MSc nemzetközi menedzsmentben és üzletfejlesztésben
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 3 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 8 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nappali tagozatos brit/EU hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ezt a tanfolyamot olyan vezetők fejlesztésére tervezték, akik sikeresen tudnak működni a dinamikus, gyorsan változó globális üzleti világban.
Ezt a programot a Chartered Management Institute (CMI) akkreditálja. A hallgatók jogosultak társult tagságra, miközben a programon tanulnak, és a CMI jóváhagyásától függően CMI Diploma Level 7 in Strategic Management és Leadership is elnyerhetők.
A globalizáció növekedésére válaszul kifejlesztett program előmozdítja elméleti ismereteit és gyakorlati készségeit a nemzetközi menedzsmentben és üzletfejlesztésben, miközben fejleszti azon képességét, hogy ezeket a különböző kulturális környezetekhez tudja igazítani.
Az MSc nemzetközi menedzsment és üzletfejlesztés átfogó megértést nyújt a hallgatóknak a nemzetközi szervezeti környezetben működő vezetők előtt álló kihívásokról, valamint a meglévő vagy új vállalkozások felelősségteljes fejlesztéséhez szükséges stratégiákról, politikákról és gyakorlatokról.
A vezetés és a stratégiai fejlesztés tanulmányozásával kiterjeszti tudását és szakértelmét a menedzsment és az üzleti fejlesztés területén egy nemzetközi színtéren. Ezenkívül betekintést nyerhet az emberek és folyamatok irányítására vonatkozó politikákba és technikákba a fenntartható üzleti teljesítmény biztosítása érdekében.
A program központi eleme a személyes és szakmai kompetencia fejlesztése, hangsúlyt fektetve saját és mások kezelésére, a felelős vezetésre, a kultúrák közötti tudatosságra és a globális állampolgárságra. A nemzetközi szempont alapvető fontosságú és összefonódik a program minden moduljában, a szervezetek egyre növekvő globális és interkulturális aspektusával.
A program a változásmenedzsment és a vállalkozói készség fejlesztése révén bővíti az üzletfejlesztési ismereteket. A programon belüli vállalkozásfejlesztési koncepció magában foglalja mind a meglévő üzletfejlesztést (franchise, folyamatos fejlesztés, nemzetköziesítés stb.), Mind egy új vállalkozás indítását (vállalkozói szellem és induló vállalkozások).
A program oktatási céljai
Az MSc Nemzetközi Menedzsment és Üzleti Fejlesztés, a GCU London által kínált más innovatív programokhoz hasonlóan, számos egyedi funkcióval rendelkezik, amelyeket úgy fejlesztettek ki, hogy megfeleljenek a nemzetközi menedzsment és üzletfejlesztés területén tapasztalt növekvő szakértői igényeknek. Ezek közé tartozik a nemzetközi szervezetek komplex szervezeti folyamatainak tanulmányozása, valamint a felelősségteljes üzletfejlesztés kérdéseinek alapos vizsgálata a szakmai környezet széles körében.
A versenytársakhoz képest a program magában foglalja az üzleti fejlesztést belső és külső folyamatként, beleértve az új vállalkozások indítását és a meglévő vállalkozások fejlesztését. Az üzleti fejlesztés és a nemzetközi perspektívák minden modulban összefonódnak, hogy biztosítsák a terület holisztikus feltárását és a célzott szakértelemfejlesztést. A program a kifejezetten a nemzetközi piacokhoz kapcsolódó menedzsment speciális ismereteinek és megértésének kiépítésére összpontosít, kiemelt hangsúlyt fektetve a vállalkozói szellem, a változásmenedzsment és a szakmai kompetencia kritikus betekintésének fejlesztésére.
Az MSc IMBD programot a (z) GCU London székhelyű kiváló akadémiai személyzet szakértelme támasztja alá, akinek munkája jelentős tanácsadási és kutatási projekteket is magában foglal, vezető nemzetközi szervezetekkel és finanszírozási szervezetekkel. A program alapjául szolgáló tanácsadói munka például a nagy multinacionális vállalatokkal (Shell, Energy Institute, Centrica és Phillips66) együttműködve eszközkészlet kifejlesztése az eseményekből való tanuláshoz. Ezenkívül GCU London személyzet vezeti az EU által finanszírozott nemzetközi kutatási és fejlesztési együttműködéseket az interkulturális kompetencia területén. A program előnyeit élvezi a GCU egyéb akadémikusainak hozzájárulása is, akik részt vesznek a kulcsfontosságú kutatásokban, amelyek közvetlenül kapcsolódnak a nemzetközi menedzsment és üzletfejlesztési tanulmányi területhez. A program teljes és részmunkaidőben is elérhető.
