Mester a fejlett marketing kutatásban
Grenoble IAE
Kulcs információ
Campus helye
Grenoble, Franciaország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 343 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* évente az európai hallgatók számára; Évente 3862 € az EU-n kívüli hallgatók számára
Bevezetés
Az „Advanced Marketing Marketing” program mestere javasolja a kutatási technikák és módszerek képzését, valamint a marketing elméleti alapos ismereteit. Kizárólag a kutatási módszertan szempontjaira és a fejlett tudományos ismeretek fejlesztésére összpontosítva garantálja a kutatási folyamat kiváló megértését és a marketing magas szintű speciális ismereteinek megszerzését. Grenoble IAE menedzsmenttudományok doktori programja
(EDSG) lehetőséget nyújt a doktori fokozatot (Ph.D.) folytatni kívánó hallgatók számára, hogy a mesterképzést követően folytathassák tanulmányaikat.
erősségek
A magas szintű kutatás kizárólag a marketingre összpontosít
Az "Advanced Research in Marketing" szakterület kiváló tanfolyamot biztosít különféle tanfolyamok és szemináriumok révén, amelyek célja az általános kutatási módszertan, valamint a kvalitatív és kvantitatív adatgyűjtés és -elemzés módszereinek és technikájának szükséges ismereteinek és know-how-jának biztosítása. szakirodalmi áttekintések, cikkjavaslatok és mindenekelőtt egy kutatáson alapuló diplomamunka lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megismerjék a kutatómunka minden aspektusát. készségeik, kompetenciáik és motivációjuk egy önálló kutatási projekt keretében, amelyet a hallgató választott szakdolgozatvezető segítségével végeznek, és olyan témában, amelyet a hallgató a témavezetőjével egyetértésben határoz meg.
Ez a specialitás segíti a hallgatókat is a legmodernebb tudományos ismeretek megszerzésében a marketing terén, különösen a legjobb nemzetközi tudományos folyóiratokban megjelent cikkek tanulmányozása és elemzése révén. A program célja, hogy arra ösztönözze a hallgatókat, hogy gazdagítsák megértésüket a marketing fogalmakról és az azok alapjául szolgáló elméletekről annak érdekében, hogy valódi szakértelmet és kritikus jövőképet fejlesszenek ki a marketing területén. Ez a marketingben való elmélyülés azoknak a hallgatóknak is előnyt jelent, akik sikeresen teljesítik a programot, és marketing vagy tanácsadói karriert kívánnak folytatni. Ez megkönnyítheti a középiskolai oktatásban folyó versenyvizsga (CAPET vagy Agrégation du secondaire) előkészítését is.
Aktív és stimuláló „átfordított tanítási” környezet a kritikus gondolkodás és szintetikus készségek fejlesztésére
Az "Advanced Marketing in Marketing" szakterület olyan pedagógiai megközelítést javasol, amely egyértelműen megkülönbözteti magát a felsőoktatásban általánosan alkalmazott hagyományos megközelítésektől. Innovatív "megteszi a tanulást" megközelítés, amelyben a hallgató a marketing és a kutatási tevékenységek révén magas kompetenciát ér el, A strukturált tanulási folyamat részeként használják. A kiemelkedő kutatáson és a legújabb tudományos fejlődésen alapuló oktatási környezet lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy a szakmai és a tudományos világban egyaránt fontos kutatási készségeket fejlesszék és használhassák. lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy elsajátítsák azokat a fogalmakat, amelyeket az órákon megvitatnak, elemeznek és megvitatnak. A hallgatók szembesítik ezeket a fogalmakat meglévő alapvető tudásukkal, gazdagítják őket saját munkájukkal, és megtanulják összefoglalni őket, különösen a „Nagy Oral ”(Záró szóbeli vizsga) perspektíva. Ezért a hallgatók felelősek az ismeretek nyújtásáért minden haladóban tanfolyam. A kurzusért felelős professzornak csak az elősegítő, az ötletek katalizátora van a feladata, és ha szükséges, áttér a konkrét eredményekre. Az intellektuális követelmény megterhelő és kihívást jelent, ezért a hallgatóknak felkérést kapnak arra, hogy legyenek aktívak olvasmányaik, cikkbemutatók, irodalmi bemutatók, konkrét tudományos munka elemzése körüli cserék stb. Révén.
