Mester Menedzsment, Marketing és Logisztika
Free International University of Moldova
Kulcs információ
Campus helye
Chisinau, Moldova
Nyelvek
Angol, Román, Orosz
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 1 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Román hallgatók: 500 EUR / év; EU hallgatók: 1000 EUR / év; Nem EU-s hallgatók: 2000 EUR / év
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
- Minősítési szint: 7 ISCED szint
- Időtartam: 2 év
- Tanulmányok száma: 120 ECTS, 4 félév
- A legkorábbi kezdő dátum: 2020 október
- Nyelvek: román, orosz, angol, francia
- Tandíj:
- EU hallgatók: 1000 EUR / év
- Román hallgatók: 500 EUR / év
- Nem EU-s hallgatók: 2000 EUR / év
Program leírása
A mester program célja a szakemberek képzése a közgazdaságtudomány területén.
A menedzsment, marketing és logisztika mesterképzésének időtartama két év (négy félév) és felhalmozódása 120 ECTS, alapvető kurzus egységekből áll, amelyek az első félévben koncentrálódtak a tudáskészségek fejlesztésére. A második félév magában foglalja a kurzus egységeket, amelyek a politikákra és stratégiákra irányulnak, különös tekintettel a mesterképzésre. A harmadik félév kurzus egységei a tudás-megvalósításra irányulnak, a funkcionális és az ágazati specializációs modulok tanulmányozása alapján. A második év folyamán a hallgatók testreszabhatják tanulmányaikat a fokozott rugalmasság és a választható kurzusok választéka révén. A hallgatóknak gyakorlatban kell részt venniük annak érdekében, hogy gyakorlati tapasztalataikat gyakorlatilag átültessék, és tanulmányaikat kutatás-orientált magisztervezetéssel zárják le.
Kompetenciák és készségek
A fő műszaki kompetenciák a kutatási eredmények értékeléséhez, tanulásához és kiaknázásához kapcsolódnak a nemzetközi szervezetek gazdasági tevékenységeiben; a tevékenységek azonosítása és végrehajtása innovatív irányítási módszerek és technikák alkalmazásával; Döntéshozatal a társaságban, figyelembe véve a vállalati értékeket, a pénzügyi stratégiákat, a személyzet irányítását stb.
Karrier kilátások
A Master's Program kivételes karrierlehetőségeket biztosít a hallgatók számára jövőbeli karrierjükhöz azáltal, hogy reagálnak a nemzetközi vállalatok vezetői képességeivel rendelkező fiatal diplomások iránti növekvő igényre.
A Menedzsment, Marketing és Logisztika Mesterképző program felkészíti a fiatalokat a vállalkozói és üzleti karrierekre, valamint a különféle szervezeti felépítésű, transznacionális cégekben működő vállalkozásokban történő munkavégzésre; gazdasági struktúrák, kutatóintézetek, elemző és szakértői központok a menedzsment, marketing, logisztika, üzleti és innovációs területeken. A mester program végzettsége menedzser, márkamenedzser, projektmenedzser, marketing menedzser, termékmenedzser, média tanácsadó, PR menedzser, disztribúciós menedzser, logisztikus, marketing szakember, kutató stb.
Free International University of Moldova"}" />
© Free International University of Moldova
Nemzetközi perspektívák
A nemzetközileg orientált tanterv mellett a hallgatók esélyt kapnak arra, hogy megtapasztalják a külföldi kultúrákat és perspektívákat világszerte több mint 100 partner egyetemen folytatott csereprogramok révén. Jelentős nemzetközi lehetőségeket kínálnak a nemzetközi hallgatókból álló munkacsoportok, a nemzetközi vendégprofesszorok által tartott előadások, valamint a nemzetközi tanulmányutak is.
Tanterv
Félév 1
- Problémamegoldáson alapuló közgazdasági vezetőség (műhelyek)
- Üzleti folyamatok modellezése
- A közgazdaságtudomány kutatásának módszertana és etikája
- Stratégiai menedzsment és üzleti stratégia
- Marketing Analytics
- MSс üzemeltetés, logisztika és ellátási lánc menedzsment
2. szemeszter
- Összehasonlító tanulmányok: Irányítás, irányelvek, reformok és irányítás, marketing és logisztikai trendek (műhelyek)
- Döntési elmélet
- Az üzleti környezet és a kereskedelmi felhasználás szabályozása a nemzetközi szerződésekben
- Marketing stratégia és tervezés
- Marketing tanácsadási projekt
- Stratégiák a fenntartható üzleti logisztikához
- Ellátási lánc stratégiája és fenntarthatósága
3. szemeszter
- Vállalkozói finanszírozás. A vezetői döntések gazdasági elemzése
- Innovációs menedzsment és új termékek fejlesztése
- Vállalatok közötti marketing menedzsment: Globális perspektíva
- Integrált marketingkommunikáció tervezése és kezelése
- Ellátási hálózat tervezése és globális logisztika
- Ellátási lánc elemzése és döntéshozatal
- gyakorlat
4. szemeszter
- Kutatási és diplomadolgozat kidolgozása
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Digitális marketing és elemzés mesterképzési program
- Joensuu, Finnország
- Kuopio, Finnország
Mester nemzetközi menedzsment és marketing szakon
- Angers, Franciaország
Digitális marketing mester
- Zagreb, Horvátország