Master of Science (MSc) mesterséges intelligencia a marketingstratégia számára
EPITA School of Engineering and Computer Science
Kulcs információ
Campus helye
Paris, Franciaország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
18 - 24 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 19 400 *
Jelentkezési határidő
31 Jul 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* teljes programdíj; tartalmazza a dublini tanulási tapasztalat utazási és szállásköltségét
Bevezetés
Az EPITA Mesterséges Intelligencia Marketingstratégiai Master of Science programja az EM Normandie School közös programja, amely 18 hónapot ölel fel, és 100%-ban angolul tanítják Párizsban. Ez a program mesterséges intelligencia készségekkel ruházza fel a hallgatókat a technológia alkalmazására a vállalat marketingstratégiáinak és döntéshozatali folyamatainak javítása érdekében. A CGE (Conférence des Grandes Ecoles) által akkreditált program 3 féléves egyetemi kurzusból, 1 félév szakmai gyakorlatból és Dublini tanulási tapasztalatból áll.
Ideális Diákok
Ez a program nyitva áll a 3 vagy 4 éves (vagy magasabb) alapképzéssel rendelkező jelöltek számára, függetlenül az egyetemi tanulmányaik területétől. Az üzleti tanulmányokkal rendelkező hallgatók számára különösen előnyös ez a program.
Belépők
Program tandíj
Tanulói beszámolók
Képtár
Tanterv
Áttekintés
Az EPITA Mesterséges Intelligencia Marketingstratégia Master of Science programja az EM Normandie Business School közös programja, amely 18 hónapot ölel fel, és 100%-ban angolul tanítják Párizsban. A CGE (Conférence des Grandes Ecoles) által akkreditált program 12 hónapos egyetemi órákból, 6 hónapos szakmai gyakorlatból és dublini tanulási tapasztalatból áll. A diploma megszerzéséhez a hallgatóknak 120 ECTS-t (European Credits Transfer Systems) és A2-es francia nyelvet kell megszerezniük.
gyakorlat
Az utolsó félév egy kötelező 6 hónapos szakmai gyakorlat, amely a program alapköve. A hallgatók technikai üzleti tapasztalatokat szereznek, ha valódi környezetben dolgoznak, és felkészítik őket a munkaerőpiacra.
A program eredménye
A marketingstratégia mesterséges intelligencia mesterképzésének célja, hogy felkészítse a mesterséges intelligencia készségekkel rendelkező hallgatókat a technológia alkalmazására a szervezet marketingstratégiáinak és döntéshozatali folyamatának javítása érdekében.
A program végzett hallgatói képesek lesznek a mesterséges intelligencia technikáinak és eszközeinek alkalmazására:
- javítja a fogyasztói elköteleződési élményt releváns ügyfélprofilok létrehozásával a KYC (Know Your Customer) koncepciókon alapulóan;
- figyelemmel kíséri és elemzi a különféle kommunikációs csatornákat, például a közösségi médiát, és segít megérteni a márkával kapcsolatos piaci felfogást;
- releváns, időszerű és pontos ügyfélszolgálatot és közösségi média interakciót biztosít a vállalatok számára;
- optimalizálja a marketing tartalmat a cégek láthatóságának növelése és a márkák weboldalaira irányuló forgalom növelése érdekében; és
- Használja ki a számítógépes látást a vizuális elköteleződési stratégia forradalmasításához.
Karrierlehetőségek
- Adatszolgáltató
- Adatmegjelenítő tanácsadó
- Marketing adatok elemzője
- Vállalkozó
- Vevőszolgálati ügyintéző
- E-forgalmazója
- Operációs kutató
- Üzleti intelligencia tanácsadó
- Adatkezelő
- Adatelemző
- Adatstratégia
- Adatgyűjtő
- Marketing tudós
- Big data tanácsadó
- Adatkutató
- Marketing stratégia
- Marketing elemzés / marketing kutatás / CRM / hitel elemzés szakértő / elemző
- Üzleti adatok elemzője