Minden hozzájárul személyes elemzési és reflexiós képességük, kritikai gondolkodásuk és összefoglaló képességük fokozásához. Ezeket a tulajdonságokat különösen a marketing tanácsadó cégek keresik. Elősegítik a középfokú oktatás versenyvizsgáinak sikereit, csakúgy, mint a számos előadás, valamint a „nagy szóbeli” (záró szóbeli vizsga) és a szakdolgozat megvédését, amelyek valóban kiváló módszerek a szóbeli tesztekre való felkészüléshez. azok a versenyek. Ezenkívül a különféle tanfolyamokon alapuló éves kutatási projektben való részvétel a "Marketing Quanti" szak hallgatóival közösen zajlik. Ez arra készteti a diákokat, hogy fejlesszék személyes szervezettségüket, reaktivitásukat, a szigorú időbeli korlátok mellett történő munkavégzés képességét, a határidők tiszteletben tartását, de a csapatmunkát is.
Tapasztalt és magas színvonalú oktatói személyzet
Az „Advanced Research in Marketing” szakterületen részt vevő összes tanár tapasztalt tanár és kutató, akik szoktak kutatási projekteket és tudományos konferenciákat vezetni jelentős nemzetközi kongresszusokon, tudományos folyóiratokban publikálni és Ph.D. diákok. Szaktudásuk és know-how-juk ezeken a területeken lehetővé teszi számukra, hogy a hallgatók jól megértsék, mi is a marketing kutatás, és milyen tudományos ismeretekkel jár. A doktorandusz-szupervízióval kapcsolatos tapasztalataik, a doktori védekezésben való rendszeres részvételük és a kutatómunkák felügyeletének képessége révén (Habilitation à Diriger des Recherches vagy HDR) a program professzorai különösen kompetensek és sikeresek a hallgatók szupervíziójában egész képzésük során. tanulmányok, különös tekintettel a diplomamunkájuk megírására. Az „Advanced Research in Marketing” szakterületen oktató tagok mind aktív tagjai a CERAG kutatóközpontnak, amely részesül a CNRS (Nemzeti Tudományos Kutatóközpont) támogatásából, és amely Franciaország vezető vezető kutatási központjai közé tartozik. . A szakterületükön nagyban részt vesznek tudományos és tudományos testületek, egyesületek és folyóiratok tevékenységében is.
Előnyben részesítette a menedzsmenttudományi doktori főiskolát (EDSG) doktori képzés céljából
Amikor a hallgatók teljesítik az összes követelményt (amelyet legalább 12/20-ra kapnak diplomamunkájukban, és biztosítják a doktori disszertáció felügyeletét a csapat professzorával), akkor a „Advanced Research in Marketing” specialitás lehetővé teszi számukra, hogy közvetlen hozzáférést kapjanak a a Grenoble-Alpes Egyetem Menedzsmenttudományi Doktori Főiskolája (EDSG 275. sz.). Ez a doktori (Ph.D.) program kiegészítő kutatási képzést biztosít a doktori disszertáció megírásának három éve alatt. A doktori disszertáció megvédése vezetéstudományi doktor fokozathoz vezet.
A Menedzsmenttudományi Doktori Főiskolán (EDSG) száz doktorandusz van. Különféle szempontok alapján osztja ki a hallgatóknak a támogatásokat, például az előző képzési program kiválósága, a hallgató mobilitása vagy tudományos témája szerint. Ezek a támogatások lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy az EDSG-nél töltött három év alatt fizessenek.
Irigylésre méltó munka- és lakóhelyiségek
- Modern, jól felszerelt épületek, különös tekintettel az informatikai erőforrásokra (hardver és sokféle adatelemző szoftver), a Grenoble IAE n belül.
- Hozzáférés a kutatási munkát megkönnyítő bibliográfiai adatbázisokhoz, valamint egy, a Grenoble IAE n belül a menedzsmenttudomány különböző területeire szakosodott könyvtár jelenléte.
