PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Frank G. Zarb School of Business, Hofstra University MS Marketing
Frank G. Zarb School of Business, Hofstra University

MS Marketing

Hempstead, Amerikai Egyesült Államok

Kérés időtartama

Nyelvtanítás iránti kérelem

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Sep 2025

Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Olvass tovább

Bevezetés

Célkitűzései a Master of Science Program

  • Szakképzett hallgatók, akik már rendelkeznek baccalaueate fokos szakmai perspektívát és lehetőséget szerezni szakértelem egy adott területen az üzletből. Ezek a programok célozza meg, akik igyekeznek fejleszteni bővült alapjait tudás egy adott területen a vállalkozások, valamint azok, akik igénybe vehetik a karrier váltás egy üzleti fegyelem a másikra.
  • Serve egyének erős elkötelezettséget menedzseri pályára az üzleti, kormányzati vagy non-profit szektorban, akiknél a lehetséges vezető szerepét a globális üzleti közösség.
  • Ajánlat MS fok számos funkcionális területek az üzletből.

MS Marketing

&nbsp

Által kínált Tanszék Marketing és International Business, a Master of Science in Marketing célja, hogy igényeinek megfelelő szakemberek, akik szeretnének vállalni közép-és felső szintű pozíciókat a marketing funkció. A hangsúly a tervezés, az integráció, végrehajtás, és felülvizsgálja a marketing tervek.

&nbsp

&nbsp

Célkitűzései a Master of Science in Marketing

  • Hogy felkészítse a tanulókat a közép-a felső szintű pozíciókat a marketing funkció a különböző szervezetek.
  • Fejleszteni marketing szakemberek, akik megérteni és elemezni piac dinamikáját, értelmezni a fogyasztói trendeket, és a terv végrehajtása marketing stratégiák.
  • Hangsúlyozni a tervezési, végrehajtási és felülvizsgálati átfogó marketing tervek között különféle helyzetekben.

&nbsp

Program követelmények - Félév óra: 30

  • MKT 203 - Marketing elemzés és menedzsment
  • MKT 220 - Nemzetközi Marketing
  • MKT 245 - Kutatás Marketing határozatok
  • MKT 247 - Fogyasztói magatartás a Globális Környezetvédelmi
  • MKT 275 - stratégiai tervezés a marketing
  • MKT 309 - Kutatási szeminárium Marketing
  • QM 203 - Részletes kvantitatív elemzés vezetők

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • Digitális gazdaság mesterképzése
    • Vienna, Ausztria
  • Marketing és kommunikáció MSc
    • Paris, Franciaország
  • MSc Economics and Business - Specialisation in Data Science and Marketing Analytics
    • Rotterdam, Hollandia