Célok
Az MSc nemzetközi menedzsment és üzletfejlesztési program célja, hogy a hallgatók átfogó megértést kapjanak a nemzetközi szervezeti környezetben működő vezetők előtt álló kihívásokról, valamint a stratégiákról, politikákról és gyakorlatokról, amelyek kulcsfontosságúak a meglévő vagy új vállalkozások felelősségteljes fejlesztéséhez. A program központi eleme a személyes és szakmai kompetencia fejlesztése, hangsúlyt fektetve saját és mások kezelésére, a felelős vezetésre, a kultúrák közötti tudatosságra és a globális állampolgárságra.
A nemzetközi aspektus elengedhetetlen, és a program minden moduljában átszőtt és elismert, a szervezetek egyre növekvő globális és interkulturális aspektusával foglalkozik. A legfontosabb ötlet az, hogy minden üzletág bizonyos mértékig globális, és a diplomásoknak meg kell érteniük a nemzetközi perspektívákat, még a helyi kis- és középvállalkozásokban is. Ezen túlmenően, a program felajánlja a vállalkozásfejlesztési ismeretek bővítését a változásmenedzsment és a vállalkozói készség fejlesztése révén. A programon belüli vállalkozásfejlesztési koncepció magában foglalja mind a meglévő üzletfejlesztést (franchise, folyamatos fejlesztés, nemzetköziesítés stb.), Mind egy új vállalkozás indítását (vállalkozói szellem és induló vállalkozások). A koncepció ilyen kétoldalú kezelése egyedülálló ebben a posztgraduális programban.
Szintén kritikus fontosságú a nemzetközi üzleti menedzsment tanulmányozása szempontjából a betekintés az emberek és folyamatok irányítására vonatkozó politikákba és technikákba a fenntartható üzleti teljesítmény biztosítása érdekében. Ez a mesterképzés fokozza a hallgatók foglalkoztathatóságát a tanítási és tanulási tapasztalatok széles skáláján való részvétel révén, beleértve az integráló esettanulmányokat, csoportos projekteket és prezentációkat, vállalati látogatásokat és iparági előadókat.
A program célja, hogy kielégítse azoknak a diákoknak az igényeit, akik általános nemzetközi menedzseri karriert akarnak folytatni, vagy olyan szakembereknek, akik nemzetközi területen szeretnék kiterjeszteni tudásukat és szakértelmüket az üzleti fejlesztésben. A diákok olyan üzleti háttérből származhatnak, akik üzleti témát tanultak, és szeretnék jobban megérteni a nemzetközi üzleti menedzsmentet és az üzleti fejlesztést, hogy javítsák karrierlehetőségeiket. A program azonban vonzó lesz azoknak a jelentkezőknek is, akik nem üzleti tárgyakat (pl. Mérnöki tudomány, társadalomtudományok, pszichológia stb.) Tanultak egyetemi szinten. A programcsapat úgy véli, hogy a program vagy a benne található modulok tetszeni fognak a meglévő vállalkozóknak és dolgozó vezetőknek, és a csapat szívesen várja a gyakorlókat. A program szívesen fogadja a jelentkezéseket a rugalmas belépési útvonalon, beleértve a hitelátutalást és az RPL -t.
Tanterv
Modul információ
Az oktatott modulokat tanfolyami munka, vitalapok és online tesztek kombinációjával értékelik. Az MSc szakdolgozat elbírálása konferencia előadás és szakdolgozat benyújtásával történik.
Nemzetközi menedzsment, stratégia és pénzügyek
A modul menedzsment része a kortárs üzleti élet és menedzsment kulcsfontosságú tevékenységeinek és funkcióinak megértését nyújtja. A Stratégia komponens a stratégiai menedzsmenttel kapcsolatos ismeretek fejlesztésére összpontosít, valamint arra, hogy a cégek hogyan tervezik és hajtják végre a stratégiákat nemzetközi szinten. A Pénzügy komponens a finanszírozás szerepének, fontosságának és forrásainak megértésére összpontosít a nemzetközi üzleti tevékenység során.
