MSc Marketing
Budapest, Magyarország
IDŐTARTAM
4 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2023
TANDÍJ
EUR 3400 / per semester *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* félévenként az EGT-n kívüli jelentkezők számára
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
- A programért felelős részleg: Marketing Intézet
- Program oktató: Dr. Bauer András
- Alapképzési program: Marketing
- Szakterület: Gazdaságtudomány
- Programidő félévben: 4 félév
- A program nyelve: angol
- Telephely / Helyszín: Budapest
- Osztály: Teljes munkaidőben
- Program típusa: Normál
A tanfolyam lehetőséget kínál arra, hogy kihasználhassa a többi mesterprogrammal megosztott közös alaptantárgyak teljes körét, ideértve a kvantitatív módszerekkel, üzleti közgazdaságtangal, vezetéssel, vezetői számvitelgel, vállalati pénzügyekkel, üzleti joggal és marketing menedzsmenttel kapcsolatos tanfolyamokat is. Ezenkívül lehetőséget nyújt dupla fokozat megszerzésére a CEMS programmal. Hódítsa meg a pozíciókat a média, a globális üzleti és az online marketing iparágakban, beleértve az FMCG és a kkv-szektorokat is - megmutatjuk, hogyan! Jelentkezz most!
Tandíj: 880 000 Ft (≈ 2700 EUR) szemeszterenként EGT-jelentkezőknél, 3400 EUR / félév EGT-kérelmezőknél.
A mesterképzésben elérhető képesítési szint és az igazolás címe
- Minősítési szint: mester (magister, rövidítés: MSc).
- Magyar képesítés: okleveles közgazdász marketing szakon.
- Angol képesítés: Marketing közgazdász.
A Mesterképzésbe történő felvételre elfogadott végzettségek
A teljes hitelértékkel elfogadva: a közgazdaságtudományok területéről, a közgazdaságtanról és a menedzsmentről, a kereskedelemről és a marketingről, a nemzetközi közgazdaságtanról, valamint a pénzügyi és számviteli szakról, valamint a műszaki területről a műszaki menedzsmentre.
Elsősorban a meghatározott kredit befejezésével lehet mérlegelni: a közgazdaságtudományok területétől kezdve a humánerőforrás, a turizmus és a vendéglátás, az alkalmazott közgazdaságtan és a közszolgálati és üzleti szakképzés területén.
A meghatározott kredit befejezésével is mérlegelhető: felsőoktatási és mesterképzések, valamint a felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. Törvényben meghatározott tanfolyamok, amelyeket a felsőoktatási intézmény átutalási bizottsága elfogadott a tanulmányok összehasonlítása alapján. a kredit alapja.
A felsőfokú végzettséggel rendelkezők számára a Master program képzési ciklusába való felvétel minimális követelményei
A mesterképzésbe való belépéshez legalább 30 kredit szükséges a következő tantárgyakból:
- Módszertani tanulmányok (matematika, statisztika, informatika) 8-12 kredit;
- Elméleti közgazdaságtan (mikro- és makrogazdaság, nemzetközi gazdaság, regionális gazdaság, gazdasági történelem) 8–12 kredit;
- Üzleti tanulmányok (vállalati közgazdaságtan, vállalati pénzügyek, marketing, számvitel, menedzsment, emberi erőforrások) 10–14 kredit.
A mesterképzésre kitöltendő kredit száma: 120 kredit
- Fokorientáció: kiegyensúlyozott (40-60%).
- A dolgozat kredit értéke: 15 kredit.
- A választható kurzusok minimális kreditértéke: 6 kredit.
Az oktatás nemzetközi szabványos osztályozása az oktatás területe: 342
Mesterképzési célok
A program célja marketing szakemberek képzése, akik marketing tevékenységeket végeznek különféle üzleti és nem üzleti szervezetekben, intézményekben és vállalkozásokban. Megszerzett elméleti és gyakorlati készségeikkel képesek marketingstratégiát kidolgozni, különféle marketing tevékenységeket és projekteket, különféle szervezeteket, folyamatokat és szakmai programokat irányítani, meghatározni a szükséges marketing eszközök tartalmát, koordinálni a feladatok végrehajtását, kommunikálni a belső és külső funkciók és szervezetek. Képes írásban, szóbeli formában és modern információs kommunikációs eszközökkel kommunikálni két idegen nyelven. Készen állnak arra, hogy tovább folytatják képzését a Ph.D. szint.
Szakmai tulajdonságok
A képzés alapjául szolgáló tudományos területek és területek:
gazdasági és társadalomtudományi tanulmányok (modern közgazdasági elméletek, döntéselméleti és módszertani tanulmányok, szervezetek és vállalkozások üzleti és menedzsmentje, stratégiai menedzsment, pénzügyi irányítás, marketingmenedzsment, értékteremtő és logisztikai folyamatok tervezése és irányítása) 25–40 kredit;
Marketing tanulmányok [környezeti és piaci elemzés tervezése és kivitelezése, marketing kutatás tervezése, annak módszertana, marketing információs és döntéstámogató rendszerek, fogyasztáselmélet és fogyasztói magatartás elemzése, disztribúció menedzsment, értékesítési folyamat menedzsment, ellátási lánc menedzsment, termék- és márkamenedzsment, integrált marketing Kommunikáció, kommunikációs stratégia és eszközei, gazdasági és versenyjogi tanulmányok, marketingstratégia tervezése és kivitelezése, marketing-ellenőrző, interkulturális és nemzetközi marketing tanulmányok, társadalomtudományi módszertan, élvonalbeli szakmai eredmények tanulása és alkalmazása] 30–40 kredit.
A programban választható specializációk és szakmai modulok kreditének aránya: 30–45 kredit.
Idegen nyelvi követelmények
A mesterfokozat megszerzéséhez a hallgatónak legalább egy köztes „B2” típusú, államilag elismert angol nyelvvizsgaval, vagy „B2” összetett típusú nyelvközi közbenső vizsgával kell rendelkeznie egy másik élő idegen nyelvben, amelyet az adott tanulmányi terület elfogad, vagy államilag elismert felső szintű (C1) általános típusú idegen nyelvvizsga vagy azzal egyenértékű középiskolai érettségi bizonyítvány vagy oklevél szükséges).
Gyakornoki követelmények
A programot gyakorlat kíséri. A gyakorlati igényeket a program tanterve határozza meg.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Vezetői gyakorlat+ Marketing és Vezetőképzés PgDip + MSc
- Cranfield, Egyesült Királyság
Marketing és kreativitás MSc
- London, Egyesült Királyság
- Paris, Franciaország
MSc marketing menedzsmentben
- Barcelona, Spanyolország
- Madrid, Spanyolország