Master in Digital Marketing
Madrid, Spanyolország
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Spanyol, Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
29 Oct 2024
TANDÍJ
EUR 9500
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás, Az egyetemen
Bevezetés
A digitális marketing stratégiák és akciók összessége, amelyeket az interneten és más digitális médiában hajtanak végre a termékek és szolgáltatások népszerűsítésére. Nélkülözhetetlen eszközzé vált a cégek számára, hiszen segítségével hatékonyan érhetik el a célközönséget, és mérhető eredményeket generálhatnak.
Napjainkban a digitális marketing tudományágak széles skáláját öleli fel, így többek között a SEO-t (Search Engine Optimisation), a SEM-et (Search Engine Marketing), a tartalommarketinget, az e-mail marketinget és a közösségi média marketinget. Ezen eszközök mindegyikének célja a márka láthatóságának és hatókörének növelése, a felhasználói élmény javítása, és végső soron az értékesítés és az üzleti növekedés növelése.
A digitális marketing egyik fő előnye az erőfeszítések pontosabb szegmentálásának és összpontosításának lehetősége, lehetővé téve, hogy olyan embereket érjünk el, akiket valóban érdekel, amit kínálunk. Lehetőség van az egyes műveletek eredményeinek pontos mérésére is, ami lehetővé teszi a stratégiák optimalizálását és jobb eredmények elérését az idő múlásával.
Röviden: a digitális marketing lehetőségek világát kínálja a vállalatok számára, lehetővé téve számukra, hogy hatékonyan érjék el célközönségeiket, és mérhető eredményeket érjenek el. Ez egy dinamikus és folyamatosan fejlődő tudományág, ezért elengedhetetlen a naprakészen tartás és az új trendekhez és technológiákhoz való alkalmazkodás.
Elkötelezettség, innováció és kiválóság
A tanár folyamatosan figyelemmel kíséri a tanuló részvételének mértékét, felismeri sajátos igényeit, és valóban személyre szabott figyelmet biztosít
Innovatív módszertanok
A CEDEU olyan oktatási módszertant dolgozott ki, amelyben az összes oktatási tevékenység úgy van kialakítva, hogy megfeleljen a tanulni vágyó hallgatók igényeinek, miközben eleget tesz szakmai és családi kötelezettségeiknek.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az ösztöndíjak 25%-tól 40%-ig érhetők el.
Tanterv
A 60 ECTS értékű digitális marketing mesterképzés a következő tárgyakból áll:
A digitális marketing alapjai
Bevezetés a digitális marketing alapjaiba, beleértve az online marketing stratégiákat, a közösségi média marketinget, a webelemzést, az online hirdetéseket és a SEO-t.
Digitális marketing stratégiák
Különböző digitális marketing stratégiák tanulmányozása, beleértve a digitális kampányok tervezését és megvalósítását, a közösségi média kezelését, az e-mail marketinget és a tartalommarketinget.
Web Analytics és SEO
Webes adatelemzés és keresőoptimalizálási technikák a webhely láthatóságának és teljesítményének javítása érdekében.
Közösségi hálózatok és közösségmenedzsment
A fő közösségi média platformok tanulmányozása és a közösségi menedzser szerepe a vállalat online jelenlétének kezelésében.
Online hirdetés
Különböző online hirdetési technikák tanulmányozása, beleértve a Google AdWords-t, a közösségi médiában megjelenő hirdetéseket, a vizuális hirdetéseket és az affiliate marketinget.
E-mail marketing és automatizálás
E-mail marketing kampányok tervezésének és megvalósításának, valamint marketing folyamatok automatizálásának tanulmányozása meghatározott eszközökkel.
E-kereskedelem
Az e-kereskedelem alapvető szempontjainak tanulmányozása, beleértve az online boltok létrehozását és kezelését, a logisztikát és a fizetőeszközöket.
Tartalommarketing és történetmesélés
Releváns és vonzó tartalom létrehozásának és terjesztésének tanulmányozása az ügyfelek vonzása és megtartása érdekében.
Mobil marketing
Mobileszközökre vonatkozó konkrét marketingstratégiák tanulmányozása, beleértve a mobilalkalmazásokat, a mobilhirdetéseket és a földrajzi helymeghatározást.
Mestermunka
A mesterképzési szakdolgozat olyan tudományos tevékenység, amelyben a hallgatótól elvárják a tanulmányai során megszerzett tudás bemutatását.
A 60 ECTS értékű digitális marketing mesterképzési kurzus célja, hogy a hallgatók rendelkezzenek a hatékony digitális marketingstratégiák kidolgozásához és kezeléséhez szükséges ismeretekkel egy rendkívül versenyképes és folyamatosan fejlődő üzleti környezetben.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A digitális marketing karrierlehetőségek széles skáláját kínálja számos különböző ágazatban, beleértve a magánvállalatokat és az állami intézményeket is. A digitális piacon végzett hallgatók számára a leggyakoribb lehetőségek közé tartozik többek között:
A közösségi hálózatok szakértője
Kommunikációs és marketing stratégiák menedzselése és fejlesztése a közösségi hálózatokban.
Tartalom kezelő
Felelős a digitális tartalmak, például blogok, cikkek, videók és infografikák létrehozásáért és kezeléséért.
SEO szakértő
Felelős a webhelyek és a tartalom keresőmotorokban való optimalizálásáért és láthatóságának javításáért.
Marketing elemző
Marketingstratégiák elemzése és értékelése a fejlesztési és optimalizálási lehetőségek azonosítása érdekében.
E-mail marketing tanácsadó
E-mail marketing stratégiák kidolgozása és kezelése az ügyfelekkel való kapcsolatteremtésre és fenntartásra.
Digitális elemző
Adatgyűjtés, elemzés és értelmezés a digitális marketing stratégiák mérése és fejlesztése érdekében.
Digitális marketing tanácsadó
Tanácsadás a vállalatoknak, hogyan használják a digitális marketing stratégiákat üzleti céljaik elérése érdekében.
Online reklámszakértő
Online hirdetési kampányok kezelése, olyan eszközök használatával, mint a Google Ads, Facebook Ads stb.
E-kereskedelmi menedzser
Felelős online értékesítési stratégiák kidolgozásáért és kezeléséért, például online üzletekért és piacterekért.
Digitális marketing menedzser
Egy szervezet összes digitális marketing tevékenységének felügyelete és koordinálása, célok és stratégiák meghatározása