PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.
University of Applied Sciences Upper Austria Innovációs és termékmenedzsment mester

University of Applied Sciences Upper Austria

Innovációs és termékmenedzsment mester

Wels, Ausztria

4 Semesters

Angol

Teljes idő

30 Jun 2025

Oct 2025

EUR 363 / per semester *

Az egyetemen

* EU-polgárok 363,36 euró, nem uniós állampolgárok 726,72 euró szemeszterenként

Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.

Bevezetés

Innovációk a nemzetközi piacok számára

Ma, ha egy vállalat nemzetközileg sikeres akar lenni, képesnek kell lennie az innovációra. Ezt csak úgy lehet elérni, ha az innovációt folyamatként kezeljük. Mi jellemzi az ilyen innovációs folyamatot, amely a fenntartható sikerhez vezet? A marketing, a tervezés és a technológia holisztikus integrációja, a stratégiai gondolkodással kombinálva, az egyetlen módja annak, hogy a és a szolgáltatási innovációkat fenntartható módon fejlesszük ki. Ez a mesterképzési programnak ez a fő hangsúlya. Egy interdiszciplináris képzési koncepcióban az integrált innováció és a termékmenedzsment különböző aspektusait mind elméletileg , mind gyakorlatban tanítják. Ez a szak átfogó képzést nyújt a mechatronika, az innovációmenedzsment és a marketing területén, kiegészítve a két specializáció, nevezetesen a "Termékkoncepció-tervezés" és a "Fejlesztési folyamat mérnöki" által nyújtott know-how-val.

Legfontosabb tényeket

A szakon végzettek felkészülnek a nemzetközi technológiai vállalatok műszaki termékfejlesztés, innováció és tervezés, termékmenedzsment és marketing területén betöltött vezetői pozíciókra. A csúcstechnológiai termékekért és szolgáltatásokért felelősek, döntő szerepet játszanak a műszaki innovációk koncepciójában és piaci pozícionálásában, és így biztosítják a vállalatok hosszú távú sikerét. Emellett alapvető kompetenciával rendelkeznek a stratégiai K+F&K+F és az innovációmenedzsment területén. Megalapozott marketing- és tervezési stratégiákat dolgoznak ki, hogy termékeiket megkülönböztessék a versenytársakétól.

  • Tanulmányi mód: Teljes munkaidő
  • Diploma: Mérnöki Master (MSc)
  • Alkalmazás: Személyes interjú az MSTeams-en keresztül
  • A tandíj nyelve: Angol
  • Időtartam: 4 félév
  • ECTS: 120

A program eredménye

Karrierlehetőségek

Az Iskoláról

Kérdések