
Az ügyfélélmény és az innováció mestere
Madrid, Spanyolország
IDŐTARTAM
10 Months
NYELVEK
Spanyol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Oct 2025
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
Az EAE Business School Madridban az Ügyfélélmény és Innováció mestere célja, hogy szilárd tudással rendelkező szakembereket képezzen az innovációs folyamatok sikeres vezetéséhez. Ez a mesterképzés mindent összehoz, amire a jövő innovációs vezetőinek és a termék- és szolgáltatásfejlesztéssel foglalkozó szakembereknek szüksége van, mindig nagyon gyakorlati szempontból.
EAE Madrid a szükséges eszközökkel és technikákkal promotáljuk Önt, hogy a mesterképzés végén versenyképes szerepet töltsön be a szervezetén belül és a piacon, ügyfélközpontú gondolkodásmóddal és agilisabb folyamatok elősegítésével a szervezeten belül.
A mesterképzésben való tanulás okai:
- Emberközpontú innováció: Ez a program a fogyasztókra összpontosító innovációs képzést kínál. A vásárlói élmény a márka fő különbsége.
- Tervezési gondolkodás: Gyakorlati megközelítéssel ez a program közelebb visz az üzleti valósághoz a szakértők kezében valós esettanulmányokon keresztül, és szorosan kapcsolódik a Design Thinking módszertanához, ahol rendkívül kreatív technikákat és módszereket alkalmaznak.
- Innováció és fenntarthatóság: A tanulmányterv a digitalizáció kínálta lehetőségeken alapuló új üzleti modellek, termékek és szolgáltatások létrehozását fedi le, mindig fenntartható szemszögből és körkörös tervezésből, hogy válaszoljunk az előttünk álló környezeti kihívásokra.
- Tekintélyes munkatársak: Az EAE Business School Madrid szövetséget kötött a Babson College-val (Massachusetts, USA), amely lehetővé teszi, hogy részt vegyen a „Babson Collaborative” programjában, amely a világ egyik legjobb vállalkozói programja (a Financial Times szerint) ), az Entrepreneur Magazine és a The Princeton Review).
- Valódi potenciális tapasztalat: Élvezze az élményt, amely egyesíti az ügyfélélmény és innováció mesterét egy személyre szabott szakmai fejlesztési tervvel, amelyet egy valódi potenciális tanácsadó irányít, aki segít megtalálni valódi potenciálját, összpontosítani és fejleszteni azt.
titrálás
Ügyfélélmény és innováció mesterképzés az EAE Business School-tól, valamint a Nemzetközi Üzleti Egyetem (UNIE) Ügyfélélmény és Innováció állandó képzés mestere.
Belépők
Tanterv
- 1. modul: Contexto
- Emberközpontú innováció
- Creatividad
- 2. modul: Innovación & Sostenibilidad
- Üzleti tervezés
- Diseño de futuros y sostenibilidad
- Szolgáltatástervezési gondolkodás és innováció kihívás
- 3. modul: Ügyfélélmény
- Herramientas de CX
- Estrategias de CX
- Gestión de CX
- 4. modul: Minor Online
- 5. modul: Trabajo Fin de Máster
- Emberközpontú innováció
- Creatividad
- 2. modul: Innovación & Sostenibilidad
- Üzleti tervezés
- Diseño de futuros y sostenibilidad
- Szolgáltatástervezési gondolkodás és innováció kihívás
- 3. modul: Ügyfélélmény
- Herramientas de CX
- Estrategias de CX
- Gestión de CX
- 4. modul: Minor Online
- 5. modul: Trabajo Fin de Máster
Karrierlehetőségek
Lo que estudias aquí y ahora, tiene mañana un impacto en tu vida laboral. Comienza a imaginar tu futuro, echa un vistazo a las salidas profesionales que te están esperando.
- Digitális projektmenedzser
- Felhasználói tapasztalat szakértő: szolgáltatástervező, designkutató és látványtervező
- Digitális marketing menedzser
- Ügyfélélmény menedzser
- Specialista en UX (felhasználói élmény)
- Chief Digital Officer (CDO)
- Consultor de creación de empresas y procesos de innovación
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.