
Master of Science (MSc) menedzsmentből digitális üzlettel és innovációval Máltán
Birkirkara, Málta
IDŐTARTAM
12 up to 24 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
EUR 8900 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás, Az egyetemen
* MÁLTAI LAKOSOK 8750 €
Bevezetés
A technológia példátlan fejlődése minden üzletre és iparágra hatással van, az induló vállalkozásoktól a hivatali jogviszonyban álló vállalatokig. A digitális környezet és a gazdaság folyamatosan változik. A vállalatok választhatnak, hogy megteszik az ugrást és adaptálják technológiáikat és rendszereiket, vagy elavulnak. Ezért van a vállalkozásoknak a valaha volt legnagyobb keresletük a digitális jártassággal rendelkező szakemberek iránt, akik képesek eligazodni ezen a dinamikus területen, hogy pozitív eredményeket érjenek el.
A máltai digitális üzlettel és innovációval foglalkozó mesterképzés során a hallgatók mélyreható ismereteket szereznek a legújabb digitális eszközökről, stratégiákról és technológiai trendekről, egyidejűleg elsajátítják a menedzsment és az üzleti érzéket, amely szükséges az eszközök és az elméleti ismeretek hatékony használatához. a tudás gyakorlati felhasználásra.
Amikor Máltán digitális üzleti és innovációs mesterképzésben tanulnak, a hallgatók olyan akadémiai környezetbe lépnek, amelyet iparágaik vezetőiből álló multinacionális kar vezet, amely betekintést, tapasztalatot, erőforrásokat és páratlan értékű kapcsolatokat kínál. A több mint 100 nemzetiséget képviselő diákságnak köszönhetően ezek a különböző hátterű és szakmákból származó egyének nemcsak társaik, hanem tudás, inspiráció és közösség forrásai is. Megértésük és perspektívájuk szélesítése révén a diákok kommunikációjukat is javítják, és kulturális intelligenciát fejlesztenek, hogy könnyen beilleszkedhessenek a térképen átívelő digitális környezetekbe.
Legfontosabb tényeket:
- A program időtartama - 12 hónap (beleértve az ünnepeket is)
- Tanított nyelv - angol
- Bevételek - minden év október/január/április
- Helyszín - Birkirkara, Málta/Online
- EQF/MQF – 7. szint
- ECTS kredit - 90
Miért GBSB Global Business School?
- Szerezzen állami (MFHEA) akkreditált, nemzetközileg elismert oklevelet
- Legyen világpolgár – egy tanulmány egy angolul beszélő, mindenre kiterjedő környezetben, amely több mint 100 nemzetiséget foglal magában, miközben valóban globális gondolkodásmódot és multikulturális vezetői készségeket fejleszt
- Élvezze az ipari vállalati látogatásokat és a vendégelőadói előadásokat, amelyeket nemzetközi iparági szakértők tartanak
- Hozzáférés a világ leghíresebb nemzetközi konferenciáihoz, szemináriumaihoz és fórumaihoz Máltán, a megalapított digitális innovációs központban
- Kapja vissza pénzét az érettségi után a Get-Qualified National Tax Credit Scheme segítségével
- Kezdje el saját vállalkozását a G-Acceleratorral, GBSB Globalinduló inkubátorával
A program eredménye
Miért érdemes MSC-t a digitális üzlettel és innovációval foglalkozni a GBSB Global -nál Máltán?
GBSB GlobalA Master in Management with Digital Business and Innovation képzésének célja a vezetés, a kommunikáció és a tárgyalások bevált gyakorlataira összpontosított, felvértezi a hallgatókat a szükséges üzleti kompetenciákkal, hogy hatékonyan dolgozhassanak a hagyományos üzleti gyakorlatokon belül, miközben zökkenőmentesen kialakíthatják online kapcsolataikat. jelenléte és hatékony, digitalizált üzleti műveletek megvalósítása.
Rangsorok
- Teljes mértékben akkreditált az ASIC által jóváhagyott Ofsted és az ENQA leányvállalata
- Akkreditálta az üzleti iskolák és programok akkreditációs tanácsa (ACBSP)
- Ötcsillagos Üzleti Iskola díjjal jutalmazták a QS rangsoroló rendszer által a tanítási minőségért
- Az egyetlen felsőoktatási intézmény Spanyolországban, amelyet a Microsoft a digitális oktatás vezetőjévé akkreditált
- 3 legjobb pontszámot kapott az U-Multirank kutatási, tanítási és tanulási, valamint nemzetközi orientáció területén.
