Mester a Kereskedelmi Menedzsmentben
Spain Online, Spanyolország
IDŐTARTAM
NYELVEK
Spanyol
PACE
Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Összekevert
Bevezetés
Hol nyújtják a képzést?
Madridi és barcelonai irodáinkban, kevert vagy kevert .
módozat
A mester üzleti menedzsment egy kevert és interaktív program, amely egyesíti az online rugalmasság és a kényelem és a személyes kezelését a szemtől-szembe osztályok. A modalitás három alapvető tengelyen alapul:
Virtuális Campus
A virtuális campus modell ösztönzi az interaktív kapcsolatot az összes program résztvevője között, legyen szó diákokról vagy tanárokról, amely garantálja azt a környezetet, amelyben a kommunikáció minden szinten áramlik. A tapasztalat megmutatta nekünk, hogy a virtuális egyetemünkön létrehozott digitális közösség ösztönzi a résztvevők tapasztalatain alapuló ötletek és gyakorlati vitákat. Röviden összefoglaló találkozópont nyílik a program témáira vagy az aktuális témákról folytatott vitára.
Oktató személyzet
A mester professzorai és tanári tanácsadói, akik széles körű szakmai pályafutással rendelkeznek, a legjobb garancia a program sikeres befejezésére. A saját témájukban dolgozó szakemberek mellett az általuk nyújtott pedagógiai támogatás a kétségek és problémák praktikus és inspiráló megoldását teszi lehetővé.
anyag
A virtuális egyetem másik előnye az információ frissítésével és bővítésével kapcsolatos rugalmassága. Ebben az értelemben campusunk élő szervezet, amelyben az információ és a tartalom mindig optimalizált és azonnali módon elérhető.
Ideális Diákok
A Kereskedelmi menedzsment mesterképzését olyan szakemberek és egyetemi diplomások számára tervezték, akik tapasztalattal rendelkeznek a kereskedelmi menedzsmentben, akik érdeklődnek az új eszközök és konkrét stratégiák iránti elmélyülés iránt a kereskedelmi területen.
Belépők
Tanterv
1. Marketing: alapok és eszközök
01. Mi a marketing?
02. Marketingstratégiák
03. A marketinget meghatározó tényezők
04. Marketingmix
05. Termék és értékesítési feltételek
06. Kereskedelmi forgalmazás és elosztási csatorna
07. Kommunikáció
2. Az értékesítési hálózat kereskedelmi irányítása és felügyelete
08. A Kereskedelmi Menedzsment új kihívásai
09. Bevezetés az üzleti tervezésbe és a változók elemzésébe
10. Üzleti stratégiai alapok
11. Vállalkozásszervezés
12. Értékesítési előrejelzés
13. Stratégiai ügyfelek kezelése
14. Bevezetés az exportba
3. Kereskedelmi csapatok irányítása
15. Az értékesítési hálózat kiválasztása
16. Értékesítő képzés
17. Irány, vezetés és motiváció
18. Az értékesítési hálózat felügyelete, értékelése
19. Az értékesítési hálózat díjazása
20. CRM a kereskedelmi csapatok irányításában
4. Az eladói munka szervezése, tervezése
28. Időgazdálkodás és ülésszervezés
29. Értékesítési területek és útvonalak
30. Nyilvános előadások
31. Elemzés és döntéshozatal
32. Adminisztrációs folyamatok
33. Információs technológiák a Kereskedelmi Igazgatóságon
5. Pénzügyek üzleti vezetők számára
34. Alapvető pénzügyi kimutatások
45. Bevezetés a pénzügyi kimutatások elemzésébe
36. A mérlegszerkezet és a hosszú távú fizetőképesség elemzése
37. Az eredménykimutatás elemzése
38. Kedvezmények, késedelmes fizetés és fizetési feltételek
39. Költségszabályozás és költségvetés
A program eredménye
A Kereskedelmi Menedzsment mester azt javasolja, hogy hatékony és eredményes választ adjon a nemzeti és nemzetközi üzleti környezet új kihívásaira, irányítva bármely vállalat kereskedelmi irányításának optimalizálását.
Cím
A hallgatónak legfeljebb három év áll rendelkezésére a mesterképzés elvégzésére. Befejezése után kettős diplomát kap az EAE-Business School és a Barcelona-IL3 Egyetemen. A mester tanulmányi terhelése 60 ECTS kredit (European Credits Transfer System).