Irányító és projektmenedzsment mester
Spain Online, Spanyolország
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Spanyol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Összekevert, Távoktatás
Bevezetés
A projektirányító és menedzsment mestere mind a projektvezetői tapasztalattal rendelkező szakembereknek szól, mind pedig anélkül. Műszaki profilokhoz, például mérnökökhöz, építészekhez és informatikusokhoz, valamint nem technikusokhoz, akik a marketing, a pénzügy vagy az emberi erőforrások területén végzik munkájukat.
Hol folyik a képzés?
A mesterképzés online tölthető be, és keverhető vagy keverhető az EAE Business School barcelonai és madridi campusán
Belépők
Tanterv
- 1. modul. Stratégia, megoldások és projektek tervezése.
- Ebben a modulban látni fogjuk, hogy a projektek hogyan kapcsolódnak a vállalat és környezetének elemzéséhez, a megfelelő felismerések értelmezésére összpontosítva az igények felderítésére és mindenekelőtt a megfelelő megoldások meghatározására, változó és változékony környezetben. Kétségtelenül lehetséges a projektmenedzsment átalakítása a termékek és szolgáltatások meghatározásának részeként.
- 2. modul. Projektmenedzsment, a csapat és az érintettek.
- A projektek menedzselésének kihívása magában foglalja a portfólió megfelelő jövőképét a funkciók, szolgáltatások és programok szintjén, és tisztában kell lenni azzal, hogy milyen előnyökkel jár ez a projekt a vállalat számára. Ennek a folyamatnak az egyik kulcspontja a projekt életciklusának megértése, a projekt megfelelő adaptálása a szervezethez. A projekt kulcsfontosságú eleme az emberek, és a csapat belső és külső menedzselésének ismerete a kommunikációból és a fejlesztésből lehetővé teszi számunkra, hogy kulcsfontosságú kiindulási pontot teremtsünk a projekt sikeréhez.
- 3. modul Projekttervezés: vízesés, agilis és hibrid modellek.
- A projektek hatékony tervezésének kihívása abban áll, hogy tisztában legyünk azzal, hogyan közelítsünk meg egy projektet (hibrid, agilis vagy vízesés), megértsük a projekt életciklusait, hatókörét és az erőforrásokra gyakorolt hatást, mind költségben, mind időben. Ezen túlmenően, ennek a tervezésnek figyelembe kell vennie a projekt minőségének kezelését, ami azt jelenti, hogy tudni kell, hogyan kell mérni és kezelni a mátrixát. Ennek a folyamatnak a kulcsa a projektmenedzsmenttel való helyes integráció, ezért a projektmenedzsment-tervben a megfelelő menedzsment eszközöket kell alkalmazni a jó tudásáramlás biztosítására.
- 4. modul. A projekt minősége, kockázatai és beszerzései
- Ebben a modulban alkalmazni fogjuk a minőséggel kapcsolatos adatok mérésének és megjelenítésének kulcsfontosságú eszközeit, beleértve a kockázatkezelést, ahol kulcsfontosságú kvalitatív és kvantitatív elemzéseken alapuló válaszstratégiákat alakítunk ki ezek kezelésére, valamint meghatározzuk a projekt igényeit a szükségesek tekintetében. beszerzések a projekt helyes fejlesztéséhez és eredményéhez.
- 5. modul. A projekt munkája, mérése és kivitelezése
- Ebben a modulban elemezni fogjuk a megfelelő stratégiákat egy projekt kidolgozásához, figyelembe véve annak alakulását és iteratív változásait. Megtanuljuk, hogyan lehet nyomon követni és mérni a projekt teljesítményét felügyeleti eszközök segítségével, és felfedezni fogjuk azokat a stratégiákat, amelyek biztosítják a projekt megvalósítását, miközben teljesítik a megfelelőségi követelményeket a projekt minőségének biztosítása érdekében.
- 6. modul. Trendek és keretrendszerek a projektmenedzsmentben.
- Az általunk tapasztalt kontextus és átalakulás rávilágít arra, hogy a szervezeteknek állandó alkalmazkodásban kell lenniük a túléléshez. Ebben a paradigmában az innováció a szervezetek mindennapjainak része. Ebben a modulban megtudjuk, hogyan alkalmazzuk az Economy 4.0 technológiákat a projektmenedzsmentben, a Big Data-tól és a mesterséges intelligenciától a prediktív modellektől a blokklánchoz kapcsolódó modellekig, az együttműködési környezetekig.
