E-kereskedelem és logisztika (M.Sc.)
Cologne, Németország
IDŐTARTAM
4 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Oct 2024
TANDÍJ
EUR 880
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
Az e-kereskedelem folyamatosan fejlődik, és világszerte a vállalkozások számára kulcsfontosságú értékesítési csatornává vált, a határokon átnyúló tranzakciók egyre nagyobb teret hódítanak a belföldi online kiskereskedelem mellett. Az E-kereskedelem & Logisztika (M.Sc.) mesterképzésünk mélyrehatóan vizsgálja ezeket az ágazatokat, kiemelve szimbiózisukat és működési árnyalataikat.
A négy félévet felölelő program jelentős rugalmasságot kínál, lehetővé téve, hogy tanulmányait a téli vagy a nyári félévben kezdje meg. Ezen túlmenően lehetőséged lesz arra, hogy tanulmányi utadat személyre szabd, akár szabadon választható kurzusok vagy szakmai gyakorlatok révén, így finomíthatod tanulmányi profilodat. A program végére összesen 120 kreditpontot szerezhet. Minden oktatás angol nyelven zajlik, így biztosítva a nemzetközi hallgatók számára is a hozzáférhetőséget.
Belépők
Tanterv
Ez a program az üzleti adminisztráció és a közgazdaságtan erős alapjait integrálja az e-kereskedelem és a logisztika szakosodott tanulmányaiba. Az alapvető kurzusok mellett fejlesztheti interkulturális és nyelvi kompetenciáit, miközben rugalmasan testreszabhatja oktatását választható modulok és gyakorlati tapasztalatok, például szakmai gyakorlat vagy külföldi tanulmányok révén.
A MAPS keretrendszer köré strukturálva:
- Piacok: Fedezze fel az e-kereskedelem és a logisztika alapjait
- Alkalmazás: elmélyüljön olyan gyakorlati szempontokba, mint az informatikai megoldások és az e-kereskedelem működési menedzsmentje
- Haladás: Fejlessze ismereteit az e-kereskedelmi vállalkozások optimalizálására vonatkozó stratégiákkal, amelyek a portfóliótervezésre és a digitális csatornakezelésre összpontosítanak.
- Erősítés: fejezze be tanulmányait olyan technikák elsajátításával, amelyek megerősítik az online kiskereskedelmi és ellátási lánc kezelését, beleértve a digitális marketinget és a szolgáltatási kapcsolatokat
Az e-kereskedelem és logisztika (M.Sc.) mesterképzésének testreszabható harmadik szemeszterében elmélyítheti egyéni érdeklődését, és kialakíthatja akadémiai profilját a választható modulok kiválasztásával, mint pl.
- Strategic Marketing & Brand Management
- Corporate Finance
- Sustainability Management & CSR in a Global Context
- Consumer Behavior & Psychology
Alternatív megoldásként választhat egy külföldi gyakorlatot vagy egy szemesztert, hogy tovább gazdagítsa tudományos tapasztalatait.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A mesterképzés befejezése után alaposan ismeri az üzleti és gazdasági ismereteket, valamint az e-kereskedelemben, az online kiskereskedelemben és a logisztikai menedzsmentben szerzett szaktudással párosul. Ez felkészíti Önt különféle karrierlehetőségekre, beleértve a következő szerepköröket:
E-kereskedelem szektor
- E-kereskedelmi kiskereskedő
- Online piacterek
- Platform szolgáltató
- Globális import- és exportügynökségek
- Online fizetési szolgáltatások
- IT-megoldás szolgáltató
- Online marketing ügynökségek (SEA/SEO)
Logisztikai szektor
- Integrált logisztikai szolgáltatók (3PL, 4PL)
- Raktározó cégek
- Szállítási vállalatok
- Globális szállítmányozó cégek
- Adatelemzés
Ezenkívül a doktori fokozat megszerzése a mesterképzés befejezése után járható út.
Gyakorlati relevancia
A gyakorlati tanulás központi szerepet játszik Hochschule Fresenius megközelítésében. Az e-kereskedelem és logisztika mesterképzésében (M.Sc.) az iparági szakértők által irányított gyakorlati tevékenységekben vesz részt. Ez magában foglalja a projektmunkát, az esettanulmányokat, a választható szakmai gyakorlatokat, valamint az interaktív tanulási módszereket, vendégelőadásokat, workshopokat és kirándulásokat, biztosítva az iparági igényekhez igazodó, átfogó oktatási tapasztalatot.