Marketing és márkamenedzsment (M.Sc.) - Köln
Cologne, Németország
IDŐTARTAM
4 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A marketing- és márkamenedzserek egész márkákat tesznek egyedivé, biztosítva a fenntartható versenyelőnyt. Márkapozícionálási stratégiákat dolgoznak ki, holisztikus kommunikációs stratégiákat terveznek és valósítanak meg, valamint irányítják azok végrehajtását és megvalósítását. Ha önnek van üzleti vonatkozású alapdiplomája, és szeretne e keresett szakemberek közé tartozni, a marketing & Márkamenedzsment mesterképzés (M.Sc.) megadja önnek a szükséges szakértelmet.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Számos ösztöndíj lehetőség áll rendelkezésre. További információkért kérjük, keresse fel az egyetem weboldalát.
Tanterv
A stratégiai marketing és márkamenedzsment (M.Sc.) mesterképzés során számos fontos témára fog összpontosítani. Ezek tartalmazzák:
- Stratégiai marketing: Mélyreható ismereteket szerez a marketingstratégiák kidolgozásáról és megvalósításáról.
- Márkastratégia és pozicionálás: Szakértelmet és know-how-t szerezhet a stratégiai márkamenedzsment, a márkaarchitektúra és -pozicionálás, valamint a marketingstratégiák fejlesztése terén a nemzetközi és globális piacon.
- Fogyasztói magatartás és pszichológia: Megismerheti a vásárlási és döntéshozatali magatartás elméleti hátterét, a fogyasztói attitűdöket és a fogyasztást, és szakértelmet szerezhet ezek kutatásához annak érdekében, hogy olyan ismereteket tárjon fel, amelyekre alapozhatja márkáját és marketingstratégiáját.
- Fejlett piackutatási módszerek: Elsajátítja azokat a készségeket és módszereket, amelyek a piaci fejlemények megértéséhez és befolyásolásához, valamint a piaci kihívások kutatásához szükségesek.
- Vezetés, innovációmenedzsment és kreatív gondolkodás: Képzett lesz a kortárs vezetési elmélet és gyakorlat, az innovációmenedzsment módszerek és a kreativitás növelésének módszerei a problémamegoldó folyamatokban.
- Kutatási módszertan és tudományos gyakorlat: Fel kell szerelni a megfelelő készségekkel, módszertani ismeretekkel és módszerekkel a tudományosan szigorú és megalapozott meglátások és ismeretek kutatásához és kommunikálásához.
Személyre szabható harmadik félév
A Stratégiai Marketing és Márkamenedzsment (M.Sc.) mesterképzésben tanulmányait személyes érdeklődési köréhez igazíthatja, ha kiválasztja a választható modulok egyikét. A harmadik félévben választhat egy modult az alábbi témák egyikéből:
- Vállalati pénzügyek
- Fenntarthatósági menedzsment és CSR globális kontextusban
- Vállalkozói szellem
- Nemzetközi kapcsolatok és a világ aktuális ügyei
Alternatív megoldásként választhat egy szakmai gyakorlatot a választható modul helyett, vagy választhat egy külföldi szemesztert.
A program eredménye
ECTS kredit: 120
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A Marketing és márkamenedzsment mesterképzés (M.Sc.) elvégzése után birtokában lesz a sikeres marketing- és márkamenedzsment-pályafutáshoz szükséges know-how-nak. Hazai és nemzetközi cégeknél dolgozhat majd minden gazdasági ágazatban, non-profit szervezetnél, egyéb intézménynél, vagy kamatoztathatja tudását saját vállalkozás indításához. A program különféle szerepekre készít fel, többek között:
- Marketing és márkamenedzseri szerepkörök vállalatoknál és szervezeteknél
- Vezetői pozíciók
- Szerepek a vállalati kommunikációban és kapcsolatokban
- Stratégiai tanácsadó szerepkörök
- Tevékenységek és vezetői szerepkörök gazdasági társaságokban és egyéb érdekcsoportokban
- Változásmenedzsment és vezetési tanácsadó pozíciók