Kommunikációs és reklámmenedzsment állandó képzés mestere
Madrid, Spanyolország
IDŐTARTAM
12 Months
NYELVEK
Spanyol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Oct 2025
TANDÍJ
EUR 15 100
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A mesterképzés azoknak szól, akik ismerik a kommunikációt és a reklámozást stratégiailag. Mesterképzés vezetők képzésére a kommunikáció és a reklámmenedzsment területén.
A Kommunikációs és Reklámmenedzsment (MPC) program integrált látásmódot biztosít a kommunikációról, a vállalati kommunikációtól a marketingkommunikációig, pontosabban a reklámkommunikációig. Olyan mesterképzésről van szó, amely segítséget nyújt a vállalat stratégiájára, valamint a kapcsolódási és értékteremtési igényeire reagáló kommunikációs és hirdetési projektek és programok tervezésében, menedzselésében és megvalósításában, egyre inkább digitális kontextusban és több érdekelt fél szemszögéből.
A program befejezése után megszerezheti az ESIC Egyetem által kiadott Kommunikációs és Reklám Menedzsment Élethosszig tartó képzés mestere címet.
Miért érdemes Vállalati kommunikációt és reklámozást tanulni?
Olyan világban élünk, amelyben a vállalatok tudják, hogy elengedhetetlen a különböző érdekcsoportokkal való kapcsolatteremtés és a kölcsönösen előnyös kapcsolatok kialakításának strukturált folyamata.
szakosodás
A kommunikáció egyre növekvő szakterület, nem kellően feltárt, és új és vonzó szakmai lehetőségeket kínál. Ez egy agilis, polarizált világ, sok kockázattal, de tele van lehetőségekkel azoknak a vállalatoknak, amelyek tudják, hogyan tudják professzionálisan használni a vállalati kommunikációt, hogy eligazodjanak ezekben az összefüggésekben.
stratégia
Ebben a környezetben a fogyasztókkal való kommunikáció egyre töredezettebb, és a digitális kommunikáció jelensége által teljesen megújult reklám továbbra is a vállalatok kereskedelmi stratégiájának főszereplője. A vállalatok olyan stratégiákat dolgoznak ki, amelyek egyre inkább ügyfélközpontúak, és olyan fogyasztókra összpontosítanak, akik többcsatornás élményre törekednek, ahol különféle médiák, online és offline egyaránt.
technológia
A reklám manapság a hagyományos marketingkommunikációs technikák mellett olyan új technológiákat is beépít, amelyek lehetővé teszik a kommunikációt, amely hosszú távon megerősíti a márka értékét, és generálja a cég üzleti tevékenységéhez, értékesítéséhez szükséges leadeket.
Ideális Diákok
Ez a program minden olyan szakembernek szól, aki szeretne fejlődni a karrierjében. Reklám- és kommunikációmenedzsment mesterünk célja, hogy alkalmazkodjon a különböző profilokhoz és szakmai tapasztalatokhoz.
Nem számít, hogy Ön friss diplomás, kevés szakmai tapasztalattal és tervezői vagy projektmenedzseri pozíciót tölt be, vagy vezető szakember, aki több mint 5 éves tapasztalattal rendelkezik, és már igazgató vagy kommunikációért felelős, marketing, reklám vagy digitális marketing területeken. Nem törődünk azzal sem, ha különböző szektorokból érkezel, mint például a PR, rendezvényszervezés, audiovizuális kommunikáció vagy az alkalmazottakkal való kommunikáció. A képzés során megoszthat egy osztálytermet a hozzád hasonló szakemberekkel.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Nem szeretnénk, ha a gazdasági kérdések akadályoznák céljaid elérését és a képzés jövőjét, ezért a lehetőségek széles skáláját mutatjuk be, amelyek ebben az értelemben segítséget nyújtanak Önnek, mind az ESIC-nél kidolgozott Ösztöndíjterv. , például azokat, amelyeket különböző állami vagy magánszervezetek bocsátottak az Ön rendelkezésére. Az elérhető ösztöndíjak és segélyek a következők:
- Saját ösztöndíjak
- Országos ösztöndíjak
- Nemzetközi ösztöndíjak
- Mobilitási ösztöndíjak nemzetközi szakmai gyakorlatokhoz
- Biztosítás és segély
Tanterv
Az akadémiai program négy tanulási modulból és egy utolsó csoportprojektből áll. Az egyes blokkon belül különböző tantárgyakat fog tanulni, amelyeket workshopokkal vagy cégek, ügynökségek vagy tanácsadó cégek vezetőivel való találkozókkal egészíthet ki (Business Realities).
Az MPC programozott tartalma és a tantárgyak egy logikus és strukturált akadémiai út mentén vannak felszerelve, amely lehetővé teszi a különböző témák megismerését a következő modulokat követő „diákút” szerint:
Kommunikáció, marketing és üzleti stratégia
Ebben a modulban megismerheti a kommunikációt: annak szerepét a marketingtevékenységekben és az üzleti stratégia részeként. Ismerni fogja azokat a fő üzleti témákat is, amelyeket minden kommunikációs és reklámszakembernek figyelembe kell vennie ahhoz, hogy értéket adjon a szervezetnek.
- Üzleti stratégia
- Stratégiai marketing
- Üzleti etika és fenntarthatóság
- Digitális átalakulás
Kommunikáció és reklámmenedzsment
Ez a blokk azoknak a feladatoknak és készségeknek szól, amelyekre egy kommunikációs és/vagy hirdetési osztály modern menedzsereként szüksége van, mindezt a márka- és hírnévmenedzsment keretein belül. Ez a blokk a menedzser, mint emberek és projektek vezetőjének mindennapi életén és az ehhez szükséges készségeken alapul.
