PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
British School of Fashion MSc luxus márka marketing
British School of Fashion

MSc luxus márka marketing

London, Egyesült Királyság

1 Years

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

GBP 8400 / per year *

Az egyetemen

* UK (beleértve Skócia) és Európában; £ 12600 International (Európán kívül)

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Olvass tovább

Bevezetés

A Masters in Luxury Brand Marketing program biztosít a hallgatók egy gazdag széles tudás és a megértés a marketing konkrétan kapcsolódó luxusmárkák. Ez magában foglalja a hangsúly a kritikus betekintést luxus fogyasztói magatartás, a luxus márka és a marketing kommunikáció, és az erre vonatkozó jogi vonatkozásairól branding belül luxus környezetben.

Ez lehetővé teszi, hogy fejlessze a szellemi képesség együtt a mai ismeretek és gyakorlat szükséges excel az iparban. Ott is egy lehetőség, hogy teljes szakmai gyakorlat, önkéntesség munka, dokumentációalapú tanácsadás, vagy akár külföldön tanulni. A diákok is arra ösztönzik, hogy vegyenek részt egy független kutatási projekt.

A program lehetővé teszi a diákok tanulni luxus marketing egy globális kontextusban, míg ugyanabban az időben fejlődő nagyobb figyelmet a szélesebb körű kötelezettségek az üzleti, beleértve a felelős vezető. Az elsődleges cél az, hogy felkészítsen a kortárs megértése luxus márka marketing érdekében, hogy megfeleljen a folyamatosan változó igényeit a luxusmárka iparban. Ennek elérése érdekében az egyetem épül rengeteg tapasztalattal a luxus ágazatban keresztül halad körű tudományos és tiszteletbeli professzorok, akik mind a jelenlegi vezetők az iparban.

Diplomások felszerelt saját szaktudással, elemző és személyes készségek, számíthat arra, hogy lehet jól elhelyezett, hogy a parancs a vezetői pozíciókat az egyre versenyképesebb, digitálisan orientált globális luxusmárka ágazatban.

modul információ

A jól megalapozott kapcsolatokat az iparral együtt a jelenlegi gondolkodás és a kutatás alakú szerkezete a program, amely a 6 modul, valamint egy értekezés.

Stratégiai marketing a luxuscikkek
Vizsgálja, hogy az eszközök egy luxus vállalat létrehozásához használt és értéket az érintettek, különösen a vevőket és az érdekelt felek. Hallgatók, amennyiben a lehetőséget, hogy dolgozzon ki egy vezetői áttekintést ad a marketing együttműködik a többi funkcionális területek a luxus üzleti.

Jogi aspektusai Brand Management
Összpontosít, és contextualises niche szempontjai törvény úgy, hogy hozzáférhető legyen azok előzetes jogi tanulmány a szellemi tulajdon törvény vagy rendelet. Ez biztosítja alapjait kritikus, elemző és jogilag kreatív gondolkodás feltárása közben jogi kérdésekkel kapcsolatos védjegyek, domain nevek, megtévesztő, design jog, szabadalmi jog, szerzői jog, és a kérdések a reklámra vonatkozó előírásoknak.

A fejlődő személyes és szakmai kompetencia
Lehetővé teszi a hallgatók azonosítani, megérteni, kifejtsék és kifejezzék kulcsfontosságú személyes képességek keretében a jövőbeni karrier törekvéseit. A diákok kapnak lehetőséget, hogy vállalja egy ipari elhelyezést, önkéntes, külföldi tanulmányi vagy vegyen részt íróasztal alapú tanácsadás annak érdekében, hogy jobb legyen a felkészültség a személyes és szakmai életét.

Fogyasztók által vezetett fenntartható Marketing
Célja, hogy egy alapos és kritikai megértése fogyasztók által vezetett fenntartható gazdasági gyakorlatokat. A hallgatók megismerkednek a koncepció ügyfél betekintést és szerepe a marketing döntéshozatalt. A modul értékeli a pszichológiai, szociális és gazdasági gyökerei a fegyelem a fogyasztói magatartás és a tárgya ezeknek a kortárs fogyasztókat.

Global Branding és Integrált Marketing Kommunikációs
Biztosít a hallgatók kritikai megértésével branding elméletét vizsgálatán keresztül kulcsfontosságú elméleti keretek lényeges márka identitását, személyiség, márka kapcsolatok és márka kultúra. Különböző ágazatokban, beleértve a divat, luxus, utazási és szórakoztató feltárása közben a hallgatók, hogy értik a marketing kommunikációs mix.

Kutatási Projekt tervezése és módszerek
Bevezeti a diákokat, találjon megközelítések és időgazdálkodási készségek elengedhetetlen a kutatási projekt. A modul alapvető ismereteket a kutatási terv egész kulcsfontosságú területeken, és elfogadja a kritikai perspektíva összehasonlításával és szembeállításával alternatív kutatási modellek.

Értekezés
Az utolsó elem a program a dolgozat, amely biztosítja az Ön számára a lehetőséget, hogy tervezzen, és vállalják egy darab eredeti kutatás egy szelektív terület Luxus Brand Marketing.

Minimális Belépési követelmények

Minden bejegyzés itt felsorolt ​​követelmények jelentik a belépés követelményeit a program, amely általában kérik. A Felvételi csapat értékelheti további bizonyítékot, hogy értékelje a jogosultság azonban attól függően, hogy a teljes tudományos / foglalkoztatási háttér.

Tipikus Belépési követelmények

UK Kitüntetések foka 2: 2 (vagy azzal egyenértékű

Angol nyelv

Academic IELTS 6.0 (vagy azzal egyenértékű) nem eleme az alábbi 5.5.

Egyéb tudományos és szakmai képesítések

Minden alkalmazás GCU tekinthető egyedi elbírálás alapján. Ha nem rendelkezik a tipikus egyetemi belépési korlátozások, de bizonyítani tudja, releváns szakmai tapasztalat és / vagy jóváírás elismert szakmai szervezetek, akkor jogosult lehet belépni a tanfolyam keresztül az egyetem az előzetes tudás elismerésének rendszere.

INTO útvonal

Ha nem jogosult közvetlen bevitellel, INTO Glasgow Caledonian University kínál Graduate Diploma Program.

Ez a tanfolyam egy útvonalat Glasgow Caledonian University keresztül kiváló oktatási és tanulási tapasztalat található célra épített tanulmány található. Sikeres befejezése a Graduate Diploma Program INTO Glasgow Caledonian University előírt szabvány előírja garantált progresszió ekkora.

Pre-ülések angol

A nemzetközi diákok, akik nem felelnek meg a minimális angol nyelvi követelmények kínálunk előtti ülésszakok angol nyelvi kurzusokat, hogy segítsen javítani az angol nyelvtudás.

Belépők

Program tandíj

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • Mester a márkaépítésben és a kreativitásban, valamint a márkakommunikációban
    • Barcelona, Spanyolország
  • Divatmarketing mester
    • Milan, Olaszország
  • Mester a márkaépítésben
    • São Paulo, Brazília