Master of Arts stratégiai kommunikációból
Gannon University
Kulcs információ
Campus helye
Erie, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 935 / per credit
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
A Master of Arts in Stratégiai Kommunikáció felkészíti a hallgatókat a karrierre a kommunikáció különböző területein, beleértve a PR-t, a vállalati kommunikációt és az egészségügyi kommunikációt. A hallgatók dönthetnek úgy, hogy a kommunikációmenedzsmenttel vagy az egészségügyi kommunikációval kapcsolatos tanulmányaikat hangsúlyozzák. A tanterv ötvözi az elméleti alapot, és a kommunikációs szakemberek alapvető készségeire összpontosít. A Bureau of Labor Statistics szerint a médiában és a kommunikációban a foglalkoztatás várhatóan az átlagosnál gyorsabban növekszik, mintegy 151 500 új munkahelyet teremtve 2030-ra. Ezek a munkahelyek az információk létrehozásának, szerkesztésének, fordításának és terjesztésének szükségességéből fakadnak különféle platformokon. .*
* Munkaügyi Statisztikai Hivatal, Egyesült Államok Munkaügyi Minisztériuma, Foglalkozási kilátások kézikönyve, Média és kommunikációs foglalkozások.
Mitől különbözünk
- A stratégiai kommunikáció ötvözi a kommunikáció tanulmányozását a Kommunikációs és Művészeti Iskolában rögzített erős humán perspektívával.
- A kurzusokat olyan oktatók tartják, akik tapasztalattal rendelkeznek a kommunikáció különböző területein.
- A tananyagot úgy alakították ki, hogy a hallgatók kommunikációmenedzsmentre vagy egészségügyi kommunikációra szakosodjanak.
- A hallgatók gyakorlati tapasztalatokra tesznek szert tanfolyami munkáik során a közösségi partnerekkel folytatott szolgáltatási és hálózati lehetőségek révén.
STEM kijelölt képzési program
A Stratégiai Kommunikáció MA egy STEM kijelölt képzési programja, amely a kommunikáció területén a technológiai készségek iránti növekvő igényre összpontosít. A hallgatók elsajátítják a digitális és közösségi médiában való munkavégzés vagy kezelési készségeket. A hallgatók azt is megtanulják, hogyan elemezzék a közösségi médiát és a kommunikációs adatokat a döntések meghozatalához. Ezeket a készségeket számos kommunikációs területen alkalmazzák.
Asszisztensek
A diplomás asszisztensi képzés nappali és részmunkaidős hallgatók számára elérhető. A diplomás asszisztensek lehetséges feladatai a következők:
- Tanári asszisztensként dolgozik tapasztalt oktatókkal
- SPCH 111, nyilvános beszéd vagy más elérhető kurzusok oktatása
- Segítségnyújtás különféle programozási feladatokban
- Kutatások végzése a program oktatóival
- Közösségi média fiókok létrehozása és kezelése
Ha érdeklődik egy asszisztensi állás iránt, forduljon a program igazgatójához.
- A diplomás asszisztensi határidő az őszi asszisztenseknél május 15., a tavaszi asszisztenseknél november 15.
Képtár
Belépők
Tanterv
A hallgatók a programot az őszi, tavaszi vagy nyári félévben kezdhetik meg. Rugalmas ütemezési lehetőségek állnak rendelkezésre az esti, nyári, személyes és online kurzusokkal.
Posztgraduális program alaptanfolyamai (15 kredit)
- GCOMM 505: Stratégiai kommunikációs kutatási módszerek
- GCOMM 525: Szervezeti kommunikáció és elemzés
- GCOMM 590: Stratégiai kommunikációs etika és jog
- GCOMM 610: Üzenettervezés és médiagyártás
- GCOMM 620: Social Media Management
Válasszon egy hangsúlyt:
Egészségügyi kommunikációs hangsúly (9 kredit – három kurzust válassz)
- GCOMM 515: Egészségügyi kommunikáció
- GCOMM 545: Beteg-szolgáltató kommunikáció
- GCOMM 550: Válság- és kockázatkommunikáció
- GCOMM 605: Családi kommunikáció
- GCOMM 615: Interkulturális kommunikáció
Kommunikációmenedzsment hangsúly (9 kredit - három kurzust választhat)
- GCOMM 520: Public Relations Management
- GCOMM 535: Meggyőzés a piacon
- GCOMM 550: Válság- és kockázatkommunikáció
- GCOMM 615: Interkulturális kommunikáció
Capstone kurzusok (6 kredit - válasszon két kurzust)
- GCOMM 625: Kommunikációs kampányok
- GCOMM 635: Kommunikációs szeminárium ill
- GCOMM 640: Kommunikációs gyakorlat
A program eredménye
Mit tanulsz?
A 30 kredites program befejezésekor a hallgatók képesek lesznek:
- Ismerje meg a kommunikáció tanulmányozását befolyásoló kulturális és politikai kérdéseket.
- Megérteni az interperszonális kommunikáció dinamikus természetét különféle kontextusokban.
- Alkalmazza az emberi kommunikációelmélet és a kommunikációs etika elméleti alapelveit interperszonális, kiscsoportos, csapat- és szervezeti kontextusban.
- Elemezze az etikus meggyőzés szerepét a piacon.
- Értékelje a meglévő kutatásokat annak érdekében, hogy megvizsgáljon egy kortárs kérdést az emberi kommunikáció területén.
- Kritizálja a meglévő szakmai gyakorlatokat és tudományos kutatásokat a különböző vallási, szakmai és társadalmi-gazdasági hátterű személyek közötti interakció javítása érdekében.
Tanulói beszámolók
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.