
Msc nemzetközi marketing
Paris, Franciaország
IDŐTARTAM
1 up to 2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
EUR 9950 / per year
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A mai, folyamatosan fejlődő globális gazdaságban a nemzetközi marketing területén képzett szakemberekre van szükség, mivel a vállalatok igyekeznek kiterjeszteni hatókörüket és új piacokat meghódítani.
Az ESCE nemzetközi marketing mesterképzésének célja, hogy a hallgatókat felvértezze a szükséges készségekkel és ismeretekkel ahhoz, hogy sikeresek legyenek ezen az izgalmas és dinamikus területen. Az elméletet és a gyakorlatot zökkenőmentesen ötvöző tantervvel programunk átfogó képzést nyújt azok számára, akik a nemzetközi marketing területén szeretnének karriert befutni. A tanterv a digitális marketing és a phygital commerce legújabb technológiai vívmányaira összpontosít, felvértezve Önt a globális piac változó igényeihez való alkalmazkodáshoz szükséges készségekkel.
Ha sikeres nemzetközi marketingszakemberré szeretne válni, az ESCE MSc in International Marketing az ideális választás az Ön számára!
A program kiemeli
- Üzletorientált tanulása az elmélet valós világra való alkalmazását hangsúlyozza a terepi projektek (mint például a Marketing Innovation Awards), a szakmai műhelyek és a marketing legújabb témáival foglalkozó üzleti játékok révén.
- Hozzáférés a vállalkozói ökoszisztémához az Inkubátorprogramon keresztül: Az ESCE egy 200 m²-es inkubátorházzal rendelkezik, amely személyre szabott nyomon követést és coachingot kínál az innovatív projektötletekhez.
- Innovatív oktatási megközelítés, többféle oktatási móddal: a helyszíni és az online oktatás egyedülálló keveréke, amely interaktív tanulási környezetet biztosít minden hallgató számára.
- Nemzetközi környezet az egyetemen, 80 nemzetiségű diákokkal.
Elismert pedagógiai és akadémiai minőségért
- Conférence des Grandes Écoles (CGE) akkreditált
- QS csillagok: 4 csillagos értékelés
- Az EFMD akkreditált
- Az UGEI tagja
- A Bienvenue en France címke a nemzetközi diákoknak nyújtott fogadtatás minőségéért -
- Az Európai Bizottság ERASMUS/ Socrates programjának tagja
Belépők
Tanterv
Professional Skills
- Innováció és üzleti intelligencia
- Strategic Brand Management
- Marketing és kommunikáció a digitális világban
- Növekedési hackelés és marketingadatok elemzése
- SEO és közösségi média algoritmusok
- CRM és agilis menedzsment
- International Project Management
- Üzleti tevékenység nemzetközi környezetben
Soft Skills
- Lágy képességek fejlesztése és értékelése
- Lágy készségek megerősítése
- Nemzetközi foglalkoztatási ellenőrző lista
- Etikus viselkedés, a fenntarthatóság előmozdítása és előmozdítása an
- befogadó környezet
- Vezetés és csapatfejlesztés
Language Skills
- Kommunikáció a mai üzleti világban
- Választható: további idegen nyelv
A program eredménye
Professional Skills
- Szerezzen mélyreható ismereteket és irányítást a digitális marketing, kommunikáció és marketingstratégia legújabb fejleményeiről.
- Sajátítsa el a digitális technológiákhoz kapcsolódó új marketingformákat egy dinamikus nemzetközi üzleti környezetben
- Tanulja meg a Customer eXperience (CX) alapjait, hogy kiváló minőségű stratégiákat tervezzen, építsen és valósítson meg, hogy felbonthatatlan kapcsolatokat alakítson ki globális ügyfelekkel.
- Sajátítson el intelligens kiskereskedelmi és többcsatornás terjesztési eszközöket a globalizálódó világban
- Könnyen végrehajtható üzleti döntéseket biztosít a gyakorlati problémákhoz és a valós üzleti esetekhez
- Fejleszti a változáshoz, a döntéshozatalhoz, az alkalmazkodáshoz és a fenntarthatósághoz szükséges készségeket egy dinamikus nemzetközi üzleti környezetben
Soft Skills
In order to develop managerial skills in a corporate environment and enhance employability, the Leadership and Development of Soft Skills program provides personalized coaching and support.
Students are accompanied using an approach that promotes sustainable human development.
A soft skills referential has been elaborated based on the expectations of international organizations. Students follow a program in several phases :
- Self-evaluation
- Coaching to improve specific skills
- Review and formulation of a personal development plan.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
- Globális termékmarketing menedzser
- Nemzetközi értékesítési és marketing menedzser
- Brand Manager
- Nemzetközi digitális marketing menedzser
- International Marketing Consultant
- Customer Relationship Manager
- Piaci elemző, stratégiai tervező
Tanulói beszámolók
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.