- 7. modul. Vezetési készségek
- A mester zárómunkája
Virtuális campus
A mesterképzésben részt vevők és az oktatói kar közötti kapcsolattartás elősegíti a kommunikáció, az interakció és a hálózatépítés fejlesztését. A virtuális campus egy nagyon aktív közösség, amelyben ötleteket és gyakorlati eseteket osztanak meg egymással, valamint találkozások és viták tere a tanulmányi programból és az aktuális témákról egyaránt.
Kar
Minden tanár gazdag szakmai tapasztalattal rendelkezik, és saját tantárgyának szakértője. A hallgatókkal való közelség és személyes bánásmód lehetővé teszi, hogy minden kétséget vagy kérdést a legkielégítőbb módon oldjunk meg.
Anyag
A virtuális campus rendszernek köszönhetően az információk folyamatos frissítése garantált. Ily módon az üzleti menedzsmenttel és menedzsmenttel kapcsolatos tartalmak – valamint egyéb kapcsolódó témák – mindig elérhetőek a hallgatók számára.
Módszertan
A mesterfokozat kidolgozásának módszertana hat tengelyre épül, és fejleszti a hallgatók tehetségét:
- célzott rugalmasság
- A szakemberek napi valóságához igazítva, anélkül, hogy elveszítené a tartalommal, a tanárokkal és más diákokkal való interakciót.
- Személyre szabás
- Az időtartam, a források útvonala és a magyarázat szintje minden tanulóhoz igazodik.
- Megfordított osztálytermi rendszer
- Az a tanuló, aki minden tartalomhoz és forráshoz hozzáfér, meghatározza tanulási ütemét, és kétségeit a facilitátorral oldja meg.
- Kíséret és tanítás
- A kíséret és a tanítás az EAE Business School képzési modelljének két eltérő aspektusa. Jellemzők profil szerint.
- Képzési források és tevékenységek
- Az EAE Business School képzési források és tevékenységek sorát kínálja, amelyek a folyamatos értékeléssel együtt elősegítik az ismeretek megszerzését és a készségek fejlesztését.
- Mester záró projekt. TFM
- A hallgató által a szakértő oktató felügyelete mellett végezve három különböző mód közül választhat, a mesterképzéstől és érdeklődési körétől függően.
A program eredménye
A mesterképzés egyik fő célja, hogy felkészítse a hallgatókat arra, hogy:
- Készítsen stratégiákat: azonosítja a probléma okait, valamint a megoldást
- Alkalmasabb.
- Problémamegoldás: Problémamegoldóvá válik a problémák korlátozására és ötletelési folyamatok generálására szolgáló technikák révén.
- Tanúsítványok megszerzése: ha kívánja, felkészítjük Önt a PMI (PMP és CAPM) és az európai Srum minősítésekre.
- Vezető csapatok: fejleszti a kommunikációs és vezetői menedzsment készségeket
- Projektcsapatok hatékony vezetése.
- Menedzsment eszközök alkalmazása: A projektmenedzsment leghatékonyabb eszközeit fogja gyakorolni.
- Professzionális eszközök használata: a stratégia megalkotásában és megvalósításában a leggyakrabban használt eszközöket gyakorolja: Microsoft
A mesterképzés sikeres befejezése után az EAE-Business School és a University of Barcelona-IL3 kettős diplomát kapnak. A mester tanulmányi terhelése 60 ECTS kredit (European Credits Transfer System).
Karrierlehetőségek
A Professional Careers Service találkozási pontja a diákok, együttműködő vállalatok és más üzleti csoportok számára, akik érdeklődnek az EAE szakembereinek felvétele iránt.
A hallgatók rendelkezésére áll a Foglalkoztatási Portál, ahol hazai és nemzetközi állásajánlatokat tekinthetnek meg, és hozzáférhetnek a szakmai gyakorlatok kínálatához. A szakmai gyakorlatok lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy együttműködjenek vállalatokkal, hogy befejezzék tudományos képzésüket, és folytassák készségeik fejlesztését a munkakörnyezetben.