Luxusmenedzsment (M.Sc.)
IDŐTARTAM
4 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
Legyen szó Rolexről vagy Hermèsről, Chanelről vagy Rolls-Royce-ról, a luxusmárkáknak van egy nagyon jellegzetes vonzerejük. Saját célcsoportjuk van, és saját módszereik a siker eléréséhez és a tömegből való kiemelkedéshez. De hogyan is működik pontosan a menedzsment a luxusszektorban? És hogyan közelíti meg a marketinget és az értékesítést? Ha szenvedélyesen rajongsz a luxusmárkákért, és az alapdiploma megszerzése után a menedzsment, a marketing, az értékesítés és a stratégia területére szeretnél szakosodni, akkor a luxusmenedzsment mesterképzés (M.Sc.) pontosan az, amire szükséged van.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanterv
Luxusmenedzsment (M.Sc.) mesterképzési tanulmányai során minden szemeszterben mélyebbre fog ásni a luxusiparban, a luxusmárkákban és a luxustermékekben, és egyre növekvő know-how-t szerez. Számos fontos téma vár rád, mint például:
- Luxusmenedzsment: Széleskörű ismereteket szerez arról, hogy mitől különböznek a luxusmárkák, luxustermékek és luxusszolgáltatások, és megtanulja, hogyan pozícionálja, értékesítse, értékesítse és stratégiailag kezelje ezeket.
- Menedzsment alapelvek luxuskörnyezetben: Mélyreható ismereteket szerezhet a marketingről, a pénzügyekről és a megfelelőségről, amelyek különösen fontosak a luxusszektor márkáival való együttműködés során.
- Advanced Management Essentials: Elsajátíthatja a kritikus vezetés-orientált vezetői készségeket projektek és csapatok vezetéséhez, valamint a vállalatok jövőorientált és agilis irányításához.
- Interkulturális és nyelvi készségek: A német nyelvtudással nem rendelkező hallgatók az első és a második félévben a német nyelvtanfolyamokon fejlesztik tudásukat. Ha már járatos németül, az Interkulturális kompetencia modulban felkészítheti magát a globális környezetre, és további idegen nyelven fejlesztheti nyelvi készségeit.
- Kutatási módszerek és empirikus készségek: Master of Science-ként ennek a programnak mély tudományos alapjai vannak. Megtanulja értékelni, hogy a kutatás miként ad tájékoztatást az üzleti vonatkozású döntésekhez, és sajátos módszerek portfólióját szerezheti be az adatok összegyűjtésére és elemzésére.
Személyre szabható harmadik félév
A luxusmenedzsment mesterképzés (M.Sc.) nemcsak kötelező modulokat kínál. Lehetősége lesz arra is, hogy kövesse érdeklődési körét és fejlessze szakmai profilját. A harmadik félévben választhat egy modult az alábbi témák egyikéből:
- Fenntarthatósági menedzsment és CSR globális kontextusban
- Vállalkozói szellem
- Nemzetközi kapcsolatok és a világ aktuális ügyei
- Fogyasztói magatartás és pszichológia
Alternatív megoldásként szakmai gyakorlatot is végezhet a luxusszektorban, vagy eltölthet egy szemesztert külföldön egy luxus- és divatmenedzsment szakos partneregyetemen (Olaszország, Franciaország, Egyesült Királyság vagy Németország).