
Gisma University of Applied Sciences
MSc Social Media és Influencer MarketingIDŐTARTAM
12 up to 24 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Apr 2025
TANDÍJ
EUR 24 200 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* 1 éves program EU-díj - 13 000 € Nemzetközi díj - 15 500 € | 2 éves program EU-díj - 20 500 € teljes tandíj Nemzetközi díj - 24 200 € teljes tandíj
Bevezetés
Áttekintés
A mai rohanó digitális világban a hatás eléréséhez többre van szükség, mint lelkesedésre. Megfelelő képzésre és rálátásra van szükséged. A közösségi média és influencer marketing MSc képzésünk célja, hogy stratégiai gondolkodásmódot és naprakész ismereteket adjon, amelyek nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy ebben a dinamikus ágazatban boldogulni tudj. Az elmélet és a gyakorlati alkalmazás ötvözésével olyan készségekre tesz szert, amelyekkel vezetői szerepkörökben, innovatív start-up vállalkozásokban vagy különböző iparágak nagy presztízsű márkakollaborációiban is kitűnhet.
Elmélyítheti az influencer marketing, a tartalomkészítés és az adatelemzés ismereteit, valós kihívások megoldásával. Ez az átfogó megközelítés biztosítja, hogy teljes mértékben felkészüljön arra, hogy kitűnjön és kézzelfogható értéket teremtsen bármely szervezet számára, amely online jelenlétét szeretné növelni.
A tanfolyam teljes vagy részmunkaidőben is elvégezhető. A tanulmányok szokásos időtartama teljes munkaidőben két év, részmunkaidőben ennek megfelelően hosszabb. Beszéljen tanulmányi tanácsadóinkkal, hogy megtudja, korábbi tanulmányi eredményei vagy releváns munkatapasztalata alapján jogosult-e a tanulmányi időszak egy vagy másfél évre történő lerövidítésére.
Ki ez a program?
Ha izgalmas és hatásos karriert szeretne építeni a digitális marketing területén, akkor ez a program ideális az Ön számára. Az MSc Social Media and Influencer Marketing program végzőseként a digitális ügynökségek, multinacionális márkák és tanácsadó cégek körében nagy keresletnek örvendhetsz. Alapos szakértelemmel fogsz rendelkezni az online közönség azonosításában és bevonásában, a vírusos marketingkampányok létrehozásában, valamint a stratégiai döntések meghozatalához szükséges elemzési eszközök kihasználásában.
Akkreditációk és rangsorolás
A Gisma University of Applied Sciences egy államilag elismert alkalmazott tudományok egyeteme, amely az AMBA akkreditációját is élvezi, amely megtiszteltetésben Németországban csak 6 üzleti iskola részesül, és a világ összes üzleti iskolájának 2%-a. A tekintélyes AMBA-akkreditáció az innováció és a kiválóság jelképe az oktatásban, ami a Gisma értékeinek középpontjában áll.
Miért Gisma?
- AMBA akkreditáció: világszerte az oktatási intézmények 2%-a rendelkezik ezzel az akkreditációval, amelyet a globális MBA képzésünkre adtak ki. A kiválóság jele az oktatásban
- a Gisma-hallgatók 88%-a még a diploma megszerzése előtt állást szerzett, kihasználva a karrierszolgáltatásainkat és az erős ipari kapcsolatainkat.
- Alumni sikerek: 77%-uk 55 és 60 ezer euró közötti fizetést élvez
- SAP partnerségi előny: Szerezzen versenyelőnyt a Gisma és a szoftveróriás SAP közötti partnerség révén. Élvonalbeli eszközökhöz, erőforrásokhoz és gyakornoki lehetőségekhez juthat hozzá, ami növeli az álláslehetőségeit, és sikerre viszi a digitális gazdaságban.
- A legnemzetközibb egyetem: több mint 90 nemzetiségű hallgató, öregdiák és munkatárs képviselteti magát. Bővítse hálózatát
- Kiváló hallgatói szolgáltatások, mint például egy dedikált Karrier Központ, vízumtámogatási és szálláscsoport
- A diplomások 18 hónapos tanulmányi utáni tartózkodási engedélyt kérhetnek a németországi karrierlehetőségek kiaknázására
- Több mint 25 vállalati partnerrel dolgozunk szorosan együtt, mint például a Zalando, az Amazon, a Siemens
- Több mint 20 éve tanít és inspirálja a diákokat életre szóló céljaik elérésére
- Megtakarítások, ösztönzők és rugalmas fizetési tervek állnak rendelkezésre
- Ingyenes kezdő német nyelvtanfolyamok
- A programok 100% -ban angolul tanultak - a nemzetközi kommunikáció nyelvén
Miért Németország?
- Németországban az egyik legalacsonyabb a munkanélküliségi ráta Európában
- Az egyik legjobb diplomás kezdő fizetés Európában, növekvő gazdasággal
- Németország a legnépszerűbb lehetőség az Európában tanulni vágyó nemzetközi hallgatók számára; Kiváló minőségű oktatásáról ismert, és ezt a Gisma segítségével megtapasztalhatja
- Németország a világ első öt országában van a nemzetközi hallgatók számát tekintve
- Berlin, Németország fővárosa az EU legnagyobb városa, és virágzó üzleti szférával rendelkezik, amely számos munkalehetőséget kínál fiatal szakembereknek és diplomásoknak.
Németország jól ismert a kultúra és a művészet gazdag történelméről, gazdagító nemzetközi tapasztalatát kínálja a diákoknak, miközben a világszínvonalú oktatást a világszerte rangsorolt partnerintézményeinkből egyesíti.