- Kritikus gondolkodás
- Márka- és hírnévmenedzsment
- Vezetés és kommunikáció
- Integrált kommunikációs tervezés
- Pénzügyek marketing menedzsmenthez
- Projektmenedzsment
Vállalati kommunikáció
Ez a modul a vállalat különböző érdekcsoportjaival folytatott kommunikációjának különböző területeire összpontosít, de a nem kereskedelmi érdekcsoportokkal, például alkalmazottakkal, befektetőkkel vagy a sajtóval való kapcsolatra összpontosít. Hangsúlyt kapnak az e tevékenységet magában foglaló szakterületek is, mint például a válságkezelés.
- Médiakapcsolatok a digitális korban
- Pénzügyi kommunikáció és kapcsolat a befektetőkkel
- Belső kommunikáció és munkavállalói márkaépítés
- Közügyek és lobbi
- Válság- és problémakezelés
- Történetmesélés és tartalomkezelés/márkás tartalom
Reklám, digitális kommunikáció és keresletgenerálás
Ez a modul kizárólag egy érdekcsoportnak szól: a fogyasztónak. Megtanulja, hogy a kreatív és hatékony reklám különböző aspektusaiban és különböző eszközökkel, különösen digitálisan, hogyan generálhat keresletet, és hogyan erősítheti meg a márkát, hogy kézzelfogható üzleti eredményeket érjen el.
- Reklámtervezés
- Reklám kreativitás: új nyelvek és technológiák
- Reklámstratégia: fizetett, saját és szerzett média
- Közösségi hálózatok és befolyásolók
- Digitális reklám
- Web és közösségi elemzés
Rangsorok
- #1 Spanyolország – A kereslet, az erőforrások és a mesterképzési tanterv alapján a reklám és kommunikáció mesterképzésének vezetői
- #1 Spanyolország – A marketing mesterek vezetői a világ szerint
- #3 Spanyolország – Esic a legjobb üzleti iskolák dobogóján, frissen végzetteknek és fiatal szakembereknek
- #3.4 Európa – az Esic az európai top-to-take marketingprogramok között
A program eredménye
- Kezelni fogja a vállalati kommunikáció és a marketingkommunikáció különböző tudományágait, és ezek hatását a különböző belső és külső érintettekkel rendelkező szervezet bevonási stratégiáira, az üzleti igényeknek megfelelően.
- Átfogó, nagy hatású kommunikációs terveket készít és valósít meg a változó és a digitális környezethez korszerűsített módszertan szerint, és a megfigyelhető és mérhető eredmények elérésére irányul.
- Meg fogja érteni, hogy a kommunikáció és a reklám hogyan javítja a márkát és a hírnevet, mint olyan eszközöket és erőforrásokat, amelyeket a vállalatnak létre kell hoznia, fel kell tárnia és meg kell védenie
- Új hirdetési kommunikációs stratégiákat fog megvalósítani egy erősen digitalizált omnichannel világban a saját, szerzett és fizetett média vonatkozásaiban.
- Csapatokat fog vezetni a vállalat működésével kapcsolatos ismeretekkel és a más területek vezetőivel, csapatokkal és külső beszállítókkal való interakcióhoz szükséges készségekkel, és ezáltal hozzájárul a vállalati kommunikáció értékéhez a szervezet növekedéséhez.
Karrierlehetőségek
A mesterképzés elvégzése után a legkülönfélébb cégeknél és ágazatokban fejlesztheti karrierjét, hiszen általános képzésben lesz része, vagyis nem egy adott iparágra koncentrál. Rugalmas leszel, és képes leszel tudásodat adaptálni a kommunikáció különböző ágaihoz és a gazdasági szektorokhoz, valamint szervezetekhez vagy tanácsadói és marketing, reklám, stratégiai kommunikáció, PR, rendezvények stb. ügynökségekhez.
- Kommunikáció/Reklám/Marketing/Digitális igazgató
- Külső vagy belső kommunikációs tanácsadó
- Kommunikációs/marketing menedzser
- igazgató/felügyelő/számlavezető
- Projekt menedzser
Miért érdemes a ESIC Business & Marketing School egyetemen tanulni?
Az ESIC-nél tudjuk, hogy a tanulás legjobb módja a gyakorlat. Ezért programunkat eszközök, műhelyek, valós esetek és jogosítványok felhasználása alapján alakítjuk ki, hogy Ön a lehető legnagyobb felkészültséggel kerüljön be a munkaerőpiacra. MPC-nk kiemelkedik:
- 360 fokos látásmód a kommunikációról és a reklámozásról, erős digitális komponenssel: a kommunikációs és hirdetési stratégiát és tervet integrálja a vállalat általános stratégiájába, és így válaszol a globális és digitális környezetben jelentkező kihívásokra.
- Magas foglalkoztathatóság: nagyon teljes, rugalmas és naprakész kilépési profil új piaci trendekkel, pontosan ezt keresik az ügynökségek, tanácsadók, médiák és ügyfelek.
- Gyakorlati tapasztalat és tudományos szilárdság: gyakorlati módszertan, amelyet vezető beosztású, szakterületükön nagy tapasztalattal rendelkező szakemberek tanítanak, komoly tapasztalattal és tanári hivatással.
- Bizonyított minőség: több mint 20 éve a piacon jelenlévő mesterképzésről van szó, amelyet az ESIC a piaci igények kielégítésére hozott létre, és amely évről évre tökéletesedik, releváns és hasznos hallgatói számára.
- Presztízssel és hírnévvel rendelkező mester a piacon: 2023-ban első helyen áll az El Mundo rangsorban, 14 év alatt pedig 12-szer ért el kategóriájában.