Italian Culinary Institute for Foreigners - ICIF
Bevezetés
Értékek
Minőség, hitelesség, tisztelet, a vendéglátás és élelmiszer-biztonság
A kulturális hajtóerő, amely továbbítja az értékeket
A cél ICIF, az Institute of Food and Wine a Régiók Olaszország, osztályozásának, védelme és előmozdítása érdekében a képet az olasz konyha, a kiváló helyi termékek és regionális ételek és borkultúra, a kihirdető ismeretek körében szakemberek az egész világon hangsúlyozva értékének igazi olasz konyha és a kiváló élelmiszerek, amelyek megkülönböztetik az egyik ICIF egyik fő célkitűzése, hogy elősegítse "Olaszországban készült".
Életmód, vendéglátás és a hitelesség
ICIF mindig is az értékek olasz ételek és borok, olasz vendégszeretet és Életstílus szerte a világon részt események és inititatives, mind Olaszországban, mind külföldön. Az akció a Pizzéria és kiváló minőségű olasz élelmiszeripari termékek révén történik oktatás fiatal szakácsok az olasz központja a vár Costigliole d'Asti, a kínai Intézet Sanghajban, az intézetek Sao Paulo és Flores da Cunha Brazíliában , és együttműködés révén iskolák és egyetemek Gasztronómiai különböző országban szerte a világon.
Fő tevékenységek
Szakácsképzés, támogatása "Made in Italy", fontosabb eseményeket, és a hamisítás elleni küzdelem
Gyakorlat
Képzése fiatal olaszok és külföldi szakácsok, hogy szert szakmai specializáció Regionális Pizzéria; A tananyag magában foglalja a képzést az élelmiszerbiztonságra és a fenntartható politikák irányítása az élelmiszer-láncban.
Előmozdítása "Made in Italy"
Promotion az olasz konyha és a kiváló minőségű olasz termékeket külföldön, a képzések szervezésével és a diffúziós kapcsolatos információk "Made in Italy", és annak végrehajtását a hivatásos szakácsok és éttermek szerte a világon.
Promotion olasz ételek és borok termékek külföldi vásárokon és nemzetközi eseményeket. Szervezése ételek és borok túrák felfedezni a lényege az olasz regionális konyha és a kultúra, a kiváló minőségű termékek és a gazdag kultúra az olasz régiók.
Fontos események
ICIF áll az élen a nemzetközi események, ahol mérvadó hang az étteremben üzleti van szükség, amely a szakértelem olyan kezdeményezések, amelyek elősegítik az olasz ételek és kultúra.
Hamisítás elleni küzdelem
Úgy hívják, hogy "Olasz hangzású"Az utánzás vagy hamisítás olasz élelmiszeripari termékek külföldön. A hamis élelmiszertermék keveréke olasz nevek, logók, képek és szlogenek egyértelműen tulajdonítható hazánkban.
Amellett, hogy a nevelési célok, ICIF-ben alakult azzal a céllal, hogy osztályozza, védelme és előmozdítása érdekében a képet az olasz konyha és a termékek kiválósági tengerentúli, védelme kézműves alkotások, védi a fogyasztókat a hamisítás és a hamisítás és a tudás terjesztése és technikák között hivatásos szakácsok és vendéglátósok szerte a világon.