PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Free International University of Moldova Mester Menedzsment, Marketing és Logisztika
Free International University of Moldova

Mester Menedzsment, Marketing és Logisztika

Chisinau, Moldova

2 Years

Angol, Román, Orosz

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Olvass tovább

Bevezetés

  • Minősítési szint: 7 ISCED szint
  • Időtartam: 2 év
  • Tanulmányok száma: 120 ECTS, 4 félév
  • A legkorábbi kezdő dátum: 2020 október
  • Nyelvek: román, orosz, angol, francia
  • Tandíj:
  • EU hallgatók: 1000 EUR / év
  • Román hallgatók: 500 EUR / év
  • Nem EU-s hallgatók: 2000 EUR / év
    • EU hallgatók: 1000 EUR / év
    • Román hallgatók: 500 EUR / év
    • Nem EU-s hallgatók: 2000 EUR / év

Program leírása

A mester program célja a szakemberek képzése a közgazdaságtudomány területén.

A menedzsment, marketing és logisztika mesterképzésének időtartama két év (négy félév) és felhalmozódása 120 ECTS, alapvető kurzus egységekből áll, amelyek az első félévben koncentrálódtak a tudáskészségek fejlesztésére. A második félév magában foglalja a kurzus egységeket, amelyek a politikákra és stratégiákra irányulnak, különös tekintettel a mesterképzésre. A harmadik félév kurzus egységei a tudás-megvalósításra irányulnak, a funkcionális és az ágazati specializációs modulok tanulmányozása alapján. A második év folyamán a hallgatók testreszabhatják tanulmányaikat a fokozott rugalmasság és a választható kurzusok választéka révén. A hallgatóknak gyakorlatban kell részt venniük annak érdekében, hogy gyakorlati tapasztalataikat gyakorlatilag átültessék, és tanulmányaikat kutatás-orientált magisztervezetéssel zárják le.

Kompetenciák és készségek

A fő műszaki kompetenciák a kutatási eredmények értékeléséhez, tanulásához és kiaknázásához kapcsolódnak a nemzetközi szervezetek gazdasági tevékenységeiben; a tevékenységek azonosítása és végrehajtása innovatív irányítási módszerek és technikák alkalmazásával; Döntéshozatal a társaságban, figyelembe véve a vállalati értékeket, a pénzügyi stratégiákat, a személyzet irányítását stb.

Karrier kilátások

A Master's Program kivételes karrierlehetőségeket biztosít a hallgatók számára jövőbeli karrierjükhöz azáltal, hogy reagálnak a nemzetközi vállalatok vezetői képességeivel rendelkező fiatal diplomások iránti növekvő igényre.

A Menedzsment, Marketing és Logisztika Mesterképző program felkészíti a fiatalokat a vállalkozói és üzleti karrierekre, valamint a különféle szervezeti felépítésű, transznacionális cégekben működő vállalkozásokban történő munkavégzésre; gazdasági struktúrák, kutatóintézetek, elemző és szakértői központok a menedzsment, marketing, logisztika, üzleti és innovációs területeken. A mester program végzettsége menedzser, márkamenedzser, projektmenedzser, marketing menedzser, termékmenedzser, média tanácsadó, PR menedzser, disztribúciós menedzser, logisztikus, marketing szakember, kutató stb.

Free International University of Moldova"}" />

© Free International University of Moldova

Nemzetközi perspektívák

A nemzetközileg orientált tanterv mellett a hallgatók esélyt kapnak arra, hogy megtapasztalják a külföldi kultúrákat és perspektívákat világszerte több mint 100 partner egyetemen folytatott csereprogramok révén. Jelentős nemzetközi lehetőségeket kínálnak a nemzetközi hallgatókból álló munkacsoportok, a nemzetközi vendégprofesszorok által tartott előadások, valamint a nemzetközi tanulmányutak is.

Tanterv

Félév 1

  • Problémamegoldáson alapuló közgazdasági vezetőség (műhelyek)
  • Üzleti folyamatok modellezése
  • A közgazdaságtudomány kutatásának módszertana és etikája
  • Stratégiai menedzsment és üzleti stratégia
  • Marketing Analytics
  • MSс üzemeltetés, logisztika és ellátási lánc menedzsment

2. szemeszter

  • Összehasonlító tanulmányok: Irányítás, irányelvek, reformok és irányítás, marketing és logisztikai trendek (műhelyek)
  • Döntési elmélet
  • Az üzleti környezet és a kereskedelmi felhasználás szabályozása a nemzetközi szerződésekben
  • Marketing stratégia és tervezés
  • Marketing tanácsadási projekt
  • Stratégiák a fenntartható üzleti logisztikához
  • Ellátási lánc stratégiája és fenntarthatósága

3. szemeszter

  • Vállalkozói finanszírozás. A vezetői döntések gazdasági elemzése
  • Innovációs menedzsment és új termékek fejlesztése
  • Vállalatok közötti marketing menedzsment: Globális perspektíva
  • Integrált marketingkommunikáció tervezése és kezelése
  • Ellátási hálózat tervezése és globális logisztika
  • Ellátási lánc elemzése és döntéshozatal
  • gyakorlat

4. szemeszter

  • Kutatási és diplomadolgozat kidolgozása

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • Marketing ügyvezető mester
    • Rome, Olaszország
  • Digitális marketing mester
    • Madrid, Spanyolország
  • Master fokozat a digitális és az analitikus marketing területén
    • Murcia, Spanyolország