
Mester a fogyasztói idegtudományból
São Paulo, Brazília
IDŐTARTAM
4 Semesters
NYELVEK
Portugál
PACE
Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
BRL 1006 / per month *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Összekevert
* legfeljebb 35 részlet 1 006,72 BRL + 1 részlet 1 108,62 BRL
Bevezetés
Az egész mester során a hallgatók felkészülnek arra, hogy:
- Annak ismerete, hogy az idegtudomány hogyan tud mélyebb képet adni a fogyasztói magatartásról, a viselkedésbiológiai tudományos modellek alapján.
- Megérteni, hogy a fogyasztói idegtudomány alkalmazása miként egészítheti ki a hagyományos piaci kutatásokat, kibővítve a betekintést és a fogyasztói magatartással kapcsolatos ismereteket.
- Fejlessze készségeit az idegtudományi kutatások alkalmazásához a fogyasztói magatartás elemzésének fejlesztésében többféle területen, például termékfejlesztés, reklám, márkaépítés, vásárlói marketing és médiakutatás területén.
- Kezelje és koordinálja a fogyasztói idegtudományi vizsgálatokat és kutatásokat.
Belépők
Tanterv
mit fog tanulni
Egy dinamikus környezetben, ahol a virtuális és személyes találkozók váltják egymást, a hallgatók és a professzorok elméleti és gyakorlati oldalról vitatják meg, hogyan változtathatja meg a neuromarketing azt, ahogyan a befolyásolási és fogyasztói döntéshozatali folyamatokat látjuk, nemcsak a viselkedésbiológián alapuló differenciált megértés, de az új kutatási technológiák alkalmazása révén is.
Integráló fegyelem
Mutassa be a tantárgy felépítését, általános működését, a tantermi környezet és a zárómunka működését. Mutassa be a Consumer Neuroscience kontextusát és azt, hogy mit találnak a hallgatók a tanfolyamon.
Alapvető
- Bevezetés az idegtudományok modulba
- Idegtudomány és komplex viselkedések modul
- Modul: A fogyasztó biológiai viselkedése
- 21. századi marketing modul
Közvetítő
- Modul vizsgálati technikák a fogyasztói idegtudományban
- Etikai és neurotechnológiai modul
Fejlett
- Idegtudományi és márkacélú modul
- Idegtudományi és reklámkommunikációs modul
- Idegtudományi és termékfejlesztési modul
- Idegtudományi modul és vásárlási magatartás
- Idegtudományi modul és a digitális világ
- Idegtudomány és szórakoztatóipar modul
- Kurzus befejezési munka (TCC)
* A kurzus végén a hallgatók személyesen mutatják be a kurzus befejező munkáját (TCC) egy professzori testületnek. A bemutatóra az ESPM egyik egységében kerül sor, São Paulóban, Rio de Janeiróban vagy Porto Alegrében.
A program eredménye
A mesterképzés során a hallgatók fel lesznek készülve a következőkre:
- Annak ismeretében, hogy az idegtudomány hogyan képes mélyebb képet adni a fogyasztói magatartásról a viselkedésbiológia tudományos modelljei alapján.
- Megérteni, hogy a fogyasztói idegtudomány alkalmazása hogyan egészítheti ki a hagyományos piackutatást, bővítve a fogyasztói magatartásra vonatkozó betekintések és ismeretek építését.
- Fejleszteni kell az idegtudományi kutatások alkalmazásának készségeit a fogyasztói magatartáselemzés fejlesztésében több fronton, mint például a termékfejlesztés, a reklámozás és a reklámozás, a márkaépítés, a vásárlói marketing és a médiakutatás.
- Kezelje és koordinálja a fogyasztói idegtudományi vizsgálatokat és kutatásokat.
Képtár
Ideális Diákok
öregdiák profil
A kurzus végén a hallgatók képesek lesznek:
- Stratégiai tervezési és projektmenedzsment funkciók gyakorlása a neuromarketingben.
- Koordinálja, megtervezi és lebonyolítja neuromarketing projekteket marketingakciók fejlesztésére, piackutatásra, valamint kutatás-fejlesztésre.
akinek szánják
- Szakemberek és menedzserek, akik közvetlenül a B2C piaccal dolgoznak, és új módszereket keresnek a vásárlási és fogyasztási magatartás megértésére a termékfejlesztés, marketing, reklám, design, vásárlói marketing és média területén.
- Piackutató intézetek szakemberei és vezetői, akik új fogyasztói kutatási eszközként szeretnék fejleszteni az idegtudományi kutatást.
- B2C cégek, reklám-, kommunikációs és tervező ügynökségek és kutatóintézetek, amelyeknek ki kell képezniük csapataikat az intelligencia, a kutatás és a tervezés területén. A fogyasztói magatartás értékeléséhez kapcsolódó több üzleti szegmens koordinátorai és menedzserei.