Keystone logo
ESIC Business & Marketing School Kommunikációs és reklámmenedzsment állandó képzés mestere
ESIC Business & Marketing School

Kommunikációs és reklámmenedzsment állandó képzés mestere

Madrid, Spanyolország

12 Months

Spanyol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Oct 2025

EUR 15 100

Az egyetemen

Bevezetés

A mesterképzés azoknak szól, akik ismerik a kommunikációt és a reklámozást stratégiailag. Mesterképzés vezetők képzésére a kommunikáció és a reklámmenedzsment területén.

A Kommunikációs és Reklámmenedzsment (MPC) program integrált látásmódot biztosít a kommunikációról, a vállalati kommunikációtól a marketingkommunikációig, pontosabban a reklámkommunikációig. Olyan mesterképzésről van szó, amely segítséget nyújt a vállalat stratégiájára, valamint a kapcsolódási és értékteremtési igényeire reagáló kommunikációs és hirdetési projektek és programok tervezésében, menedzselésében és megvalósításában, egyre inkább digitális kontextusban és több érdekelt fél szemszögéből.

A program befejezése után megszerezheti az ESIC Egyetem által kiadott Kommunikációs és Reklám Menedzsment Élethosszig tartó képzés mestere címet.

Miért érdemes Vállalati kommunikációt és reklámozást tanulni?

Olyan világban élünk, amelyben a vállalatok tudják, hogy elengedhetetlen a különböző érdekcsoportokkal való kapcsolatteremtés és a kölcsönösen előnyös kapcsolatok kialakításának strukturált folyamata.

szakosodás

A kommunikáció egyre növekvő szakterület, nem kellően feltárt, és új és vonzó szakmai lehetőségeket kínál. Ez egy agilis, polarizált világ, sok kockázattal, de tele van lehetőségekkel azoknak a vállalatoknak, amelyek tudják, hogyan tudják professzionálisan használni a vállalati kommunikációt, hogy eligazodjanak ezekben az összefüggésekben.

stratégia

Ebben a környezetben a fogyasztókkal való kommunikáció egyre töredezettebb, és a digitális kommunikáció jelensége által teljesen megújult reklám továbbra is a vállalatok kereskedelmi stratégiájának főszereplője. A vállalatok olyan stratégiákat dolgoznak ki, amelyek egyre inkább ügyfélközpontúak, és olyan fogyasztókra összpontosítanak, akik többcsatornás élményre törekednek, ahol különféle médiák, online és offline egyaránt.

technológia

A reklám manapság a hagyományos marketingkommunikációs technikák mellett olyan új technológiákat is beépít, amelyek lehetővé teszik a kommunikációt, amely hosszú távon megerősíti a márka értékét, és generálja a cég üzleti tevékenységéhez, értékesítéséhez szükséges leadeket.

Ideális Diákok

Belépők

Ösztöndíjak és finanszírozás

Tanterv

Rangsorok

A program eredménye

Karrierlehetőségek

Miért érdemes a ESIC Business & Marketing School egyetemen tanulni?

Az Iskoláról

Kérdések