Mester Marketing
East London University
Kulcs információ
Campus helye
East London, Dél-afrikai Köztársaság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Feb 2025
Bevezetés
A mai hozzáértés marketing és kommunikációs vezetők kezdődik a végpontok: a gondolatok, viselkedések és cselekvések a vevő. Ők tudják, hogy fontos a differenciálás, és hogyan lehet létrehozni egy egyedi és ownable márka pozícióját a fejében a célközönséget. Tudják, hogyan kell mozgósítani a vásárlói felmérések szállít akció-inspiráló üzenetek és alkalmazni az új adatforrások az árképzésre, a csomagolás, és a promóciós stratégiák. És ezt az egészet, miközben épület nagyobb teljesítményű csapatok és folyamatosan tiszta rálátás a piaci részesedés, a hangerőt, és a megtérülés.
ELU Marketing Program tanítja, hogyan kell navigálni a mai elvárásokhoz, alapozó, még időben tesztelt elmélet, így máris készen vezetni holnap újítások.
A kettős fegyelmezett mester fokozatot csak egy pár a nemzet, amely integrálja a marketing fegyelem kommunikáció, felszerelésében, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő ember a megfelelő időben. Innovatív tananyag pozicionálja, hogy kérjen a vezető szerepet mind a mezők, erősíti a alapvető készségek ezeken a területeken: vezetés és irányítás, a marketing stratégia, márka menedzsment, piackutatás és analitika, az új média és a kreatív termelés.
ELTEn, akkor be kell vonni a gyakorlati feladatok, esettanulmányokkal, ahol akkor javasoljuk egy átfogó üzleti és marketing stratégia, komplett árképzés, nullszaldós, és a pro jövedelmezőség előrejelzések. És hogy az Ön számára gyakorlati ismeretekkel fejlődő kommunikációs anyagok, megtudhatja ipari szabvány tervező program.
A mesterképzési program teszi ki, hogy a legújabb trendeket a kulcsfontosságú területeken, mint például: kihasználva a webes és a szociális információkkal optimalizálhatja marketing tevékenység; vezetés társadalmi marketing kezdeményezések, hogy aktiválja a felhasználói részvétel, és megtartása; és a tanulás, hogy az emberek vásárolni, szocializálódnak, és elnyelik információkat.
Mester a bonyolult Mai Piac:
- A fogyasztói magatartás és Insights: gyökerezve egy mély megértése a fogyasztó, a tanterv hangsúlyozza a kutatás által vezérelt betekintést, mint az alapja a hatékony kampányok.
- Tudományágak & Csatornák: kitéve a teljes spektrumát kommunikációs tudományok, a hallgatók fel vannak szerelve, hogy végre hatékony keveréke a hagyományos és a digitális média csatornákat.
- Stratégia és kreativitás: a diákok megtanulják, hogyan kell mozgósítani mind analitikus gondolkodás és a kreatív készségek kialakítása magával ragadó márkaélmény.
- Alkalmazott tanterv: Valós idejű ügyfél kihívások és esettanulmányok a hallgatók értékes gyakorlati tapasztalatokat.
A tananyag ötvözi a state-of-the-art osztályok az e-kereskedelem, web design, és az adatbázis-elemzés a tág értelemben vett reklám, piackutatás és promóciós készségek szükségesek, hogy az Excel a nemzetközi marketing mezőn.
Az MS a marketing program segít fejleszteni a kritikus készségek márka menedzsment, vásárlói hűség, a közönségével a különböző média és átfogó marketing terv.
Akkor készüljön professzionális pályára marketing elemzők, márka rendezők vagy a kapcsolódó marketing pozíciókat az állami, magán vagy állami szektorban.
A mester a marketing program, akkor megtanulják, hogyan kell:
- Elemzése és értelmezése minőségi és mennyiségi adatok összehangolása marketing tervek a szervezet stratégiai céljainak
- Olyan integrált stratégiák maximalizálása lehetőségek segítségével a marketing elmélet és gyakorlat
- Desztillálódó információk segítségével sokszínű média tájékoztatására, tárgyalni és meggyőzni az érdekeltek
- Fejlesztése a nemzetközi marketing stratégiákat, amelyek foglalkoznak a kereskedelmi, politikai, jogi és kulturális környezetben a globális gazdaságban
- Igazolom marketing gyakorlata megfelel a jogszabályi környezet, a szabályozási előírások és etikai gyakorlat
- Kezelése a márka crossfunctional környezetben, hogy biztosítsák a létrehozása, rögzítése és szállítása érték