Képtár
Belépők
Tanterv
Hogyan fogsz tanulni
Gisma University of Applied Sciences szisztematikus hibrid tanulási séma alkalmazásával támogatja a rugalmas és egyéni tanulást.
Előadásainak egy részét a potsdami campusunkon tölti. Ezeket a szemtől szembeni fázisokat e-learning ülések egészítik ki. Esetekkel foglalkozik, olvasmányokon reflektál, online beszélgetéseken vesz részt, valamint csoportos gyakorlatokon és projektekben vesz részt. Ez a sokféle tanulási módszer része egyedülálló tanítási stratégiánknak, amely magában foglalja a diákközpontú pedagógiát, a projektalapú tanulást, a kollaboratív tanulást és a személyre szabott coachingot.
Potsdam, a következő tanulmányi célpont
Gisma University of Applied Sciences hallgatójaként a zászlóshajó Potsdami Campuson fog dolgozni. Ez az ultra high-tech campus ad otthont minden Alkalmazott Tudományos Egyetem hallgatójának, akár személyesen, akár virtuálisan. Tantermeink a hibrid-rugalmas rendszerrel rendelkeznek, ami azt jelenti, hogy tanulóink valós időben kapcsolódnak egymáshoz, és élvezik a zökkenőmentes peer-to-peer tanulás előnyeit. A campus nagyszerű társaságban van, szomszédokkal, például az SAP-val az út túloldalán.
Potsdam Brandenburg tartomány festői fővárosa. Technológiai innovációjáról, gazdasági növekedéséről, egyedülálló kultúrájáról és magas életszínvonaláról ismert. Világörökség része, kiemelkedő természeti környezettel. A városnak az is előnyös, hogy Berlin, a német főváros testvérvárosa. A két város közös határon van, és a Potsdam főpályaudvartól mindössze 20-30 perc alatt lehet eljutni Berlin központjába, ahol kiterjedt kulturális, kiskereskedelmi és éjszakai életet találhat.
Ez a kurzus egy éves standard időtartamon keresztül tanulható. Ha rendelkezik megfelelő tudományos vagy szakmai tapasztalattal, akkor jogosult lehet a programba való felvételre, amelyet ezen időkereten belül kell elvégezni. Beszéljen programtanácsadóinkkal, hogy megtudja, ez az Ön esete.
A program moduláris, azaz minden modulhoz fix számú kreditpont tartozik, és vizsgával zárul. Ez a program 60, 90 vagy 120 ECTS kreditből áll, a pályától és a jogosultságtól függően. A standard pálya 24 hónapot ölel fel (120 ECTS), míg a kreditalapú pálya 12 vagy 18 hónap alatt (60 vagy 90 ECTS) teljesíthető korábbi tudományos kreditek, képesítések vagy munkatapasztalat alapján.
A 120 ECTS-es pálya kulcsfontosságú jellemzője a Mobility Window (20 ECTS), amely lehetőséget biztosít nemzetközi tapasztalatszerzésre a partneregyetemeken szervezett csereprogramok vagy a releváns iparágakban, civil szervezeteknél vagy kormányzati szerveknél eltöltött gyakorlatok révén. Ez a magával ragadó élmény fokozza az interkulturális kompetenciákat, a globális tudatosságot és az akadémiai ismeretek gyakorlati alkalmazását szakmai környezetben.
Tegye meg a következő lépést nemzetközi üzleti karrierjében fókuszált és letisztult programunkkal, amely ideális azok számára, akik rövid időn belül szeretnék bővíteni szakértelmüket.
modulok
- 60 ECTS pálya (1 év)
- Befolyásoló marketing és márkapartnerségek (10 ECTS)
- Digitális marketing és elemzés (5 ECTS)
- Tartalmi stratégia és alkotás (10 ECTS)
- Kutatási módszerek és tudományos munka (5 ECTS)
- Stratégiai közösségi média ROI (10 ECTS)
- Ügyfélélmény-tervezés (5 ECTS)
- Szakdolgozat (15 ECTS)
- Digitális kompetenciák (0 ECTS)
- 90 ECTS pálya (1,5 év)
- Befolyásoló marketing és márkapartnerségek (10 ECTS)
- Digitális marketing és elemzés (5 ECTS)
- Tartalmi stratégia és alkotás (10 ECTS)
- Kutatási módszerek és tudományos munka (5 ECTS)
- Stratégiai közösségi média ROI (10 ECTS)
- Ügyfélélmény-tervezés (5 ECTS)
- Social Media Community Management és Social Listening (10 ECTS)
- Kutatási szeminárium (5 ECTS)
- Nemzetközi marketing (5 ECTS)
- Szakdolgozat (25 ECTS)
- Digitális kompetenciák (0 ECTS)
- 120 ECTS pálya (2 év)
- Befolyásoló marketing és márkapartnerségek (10 ECTS)
- Digitális marketing és elemzés (5 ECTS)
- Tartalmi stratégia és alkotás (10 ECTS)
- Kutatási módszerek és tudományos munka (5 ECTS)
- Stratégiai közösségi média ROI (10 ECTS)
- Ügyfélélmény-tervezés (5 ECTS)
- Social Media Community Management és Social Listening (10 ECTS)
- Kutatási szeminárium (5 ECTS)
- Választható (5 ECTS)
- Nemzetközi marketing (5 ECTS)
- Mobilitási ablak (20 ECTS)
- Digitális kompetenciák (5 ECTS)
- Szakdolgozat (25 ECTS)"