Keystone logo

Brics Aviation

Brics Aviation közvetítő szolgáltatás. A lengyelországi repülésképzés során a diákokat irányítjuk és tanácsadjuk. Tisztán tájékoztatjuk a képzést és a kapcsolódó költségeket. Lelkes és szenvedélyes légi pilótákkal rendelkezünk a tudással és tapasztalattal. Ezt arra használjuk, hogy segítsük a diákokat a képzés során Lengyelországban. Például bemutatjuk a diákokat a lengyel légügyi hatóságoknak. Bemutatjuk őket a légiközlekedési jogszabályok világába. Támogatni és szükség esetén információforrásként működni.

118302_pexels-photo-101522.jpeg

Minden, amit tudnod kell!

Számos pilóta számára a repülés a légitársaságok számára a végső álom - így ha megkérdezted a kérdést: „Hogyan válhatok kereskedelmi pilótává?” Elinor Evans megosztja néhány választ, hogy elinduljon a pályafutása során…

A világ legszélesebb körű repülőgépeinek ellenőrzése alatt a világ minden táján repül, álom munkája. Tehát érthetően feltetted a kérdést: Hogyan válhatok kereskedelmi pilótává?

A kereskedelmi pilóta felé vezető úton halad sok döntést hozni - nincs baloldali „normál” út a munkához, sok különböző képzési útvonal, finanszírozási lehetőség és karrier utak. Ebben a cikkben csak néhányat fogunk megválaszolni, amelyek a jobb lábadra kerülnek.

Hol kezdjem?

Mielőtt aláírná a szaggatott vonalat bármilyen kereskedelmi kísérleti képzéshez, érdemes megvizsgálnia, hogy megszerzi-e az első 1. osztályú orvost, ami szükséges ahhoz, hogy bárki a kereskedelmi vagy légi közlekedési pilóta engedélyét kiképezze.

Ne tévesszen meg néhány mítosz, mint például: „Nem lehetem profi pilóta, mert szemüveget viselek.” A közhiedelemmel ellentétben a kereskedelmi célú repülőgépek szemüvegét vagy kontaktlencséit használhatják, amennyiben a látásuk 20/20-ra korrigálható.

Az ATPL-engedélyre jelentkezőknek legalább 21 évesnek kell lenniük, és az összes orvosi ellátást egy EASA CAA által jóváhagyott Aeromedical Center-nek kell elvégeznie. Várható, hogy az orvosi vizsgálat akár négy órát is igénybe vehet, és megvizsgálja az Ön kórtörténetét, látását, általános fizikai ellenőrzését, hallását, szívritmusát, tüdőfunkcióját, valamint vér- és vizeletvizsgálatokat. További információ az 1. osztály megszerzéséről itt található.

Ne feledje, hogy a kereskedelmi pilótává válás hatalmas pénzügyi kötelezettségvállalás, és nagyon versenyképes is. Vásároljon a különböző képzési iskolák körében, vegye figyelembe az összes különböző útvonalat, és végül nyerjen tapasztalatot.

Segítséget nyújthatnak a légi közlekedési vállalatokkal folytatott munkahelyek, de ha iskolában vagyunk, vegyenek részt a helyi Air Training Corps-el vagy a Kombinált Cadet Force-ban. Ha egyetemre megy, vegye figyelembe az Egyetem Air Squadronját is. Mindezen tapasztalatok segítenek eldönteni, hogy a pilóta karrierje az Ön számára van-e, valamint a helyes választás, ha a pilóta kiválasztása és a légi járatszemélyzet munkahelyein versenyez.

118303_aeroplane-aircraft-airplane-46148.jpg

Hallottam egy pilótahiányról - igaz ez?

Igen és nem; minden bizonnyal vegyes bizonyíték van. Igaz, hogy a Boeing kísérleti és technikusai Outlook-projektjei szerint a következő 20 évben a világ légi közlekedési rendszere 790 000 új kereskedelmi légitársaságot igényel. Ezeknek a pilótáknak egyharmada lesz szükség az ázsiai-csendes-óceáni térségben, további 206,00 Észak-Amerikában és Európában 146 000 - ez egy csomó pilóta szükséges!

Az is igaz, hogy a pilóták életkori szabályozásának kiigazítása miatt számos pilótafőnök áll a nyugdíjkorhatár elérésére az elkövetkező néhány évben, ami nagyobb tudatosságot teremtett a pilóták jövőbeli képzésének szükségességére egy kapitány képességével szem előtt tartva.

  • Kijewo Królewskie

    Adriana Aviation Watorowo ‪19 86-253‬ Kijewo Królewskie, 86-253, Kijewo Królewskie

    Programok

      Az intézmény a következőket is kínálja:

      Kérdések

      Brics Aviation