Tanterv
Alap- és választható kurzusok keveréke (összesen 90 ECTS kredit), beleértve:
VEZETŐI SZINTŰ VEZETŐI HELYZET BIZTOSÍTÁSA ÉS AZ VÁLLALKOZÁS FEJLESZTÉSÉNEK ÖSZTÖNZÉSE
Hatékony csapatmunka és projektmenedzsment (6 ECTS)
Menedzsment pénzügyek (8 ECTS)
Közgazdaságtan és geopolitika (6 ECTS)
AZ ÜZLETI TELJESÍTMÉNY JAVÍTÁSA A DIGITÁLIS ÜZLETI STRATÉGIA ÉS ÁTALAKÍTÁS FEJLESZTÉSÉVEL
Stratégiai menedzsment és elemzés (8 ECTS)
Digitális átalakulás, innováció és technológia (6 ECTS)
- Stratégiai menedzsment, tervezés és struktúra
- Stratégiai megközelítések egy szervezet pozíciójának elemzéséhez
- Adatok és stratégia
- A digitális gazdaság és új mozgatórugói
- Digitális stratégia és átalakulás
- Drucker 7 innovációs forrása, nyílt innováció
- Az innováció menedzselésének stratégiai megközelítései
- Zavarelmélet
- Digitális átalakulás utazása
TÖBBOLDALÚ ALKALMAZHATÓ DIGITÁLIS ÜZLETI MODELLEK LÉTREHOZÁSA ÉS MEGVALÓSÍTÁSA
Digitális üzleti modellek az új gazdaság számára (6 ECTS)
Üzleti intelligencia a Big Data és az AI korában (6 ECTS)
- A digitális üzleti modellek architektúrája
- A digitális üzleti modell megtervezéséhez szükséges eszközök
- Tervezési gondolkodási modell
- Lean start-up koncepciók
- Üzleti modell digitalizálása
- Fő gépi tanulási (ML) technikák
- Mesterséges intelligencia (AI)
- Az információkezelés alapjai
AZ ÜZLETI FOLYAMATOK ÉS MŰVELETEK DIGITALIZÁLÁSA
Supply Chains 4.0 digitális fogyasztóknak (6 ECTS)
Operations Management (6 ECTS)
- Kiskereskedelmi és e-kereskedelmi ellátási lánc és Omnichannel műveletek
- Ügyfélszolgálati műveletek kezelése
- Last Mile és Reverse Logistics
- Az ellátási láncok átalakítása
- Az ellátási láncok következményei, összetevői és alkalmazásai 4.0
- Az ellátási lánc digitalizálása
- Az adatok és az elemzések kiválasztása és használata a döntéshozatalhoz
TUDJON MEG A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMÁKRÓL, ÉS NÉPÍTS KI A DIGITÁLIS VÁLLALKOZÁST
Digitális platformok és ökoszisztémák (6 ECTS)
Web- és mobilmarketing (6 ECTS)
- Platform gazdaság és vállalkozások
- Kulcsfontosságú kihívások a digitális platform-stratégia megtervezésekor
- Többoldalas platform
- Ökoszisztéma-központú keretrendszer
- Ökoszisztémák a webes és mobilpiacon
- Adatvédelmi és adatvédelmi problémák a webes és mobilmarketingben
- Kormányzási kihívások (a platform nyitottsága/hozzáférhetősége)
- Felhasználói élmény (UX), reszponzív tervezés és ügyfélút
- Keresőoptimalizálás (SEO)
- Keresőmarketing (SEM)
- E-mail marketing
- Appstore Search Optimization (ASO)
- Bevételszerzési megközelítések a mobilmarketingben
- Omnichannel Marketing
ALKALMAZJA ELMÉLETI ÉS GYAKORLATI TUDÁSÁT A DIGITÁLIS ÜZLETVEZETÉSRŐL EGY TELJESÍTMÉNY ZÁRÓ PROJEKTBAN
Végső projekt (20 ECTS)
A Final Project (Capstone) egy sokrétű feladat, amely a mesterképzésben részt vevő hallgatók számára tudományos és intellektuális élményként szolgál. A hallgatók a tanultakat a mesterképzésük során veszik át, és alkalmazzák azt egy adott ötlet/probléma vizsgálatára a szakterületükön belül. A Végső Projekt egy létező probléma valós környezetben történő azonosítását, valamint a tanult készségek és módszerek alkalmazását foglalja magában egy olyan megoldás kidolgozására, amely közvetlenül kezeli a problémát. Számos lehetőség közül választhatnak a hallgatók záróprojektjük kidolgozására: lehet, hogy a kutatásra irányul, vagy inkább a problémamegoldásra irányul. A hallgatók által kínált megoldások általában interaktívak és realisztikusak, ami azt jelenti, hogy akár a szakmai életben, akár a további kutatások és tanulmányok során megvalósíthatók és felhasználhatók.
Képtár
Program tandíj
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.