Msc nemzetközi divat marketing
British School of Fashion
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 8 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* UK (beleértve Skócia) és Európában; £ 12600 International (Európán kívül)
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A MSc International Fashion Marketing egy innovatív program, amely a hallgatók alapvető kombinációja nemzetközi üzleti ismeretek, valamint a kreatív és gyakorlati marketing ismeretek, lehetővé teszi számukra, hogy sikerül, és az Excel a rendkívül versenyképes a nemzetközi divatipar.
A stimuláló program tartalmaz egy átfogó tanterv, koncentrálva az alapvető fogalmak és elvek a logisztika, a vásárlás és értékesítés, a divat üzleti elemzés, integrált marketing kommunikáció és a márka irányítását.
A diákok kapnak arra is, gyakorlati és kreatív képességek kulcsfontosságú területeken a divat marketing középpontjában a fogyasztói betekintést, marketing tervezés, branding és a digitális technológiák használatának.
Célja, hogy inspirálja, kihívást és motiválja, az MSc International Fashion Marketing fejleszti és elmélyíti a nemzetközi üzleti ismeretek, divat marketing szakértelem és a személyes képességek kialakításához szükséges a sikeres karrier ebben az izgalmas és kreatív ágazatban.
Tanfolyam áttekintés
- Ez a program úgy lett kialakítva, egyeztetve az ipar kínálnak a szükséges tudást és képességeket, hogy tegyen különbséget a nemzetközi divat marketing színtéren.
- Az egyetem büszke létrehozása barátságos és nagyon támogató tanulási környezet minden diák.
- Mi bele a legújabb tudományos marketing gondolkodás és elméletek, hogy biztosítsák a program élvonalbeli minden tekintetben.
- Minden tanítás és tanulás a program által támogatott élvonalbeli e-learning technológiák.
- Tanítás szállítják kis csoportokban, amely lehetővé teszi a diákokat, hogy dolgozzák ki a saját környezetében közös tanulás és az egyéni tanulási kell foglalkozni az oktatók.
- Modul célja, hogy közvetlenül kapcsolódnak a valós üzleti világ és hogy a diákok lehetőséget, hogy megismerjék a lehetséges karrier területén.
- A program a hallgatók a lehetőséget, hogy részt vegyen Mesterkurzusok származó marketing szakemberek és vezetők számára.
Természetesen modulok
Stratégiai döntések a nemzetközi divat Marketplace
Reflektál divatmárka létrehozása és fenntartása, a divat kommunikáció döntéseket, piacra jutási, szerepe a lakossági, árképzési döntéseket, a kritikus utak, operacionalizálást és végrehajtása, a vészhelyzeti tervezés és a stratégiai értékelést.
Fogyasztói Led Divat Marketing
Összpontosít fogyasztók által vezetett gyakorlatok nemzetközi divat marketing. Tekintettel az esztétikai jellege divat a modul különös figyelmet fordít a vizuális elemek a kommunikációs mix.
Digitális Fashion Branding és szállítási
Feltárja a technológia szerepe a fejlesztési divatmárkák és átfogó digitális marketing kampányokat. Azt is meg fogja vizsgálni a divat előrejelzés, a termékfejlesztés, valamint a vételi és logisztika.
Divat Vásárlás, Merchandising és forgalmazás
Lehetővé teszi, hogy dolgozzon ki egy kritikai megértésével kihívások és alternatívák a globális üzleti környezetben, és kihatással kezelése.
Contemporary Issues cégeknek és társadalom
Feltárja a geo-politikai, gazdasági, társadalmi és technológiai környezet, amelyben a vállalkozások működnek, és arra ösztönzi, hogy kritikusan ezeket a kérdéseket.
Személyes és szakmai fejlődés
Lehetővé teszi, hogy azonosítsa, megérteni, fejleszteni, és megfogalmazni a személyes képességek keretében a pályaválasztás törekvéseit.
Kutatási módszerek
Fejleszti a fejlett készségek kapcsolódik egy sor kutatási módszerek szükséges elméleti és gyakorlati kutatás Masters szinten.
Értekezés
Az utolsó elem a program a dolgozat, amely biztosítja az Ön számára a lehetőséget, hogy tervezzen, és vállalják egy darab eredeti kutatás egy szelektív terület nemzetközi divat marketing.
Minimális Belépési követelmények
Minden bejegyzés itt felsorolt követelmények jelentik a belépés követelményeit a program, amely általában kérik. A Felvételi csapat értékelheti további bizonyítékot, hogy értékelje a jogosultság azonban attól függően, hogy a teljes tudományos / foglalkoztatási háttér.
Tipikus Belépési követelmények
UK Kitüntetések foka 2: 2 (vagy azzal egyenértékű)
Angol nyelv
Academic IELTS 6.0 (vagy azzal egyenértékű) nem eleme az alábbi 5.5.
további információ
Ha nem rendelkezik a szükséges hivatalos belépési korlátozások, az egyetem rugalmas belépési politika tartja az átutalási és az előzetes tudás elismerése (RPL), beleértve a munka-alapú tapasztalat és kredit elismert szakmai szervezetek.
Pre-ülések angol
A nemzetközi diákok, akik nem felelnek meg a minimális angol nyelvi követelmények kínálunk előtti ülésszakok angol nyelvi kurzusokat, hogy segítsen javítani az angol nyelvtudás.
Belépők
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Okl. Menedzsment opcionális specializációval
- Online
Mester fokozat a nemzetközi marketing menedzsment területén
- Madrid, Spanyolország
- Alcorcón, Spanyolország + 3 több
Vezetői mesterképzés digitális és nemzetközi marketingből
- Murcia, Spanyolország