Menedzsment Mester - Nemzetközi Stratégiai Marketing
HEC Management School - University of Liège
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Liège, Belgium
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 4 175 / per year *
Jelentkezési határidő
30 Apr 2024
Legkorábbi kezdési dátum
14 Sep 2024
* Akadémiai évenként: 835 € (EU diákok), 4175 € (egyéb nemzetiségek)
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
célok
- a marketing és a stratégia korszerű jövőképének kialakítása, figyelembe véve az informatikai forradalmat.
- adaptált stratégiák megteremtése a vállalatok komplex nemzetközi környezetének előrejelzésével és megértésével.
Célcsoportok
Ez a program a következőkre szolgál:
- olyan diákok, akik új trendeket akarnak üzleti lehetőségekké alakítani;
- diákok, akik értékelik a számok elemzését, hogy támogassa a döntéshozatali folyamatokat.
A "marketing és stratégiai intelligencia" modul teljes egészében angolul tanult.
A specializáció elvégzésével szerzett készségek
A diákok képesek lesznek:
- a döntéshozatali folyamatot segítő adatok összegyűjtése, elemzése és összefoglalása;
- versenyelőny létrehozása és fenntartása;
- új trendek előrejelzése és átalakítása üzleti lehetőségekké;
- az e-marketing és az e-üzleti stratégiák kidolgozása;
- a főbb szereplők azonosítása, kommunikálása és befolyásolása;
- a termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó globális stratégiák kidolgozása.
Diploma és konkrét eredmények
A szakirány befejezésekor a hallgatók megkapják a "Marketing menedzsment szakirányú mester" diplomáját.
Karrierlehetőségek mint
- a stratégiai intelligencia szakértője;
- információkezelés és -védelem szakértője;
- kutató tisztviselő (előrejelző szervezetek és kutatóhelyek).
az alábbi mezőkben:
- kereskedelmi posztok,
- marketing,
- ellenőrzési tevékenységekhez kapcsolódó álláshelyek (technológia, piac és verseny).
http://www.hec.ulg.ac.be/en/masters/master-in-management/marketing#digital-marketing-sales-management
Tanterv
Ez a haladó mester biztosítja a hallgatóknak azokat a tudományos és szakmai kompetenciákat, amelyekre szükségük van a marketing és stratégia vezetői pozícióihoz a világ bármely részén. A hallgatók élvonalbeli, kutatáson és gyakorlaton alapuló képzésben részesülnek. A programban kifejlesztett készségek relevánsak a piacorientált szervezetekben betöltött pozíciók széles körében.
A mesterképzés legfontosabb témái
- Piackutatási és statisztikai módszerek: Megtanulják, hogyan kell piackutatást végezni, adatokat elemezni fejlett statisztikai eszközök és módszerek segítségével, hogy (fogyasztói) betekintést nyerjen, és ennek megfelelően alakítsa ki stratégiáját.
- Marketingelemzés: A környezetben rendelkezésre álló (nagy) adatok elemzésének megértése adatvezérelt stratégiai döntések meghozatalához.
- Digitális marketingstratégia: Taktikai döntések kidolgozása a hatékony termék-, árképzési, forgalmazási és promóciós döntésekkel kapcsolatban digitális marketing koncepciók és alkalmazások segítségével
- Márkamenedzsment: Megérteni, hogyan lehet stratégiailag pozícionálni, növelni és fenntartani egy márkát a megnövekedett médiában való megjelenés és a fogyasztói hajlandóság a márkák közös létrehozására.
- Fogyasztói magatartás: Olyan folyamatok tanulmányozása, amelyek során egyének vagy csoportok választanak ki, vásárolnak, használnak vagy dobnak el termékeket, szolgáltatásokat, ötleteket vagy tapasztalatokat a szükségletek és vágyak kielégítése érdekében.
- Stratégiai marketing: A piacok és helyzetek analitikus és stratégiai elemzésének megtanulása.
A program eredménye
A specializáció elvégzésével megszerzett készségek
A hallgatók képesek lesznek:
- a döntéshozatali folyamatot segítő adatok gyűjtése, elemzése és összegzése;
- versenyelőny megteremtése és fenntartása;
- az új trendek előrejelzése és üzleti lehetőségekké alakítása;
- e-marketing és e-business stratégiák kidolgozása;
- a főbb szereplők azonosítása, kommunikációja és befolyásolása;
- termékek és szolgáltatások globális stratégiáinak kidolgozása.
Diploma és konkrét eredmények
A specializáció elvégzése után a hallgatók megkapják a „Master in Management Science, Specializing in Marketing” oklevelet.
Belépők
Képtár
Akkreditációk
Ideális Diákok
Célcsoportok
Ez a program célja:
- hallgatók, akik az új trendeket üzleti lehetőségekké akarják alakítani;
- tanulók, akik értékelik a döntéshozatali folyamatok támogatása érdekében a számadatok elemzését.
A „Marketing és stratégiai intelligencia” modult teljes egészében angol nyelven tanítják.
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek, mint
- stratégiai hírszerzés szakértője;
- az információkezelés és -védelem szakértője;
- kutatótiszt (előrejelző szervezetek és kutatóirodák).
a következő mezőkben:
- kereskedelmi posztok,
- marketing,
- ellenőrzési tevékenységekhez (technológia, piac és verseny) kapcsolódó álláshelyek.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MA a stratégiai marketingkommunikációban
- Boston, Amerikai Egyesült Államok
Máster en Psicología y Comportamiento del Consumidor
- Barcelona, Spanyolország
MSc stratégiai marketingben
- Cranfield, Egyesült Királyság