Digitális marketing menedzsment MSc
Coventry, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
1 up to 2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A marketing folyamatosan fejlődik - a közösségi média, az új kiskereskedelmi csatornák és a bomlasztó technológiák mind fontos szerepet játszanak a fejlődésben, és egyaránt kínálnak lehetőségeket és kockázatokat. Lépjen be ebbe a világba, és fedezze fel, hogyan irányíthatja benne a marketinget a Digitális marketingmenedzsment MSc képzésünkön.
Tanfolyam áttekintése
A digitális marketing széles skáláját lefedő tanfolyam lehetővé teszi, hogy megismerje, hogyan készülnek a digitális marketingstratégiák, hogyan mérik és optimalizálják a digitális marketinget, és hogyan lehet vezető szerepet betölteni az iparágban.
- A globális csapatok irányítására összpontosító modulok.
- A teljes digitális marketingfolyamat felügyelete.
- Fedezze fel az elméleti ismereteket, készségeket és személyes tulajdonságokat, amelyek segítségével vezető szerepet tölthet be a digitális marketingiparban.
Miért érdemes ezt a tanfolyamot tanulni
- Tanulj a DigiComm Lab-ban (a szabad helyek függvényében), egy marketingszakos hallgatók számára kialakított térben, ahol lehetőséged van gyakorlati tapasztalatokat szerezni a legújabb technológiákról.
- Az olyan témákkal foglalkozó modulok, mint a diszruptív technológiák és a digitális marketingprojektek irányítása, olyan digitális marketing ismeretekkel kívánják megismertetni Önt, amelyek nélkülözhetetlennek bizonyulhatnak egy esetleges jövőbeli digitális marketing karrier során.
- A Coventry University jelenleg a Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditált tanulmányi központja, amely lehetőséget biztosít arra, hogy a kurzus sikeres befejezése után a mesterképzést kiegészítse a CIM Professional Diploma in Marketing képesítés megszerzéséhez. A feltételek, a jelentkezés és a díjak érvényesek.
- Célja, hogy támogassa Önt abban, hogy önálló tanulóvá váljon, hogy önirányítással és eredetiséggel dolgozzon, hogy képes legyen az elméletet és a gyakorlatot összetett helyzetekben ötvözni, és hogy tisztában legyen azzal, hogy a bizonyítékokon alapuló kutatás hogyan tájékoztathatja és fokozhatja teljesítményét, mint potenciális jövőbeli digitális marketingmenedzser.
- Fejlessze saját szakterületét a posztgraduális diplomamunka/tanácsadási projekt révén.
Belépők
Tanterv
Ez a kurzus jelenleg tartalmazza a Szakmai Fejlesztési Modul – Stratégiai változás vezetése kreativitás és innováció révén. Jelenleg minden résztvevő posztgraduális kurzus rendelkezik a Chartered Management Institute (CMI) Szakmai Fejlesztési modul egyénre szabott változatával.
modulok
- A kutatás kortárs kérdései
- Digitális marketing stratégia
- Zavaró technológia a marketingben
- Marketingstratégia, tervezés és ellenőrzés
- Fogyasztói magatartás
- Marketing kommunikáció
- Digitális marketingelemzés
- Globális marketingcsapatok irányítása
- Stratégiai változás vezetése kreativitás és innováció révén
- Projekt
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A tanfolyam sikeres elvégzése után Ön képes lesz:
- Alkalmazza a legújabb tudományos és műszaki koncepciókat, elméleteket és fejlesztéseket a stratégiai digitális marketingben, a marketingtervezésben és a marketingkommunikációs elvekben, hogy megoldja a problémákat a digitális marketing menedzsment gyakorlatának élvonalában lévő eszközök széles skálájával.
- Kritikusan elemezze és értékelje a fogyasztói magatartást a digitális marketing kontextusában, és megértse az etikai, fenntartható és társadalmi megfontolások hatását az átalakuló fogyasztói kultúrára.
- Technikai és tudományos ismeretek fejlesztése a kortárs globális és nemzeti stratégiai digitális marketingről és a bomlasztó technológiai kérdésekről, hogy megalapozott digitális marketing menedzsment döntéseket hozhasson.
- Szintetizálja a sokrétű technikai és összetett kérdéseket a digitális marketingelemzésben, a globális marketingcsapatok irányításában és a stratégiai digitális marketinggel kapcsolatos kérdésekben belföldön és globálisan egyaránt.
- Készítsen, kritikusan értékeljen, ajánljon és hajtson végre digitális marketing projektet és marketingkommunikációs kampányt, hogy megfeleljen a különböző szervezetek vállalati céljainak.
Ahol diplomások dolgoznak
A korábbi diplomások pozíciókat szereztek a digitális marketing széles skáláján, például a közösségi média kampánykezelésében és weboldal elemzésében, olyan világszerte vezető szervezetekkel együttműködve, mint a McCann, Zürich és még sokan mások.