Vezetés és embermenedzsment
Fejleszti a vezetés szerepének megértését az emberek irányításával összefüggésben, és azt, hogy ez a kapcsolat mennyire fontos a kortárs szervezetek számára, amelyeknek folyamatosan változó üzleti környezetet kell kezelniük.
Változáskezelés
Kritikusan értékeli a szervezeti változásokat és a változások kidolgozására, végrehajtására és felügyeletére gyakorolt hatásokat. A modul a változás formáit és megközelítéseit tárja fel. Ez megfelelő platformot biztosít az olyan kulcsfontosságú kapcsolódó kérdések feltárására, mint a szervezeti kultúra, a hatalom és az érdekelt felek vonatkozásai, az alternatív szervezeti tervezési lehetőségek és a változásokra adott emberi reakciók.
Vállalkozói szellem
Növeli tudását és döntéshozatali képességeit, amelyek a vállalkozások új és innovatív módon történő fejlesztéséhez szükségesek. A modul felméri a vállalkozói gondolkodásmód szükségességét különböző kontextusokban, beleértve a kereskedelmi vállalkozásokat, a családi tulajdonú vállalkozásokat, a társadalmi vállalkozásokat és a nemzeti és nemzetközi szinten működő állami szociális partnerségeket.
Személyes és szakmai kompetencia fejlesztése
Lehetővé teszi a tanulók számára, hogy azonosítsák, megértsék, fejlesszék és megfogalmazzák kulcsfontosságú személyes képességeiket a jövőbeli karriercéljaik összefüggésében. A tanulókat felkérik arra, hogy használják a személyes és szakmai kompetenciafejlesztés fogalmát, és kapcsolják össze az osztálytermen kívül tapasztaltakkal, hogy jobban felkészüljenek személyes és szakmai életükre.
Kutatási projekt: Tervezés és módszerek
Bemutatja a hallgatókat a kutatási megközelítésekhez és a kutatási projektjükhöz elengedhetetlen időgazdálkodási készségekhez. A modul alapvető ismereteket nyújt a kutatástervezésről a kulcsfontosságú területeken, és kritikus perspektívát fogad el az alternatív kutatási modellek összehasonlításában és szembeállításában.
Értekezés
A program utolsó eleme a szakdolgozat, amely lehetőséget biztosít egy eredeti kutatás megtervezésére és elvégzésére a menedzsment vagy üzletfejlesztés egy szelektív területén.
A program eredménye
Ennek a programnak az elsődleges célja, hogy széles körű, elemző és integráló tanulmányt nyújtson a nemzetközi menedzsmentről és üzletfejlesztésről. Konkrétan az oktatási célok a következők:
- Készségek fejlesztése a nemzetközi menedzsment fejlődésének interdiszciplináris perspektívájából történő kritikus elemzéséhez.
- A kortárs irányítási stratégiák, politikák és gyakorlatok kritikai értékelésének kialakítása.
- Készségek fejlesztése az ismeretek, megközelítések és módszerek alkalmazásában a stratégiai és operatív irányítási kihívások kezelésére az üzletfejlesztésben.
- Feltárni a kortárs és feltörekvő témákat a nemzetközi menedzsmentben és üzletfejlesztésben.
- Betekintést nyerni a meglévő vagy új vállalkozások és vállalkozások fejlesztésének gyakorlati megközelítéseibe.
- Fejleszteni a saját és mások menedzselésével kapcsolatos vezetői potenciált és készségeket egyre sokszínűbb és nemzetközibb szervezetekben.
- Az élethosszig tartó karrierfejlesztési készségek elősegítése személyes fejlődési tervezésen, gyakorlati tapasztalatokon és kritikus reflektív önfejlesztési technikákon keresztül.
- Az elmélet és a kutatás értékelő és kritikai megközelítésének kialakítása a nemzetközi menedzsment és üzletfejlesztés területén.
- A kutatási technikák és módszertanok kritikai megértésének fejlesztése, és ezek alkalmazása egy megfelelő témához kapcsolódó független kutatási vagy tanácsadói projektre.
- A független kutatáshoz, problémamegoldáshoz, kritikai gondolkodáshoz, IKT-hoz és személyközi kommunikációhoz kapcsolódó személyes és átadható készségek fejlesztése.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MSc Nemzetközi Üzleti és Menedzsment
- Bradford, Egyesült Királyság
MSc nemzetközi üzleti életben
- Bordeaux, Franciaország
- Marseille, Franciaország + 1 több
MSc Nemzetközi Menedzsment/CEMS
- Rotterdam, Hollandia