Egypt-Japan University of Science and Technology
Bevezetés
MŰSZAKI ÉS ALKALMAZOTT TUDOMÁNYOK FAKULTÁSA
KÉPZÉSI VISION
- A mérnöki tudományágak és az alkalmazott tudományágak integrációja,
- A japán és regionális iparágak és szervezetek fenntartható fejlődésre törekednek
- megoldások az azonosított problémákra, amelyek az E-JUST-nál rendelkezésre álló ismereteket és erőforrásokat igénylik.
- Lehetőség a mérnöki diplomások számára, hogy fejlett ismereteiket és készségeiket egy szolgáltatásnyújtásban használják fel, ahol felfedezhetik a technológia és a társadalom közötti kapcsolatot.
- Az E-JUST közösség ihletet ad a tudomány és a mérnöki projektek normáinak túlmutatására, és fontolóra veszi azok használatát a nagyobb javakra.
- Ahhoz, hogy világszínvonalú kiválósági központ legyen a felsőoktatás és kutatás területén regionális és globális szinten.
- Legyen az első osztályú nemzetközi oktatási intézmény, amely világszerte ismert az oktatási rendszer magas színvonalára, a diplomások magas színvonalára és a kutatóközpontok teljesítményére.
- A regionális és globális szinergiára való törekvés a régióban és azon túl a diákok, az oktatók és a kutatók számára.
KÉPZÉS MISZA
- Új ismeretek felfedezése és terjesztése a minőségi oktatásra és az életminőség javítására irányuló aktív tanulásra összpontosítva.
- Egyiptomi felsőoktatási és kutatóintézetek szerepmodelljévé válása a japán oktatási normák előmozdításával.
- A kísérleti tanulás módszertanán alapuló japán akadémiai koncepciók megvalósítása a Lab-Based Learning, a Project-Based Learning és a Probléma-alapú tanulás integrálásával, csapatmunka szellemével.
- Kiváló minőségű, hatékony és hatékony tanulási környezet biztosítása a hallgatók számára a kísérleti tanulási megközelítés alapján.
- Kreatív mérnökök készítése, akik intelligens rendszereket tervezhetnek, gyárthatnak, kezelhetnek és működtethetnek az ipar és a gazdaság szakmai területein.
- Ahhoz, hogy az intézmények irányítsák a főbb tantervi tanfolyamok egyesítését speciális programokban, ösztönözzék a felsőoktatás nemzetközivé válását a közeljövőben, és lehetővé tegyék a kreditátvitel és a diákok mobilitását, a lehető legjobban kihasználva a közös diplomák odaítélésének legeredményesebb gyakorlatait.
TÉNYEZÉSI CÉLKITŰZÉSEK
A Mérnöki és Iparművészeti Kar oktatási terve a következő tulajdonságokkal rendelkező végzős hallgatókat kívánja elérni:
- Elemzési készségek
- Gyakorlati találékonyság
- kreativitás
- közlés
- Üzleti
- Magas etikai normák
- professzionalizmus
- Vezetés, beleértve a közrend és a technológia áthidalását
- Dinamizmus / agility / rugalmassága / rugalmasság
- Egész életen át tartó tanulók
SZOLGÁLTATÁSI ISKOLÁK ÉS GYAKORLATOK
Az egyetem első fázisában három mérnöki iskola áll, amelyek közül nyolc diplomaművész van a multidiszciplináris mérnöki szakterületeken, nevezetesen:
- 1. Elektronikai, kommunikációs és számítástechnikai iskola:
- Elektronikai és Kommunikációs Mérnöki Tanszék
- Számítástudományi és Mérnöki Tanszék
- 2. Innovatív tervezőmérnöki iskola:
- Mechatronikai és Robotikai Mérnöki Tanszék.
- Ipari mérnöki és rendszerirányítási tanszék.
- Anyagtudományi és Mérnöki Tanszék
- 3. Energia-, környezet- és vegyipar és petrolkémiai tervezés
- Energiaforrás-mérnöki tanszék.
- Környezetmérnöki Tanszék
- Vegyi és Petrolkémiai Mérnöki Tanszék
BAS INSTITUTE GRADUATE PROGRAMOK
A BAS Institute négy interdiszciplináris diplomaprogramot kínál a kémia, a biológia, a matematika és a fizika pályáin. Ezek a programok nanotudomány, biotechnológia, alkalmazott és számítástechnikai matematika és energiaanyagok.