Digitális Marketing Mester - Munka-tanulmányi / Tanulószerződéses szerződés
Paris, Franciaország
IDŐTARTAM
5 Years
NYELVEK
Francia
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
EUR 9660 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* francia vagy EU hallgatók évente; 10 400 € - nemzetközi hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
3. szakasz: A „szakterület kiépítése” a szakmai integrációra összpontosít
A program végére a diplomások megszerezték a toborzók által keresett tulajdonságokat: vezetési, szervezési és interperszonális készségek, több idegen nyelv ismerete és a „vállalkozói szellem”, amelyre az EDC Paris Business School ilyen hangsúlyt fektet. A diplomások készek lesznek virágzásra és növekedésre mindenféle környezetben, Franciaországban és külföldön egyaránt.
A vállalkozóknak kreatívnak, szigorúnak és kitartónak kell lenniük. Tudnia kell, hogyan kell meghatározni vállalkozásuk fejlesztésének, projektvezetésének, csapatának irányításának, értékteremtésének és munkahelyteremtésének a lehetőségeit.
Csatlakozás a vállalkozói menedzsment szakhoz azt jelenti, hogy meg kell tanulni innovatívnak és kockáztatni.
Szendvics tanfolyam tanulószerződéses gyakorlati szerződés alapján *
* A feltételek a nemzetközi hallgatókra vonatkoznak
célok
Ennek a programnak az a célja, hogy lehetővé tegye a hallgatók számára:
- Szerezzen ismereteket, eszközöket és munkamódszereket ahhoz, hogy menedzserré váljon, aki képes felépíteni egy digitális marketing stratégiát.
- Megérteni, hogyan lehet weboldalt megtervezni, egy tartalomstratégiát megvalósítani.
- Aktiválja a kommunikációt a közösségi hálózatokon
- Mérje meg a műveletek megtérülését webes elemző eszközökkel
Tanulási terv
4. év
Program - 7. szemeszter
- Tudományos csere 6 hónapra (vagy 4 hónapos határozott időre szóló szerződés külföldön)
- Átfogó menedzsment
Program - 8. szemeszter
- Szakirány az alapképzésben vagy a munka-tanulásban tanulószerződéses gyakorlati szerződés alapján (1 hét az iskolában és 3 hét a vállalatban).
5. év
Program - 9. szemeszter
- Szakirány az alapképzésben vagy a munka-tanulásban tanulószerződéses gyakorlati szerződés alapján (1 hét az iskolában és 3 hét a vállalatban).
Program - 10. szemeszter
- „Tanulmányok vége” szakmai gyakorlat (minimum 6 hónap). A dolgozó hallgatók kivételével.
Hallgató-vállalkozó pálya
Terv
Azok számára, akik vállalkozást szeretnének létrehozni vagy átvenni, jelentkezhetnek a vállalkozói hallgatói tanfolyamra (PEE) (1.-5. Év), és képesek lesznek sikeresen összeegyeztetni tudományos és vállalkozói kötelezettségeiket. A jelentkezéshez vállalkozókból és a tanácsadó csoportok képviselőiből álló zsűri jóváhagyása szükséges.
Dupla fok
Luxus pálya
Dupla fok a Sup de Luxe iskolával együttműködve. A 4. évtől kezdve a hallgatóknak lehetősége nyílik a Master of Science MSc Global - luxusmárka-menedzsment programjának követésére, és az 5. évre szakosodtak a bor-, szeszesital- és „Art de Vivre” diplomában vagy a divat és luxus üzlet.
Felvételi
Jelölt profil
Előfeltételek: elsajátítani a marketing alapjait
Felvételi jelentkezés és motivációs interjú.
Kezdési dátumok és tandíjak
Tanfolyam kezdete 2020/2021:
- Az Európai Unióból: 2020 szeptember
- Nemzetközi hallgatók: 2020 szeptember
Tandíj:
- Az Európai Unióból: 9660 euró évente (2020/2021 bevétel)
- Nemzetközi hallgatók: 10 400 euró (2020/2021 bevétel)
A foglalkoztathatóság
A vállalati kapcsolatok osztálya kulcsfontosságú összeköttetést jelent a hallgatók és a munkaerőpiac között. A szakmai integráció az egyik első kérdésünk.