- Kivételes egyetemi hallgatói élet, megőrzött természeti környezetben, lehetővé téve a különféle sportok gyakorlását akár világszínvonalú szinten is.
- Számos diákklub élénkíti a mindennapi diákéletet.
Ez a program az Ön számára készült
Az első évben mesterképzéssel rendelkező, lehetőleg marketing / menedzsment alapképzéssel rendelkező hallgatók (1. mester, üzleti iskolák, menedzsment iskolák stb.) Meghívást kapnak a jelentkezésre. Az „Advanced Research in Marketing” szakirány a mérnöki iskolák, az agronómia, a gyógyszerészet, a politikai tanulmányok, a pszichológia, a szociológia, a menedzsment számára alkalmazott idegen nyelvek stb. Hallgatói számára is nyitott. természeténél fogva egy tudományág számos más tudomány (pszichológia, szociológia, filozófia, közgazdaságtan stb.) előtt megnyílt.
A programot teljesen angol nyelven tanítják, megkönnyítik a külföldi hallgatók beilleszkedését, feltéve, hogy elsajátítják az angol nyelvet.
Karrierlehetőségek
Az „Advanced Marketing in Marketing” szak (Master of Marketing) sok végzettje, miután megvédte a doktori disszertációt a Doktori Kollégiumban (EDSG), most hivatalban van, vagy egyetemen, üzleti iskolában vagy vállalatban. Ennek ellenére mások közvetlenül a Mesterük után csatlakoztak egy vállalathoz, változó pozíciókkal:
- Audrey Ballandras, a Woolcott Research Pty Ltd piackutató elemzője, Sydney (Ausztrália)
- Youssef Bouallala, a Svájci Fejlesztési és Együttműködési Ügynökség (Marokkó) nemzeti programért felelős tisztviselője
- Marion Decroux, Kutatási Ex. Kutatási kiválóság az ASI csapatában, Ipsos Geneva (Svájc)
- Sandrine Girollet, kutatási elemző, UFC Que Choisir (Párizs)
* Ez a program megkönnyíti a középfokú oktatás versenyvizsgáihoz való hozzáférést (CAPET, Agrégation du secondaire)
Képtár
Ideális Diákok
Első éves mesterfokozattal rendelkező hallgatók jelentkezését várják, lehetőleg marketing/menedzsment alapképzéssel (mester 1, üzleti iskolák, menedzsment iskolák stb.). A „Advanced Research in Marketing” szakirányon mérnöki iskolák, agronómia, gyógyszerész, politikatudomány, pszichológia, szociológia, menedzsmentre alkalmazott idegen nyelvek stb. A szakok sokszínűsége méltányolható ezen a szakterületen, hiszen a marketing természeténél fogva számos más tudomány (pszichológia, szociológia, filozófia, közgazdaságtan stb.) számára nyitott tudományág.
A program teljes egészében angol nyelven folyik, a külföldi hallgatók beilleszkedését megkönnyíti, feltéve, hogy elsajátítják az angol nyelvet.
Karrierlehetőségek
Sok „Advanced Research in Marketing” Specialty (Master of Marketing) végzett, miután a Doktori Főiskolán (EDSG) megvédte a doktori disszertációját, jelenleg hivatalban van, akár egyetemen, akár üzleti iskolában, akár vállalatnál. Mások azonban közvetlenül a Mesterük után csatlakoztak egy céghez, különböző beosztásokkal:
- Audrey Ballandras, piackutató elemző, Woolcott Research Pty Ltd Sydney (Ausztrália)
- Youssef Bouallala, a Svájci Fejlesztési és Együttműködési Ügynökség (Marokkó) nemzeti programtisztje
- Marion Decroux, kutatási ex. Kutatási kiválóság az ASI csapatában, Ipsos Genf (Svájc)
- Sandrine Girollet, kutatási elemző, UFC Que Choisir (Párizs)
*Ez a program a középfokú oktatás versenyvizsgáihoz való hozzáférést is megkönnyíti (CAPET, Agrégation du Secondaire)