PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Frank G. Zarb School of Business, Hofstra University MS Marketing Research
Frank G. Zarb School of Business, Hofstra University

MS Marketing Research

Hempstead, Amerikai Egyesült Államok

Kérés időtartama

Nyelvtanítás iránti kérelem

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Sep 2025

Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Olvass tovább

Bevezetés

Célkitűzései a Master of Science Program

  • Szakképzett hallgatók, akik már rendelkeznek baccalaueate fokos szakmai perspektívát és lehetőséget szerezni szakértelem egy adott területen az üzletből. Ezek a programok célozza meg, akik igyekeznek fejleszteni bővült alapjait tudás egy adott területen a vállalkozások, valamint azok, akik igénybe vehetik a karrier váltás egy üzleti fegyelem a másikra.
  • Serve egyének erős elkötelezettséget menedzseri pályára az üzleti, kormányzati vagy non-profit szektorban, akiknél a lehetséges vezető szerepét a globális üzleti közösség.
  • Ajánlat MS fok számos funkcionális területek az üzletből.

&nbsp

MS Marketing Research

&nbsp

Által kínált Tanszék Marketing és International Business, a Master of Science in Marketing Research célja, hogy igényeinek megfelelő szakemberek, akik meg akarják vállalni speciális feladatok területén a marketing kutatás.

Célkitűzései a Master of Science in Marketing Research

  • Hogy felkészítse a tanulókat a közép-a felső szintű pozíciókat a piackutatás funkciót a különböző szervezetek, illetve marketing kutatások cégek.
  • Fejleszteni piackutatás szakemberek, akik megértéséhez és értékeléséhez marketing információs igényeket, koordinálja több kutatási projektek, adatok elemzése, és határozza meg a következményeit a marketing kutatási adatok a marketing stratégia.
  • Hogy a hallgatók kvantitatív és kvalitatív kutatási készségek.

&nbsp

Program követelmények - Félév óra: 33

  • IT 203 - Information Systems a vezetők
  • MKT 203 - Marketing elemzés és menedzsment
  • MKT 245 - Kutatás Marketing határozatok
  • MKT 247 - Fogyasztói magatartás a Globális Környezetvédelmi
  • MKT 280 - Advanced Research Marketing
  • QM 203 - Részletes kvantitatív elemzés vezetők
  • QM 250 - többváltozós adatelemzési módszerek

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • MS Marketing Analytics
    • Online USA
  • Tudományok mestere a stratégiai marketing területén Integrált marketingkommunikáció
    • UK Online, Egyesült Királyság
  • Stratégiai marketing és fenntarthatóság mesterképzés
    • London, Egyesült Királyság