EDC Paris Business School hallgatói és diplomái értékes tehetségforrást jelentenek a francia és a nemzetközi cégek számára. Az iskola „gyakorlati” oktatási stratégiája sokrétű képzést biztosít a diplomások számára.
A szakmai integráció javítása
Szendvics tanfolyam tanulószerződéses gyakorlati szerződés alapján (A feltételek a nemzetközi hallgatókra vonatkoznak).
Karrierlehetőségek
- Digitális marketing menedzser
- Közösségi média-menedzser
- On-line operatív marketing menedzser
- Forgalomkezelő
- Webes termékkezelő
Belépők
Tanterv
Tanulási terv
4. év
Program - 7. szemeszter
- Tudományos csere 6 hónapra (vagy 4 hónapos határozott időre szóló szerződés külföldön)
- Átfogó menedzsment
Program - 8. szemeszter
- Szakterület a kezdeti tanfolyamon vagy munka-tanulmányon tanulószerződéssel (1 hét az iskolában és 3 hét egy cégnél).
5. év
Program - 9. szemeszter
- Szakterület a kezdeti tanfolyamon vagy munka-tanulmányon tanulószerződéssel (1 hét az iskolában és 3 hét egy cégnél).
Program - 10. szemeszter
- „Tanulmányok vége” szakmai gyakorlat (minimum 6 hónap). Kivéve a munka-tanulmányi hallgatókat.
Hallgató-vállalkozó pálya
Terv
Azok számára, akik vállalkozást szeretnének létrehozni vagy átvenni, jelentkezhetnek a vállalkozói hallgatói tanfolyamra (PEE) (1.-5. Év), és képesek lesznek sikeresen összeegyeztetni tudományos és vállalkozói kötelezettségeiket. A jelentkezéshez vállalkozókból és a tanácsadó csoportok képviselőiből álló zsűri jóváhagyása szükséges.
Dupla fok
Luxus pálya
Kettős diplomák a Sup de Luxe iskolával együttműködésben. A 4. évtől kezdve a hallgatóknak lehetőségük van a Master of Science MSc Global - Luxury Brand Management után, és az ötödik évben specializálódnak a bor, szeszesitalok és az "Art de Vivre" MSc -ben vagy a divat- és luxus üzlet.
A program eredménye
célok
Ennek a programnak az a célja, hogy lehetővé tegye a hallgatók számára:
- Szerezzen ismereteket, eszközöket és munkamódszereket ahhoz, hogy menedzserré váljon, aki képes felépíteni egy digitális marketing stratégiát.
- Megérteni, hogyan lehet weboldalt megtervezni, egy tartalomstratégiát megvalósítani.
- Aktiválja a kommunikációt a közösségi hálózatokon
- Mérje meg a műveletek megtérülését webes elemző eszközökkel
Képtár
Karrierlehetőségek
A foglalkoztathatóság
A vállalati kapcsolatok osztálya kulcsfontosságú összeköttetést jelent a hallgatók és a munkaerőpiac között. A szakmai integráció az egyik első kérdésünk.
EDC Paris Business School hallgatói és végzősei értékes tehetségforrások a francia és nemzetközi cégek számára. Az iskola „gyakorlati” oktatási stratégiája sokoldalú képzést nyújt a végzőseinek.
A szakmai integráció javítása
Szendvics tanfolyam tanulószerződéses gyakorlati szerződés alapján (A feltételek a nemzetközi hallgatókra vonatkoznak).
Karrierlehetőségek
- Dgital marketing menedzser
- Közösségi média-menedzser
- On-line operatív marketing menedzser
- Forgalomkezelő
- Webes termékkezelő
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MSc digitális marketing
- Berlin, Németország
Dual Master's Program a nemzetközi marketingben a digitális környezetben |
- Barcelona, Spanyolország
MIM - Nemzetközi menedzsment mester - digitális üzlet
- Zürich, Svájc
- Antwerp, Belgium + 7 több