
Madrid, Spanyolország
IDŐTARTAM
10 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Teljes élménygazdaságban élünk. Hogyan teremthet zökkenőmentes és szinkronizált ügyfélélményt a termékek, szolgáltatások, szervezetek és vállalkozások között? Ez a mesterképzés alapos pillantást vet az emberközpontú tervezésre, a szolgáltatástervezésre, valamint a termék- és élménytervezésre, hogy innovatív módszereket találjon az ügyfelek tapasztalatainak alakítására, és hozzáadott értéket biztosítson számukra.
A Master in Customer Experience & Innovation egy 10 hónapos program, amely egy közös alapidőszakkal kezdődik, amelyben más Marketing, Kommunikációs és Értékesítési mesterképzések hallgatóival együtt megtanulja a kreatív, elemző képességének élesítésének alapjait, kereskedelmi, üzleti, stratégiai és digitális készségek. A közös alapidőszak után belép a választott speciális programba. A program során lehetőség nyílik fakultatív bizonyítványok megszerzésére vagy nemzetközi tapasztalatszerzésre is.
Okok, hogy tanulmányozza a Master in Customer Experience & Innovation
IE University olyan módszereket alkalmazva, amelyek az innovációt és a foglalkoztathatóságot helyezik előtérbe, jövőre előremutató és jól kidolgozott szakemberekké formálják a hallgatókat.
Csúcstechnológiai és emberközpontú ügyfélélményi program
Megtanulhatja, mit kell tudnia az üzleti élet, a technológia és az emberközpontú tervezés területéről, hogy stratégiailag gondolkodhasson és holisztikusan dolgozhasson bármilyen típusú szervezetben, a következő generációs CXI pro-val.
Tanuljon a legjobb ügyféltapasztalattal foglalkozó szakemberektől
Tantestületünk akadémikusok és szakemberek sokszínű csoportjából áll, akik pedagógiai szigort és valós szakértelmet visznek be az osztályterembe.
Ügyfélélmény és innovációs program értékei
A program gyakorlati módszereket használ, amelyek transzverzális értéket képviselnek az olyan területeken, mint az innováció, a termék, a kutatás, a stratégiai tervezés, az üzleti stratégia stb. Messze a legfontosabb érték azonban a hidak építésében és a silók lebontásában végzett képzés lesz, hogy a különböző érdekelt feleket összehozza szervezeten belül és anélkül.
Vevőszolgálati vezető, a jövő profija
Az ügyfelekkel és tapasztalatokkal foglalkozó vezérigazgató-helyettesek pozíciói gyorsan emelkednek: a felsővezetők 90%-a szerint a CX a vezérigazgató három legfontosabb prioritása közé tartozik (McKinsey, 2016).
Ideális Diákok
Ki ez a program?
Azért
innovatív egyének, akik emberközpontú megoldásokat szeretnének építeni a fizikai és a digitális világ számára.
Keresni
egy olyan program, amely lehetővé teszi számukra, hogy megismerjék az emberközpontú tervezés csínját-bínját, miközben az innovációt az értékteremtés érdekében hasznosítják. A termékek és szolgáltatások legkeresettebb tervezői és újítói szeretnének lenni szerte a világon. Érettségi után tovább dolgozhatnak: felhasználói élmény-tervező, használhatósági tanácsadó, tapasztalati vezető, felülettervező, terméktervező, üzleti átalakítási menedzser vagy sok más kapcsolódó szerepkör.
Tanterv
A Master in Customer Experience & Innovation egy teljes munkaidős, 10 hónapos program, amely 3 részre oszlik, és négy pillérből áll: Üzlet, technológia, emberközpontú tervezés és transzverzális INNOLABS.
Ehhez a programhoz tartozik egy opcionális Global Immersion Week is, egy nemzetközi tanulmányút, ahol a MARCOM öt főállású mesterkurzusának hallgatói kurátori mesterkurzusokon vesznek részt, innovatív cégeket látogatnak meg, helyi és globális, hasonló gondolkodású vezetőkkel/társakkal lépnek kapcsolatba, és új kultúrákat fedezhetnek fel.
Az Ügyfélélmény és Innováció mestere három kifejezésre oszlik, és négy pillérből áll: Üzlet, technológia, emberközpontú tervezés és Innolabs.
- Vállalkozás: Ismerje meg, hogyan vezetnek a fogyasztói betekintések hatásos üzleti döntésekhez. Értsd meg a nagyobb képet.
- Technológia: Tanulja meg kihasználni a legújabb technológiákat az ügyfélélmény javítása érdekében, és képzelje el a még nem létező jövőt.
- Emberközpontú tervezés: Fedezze fel, mit nevezünk kívánatosnak, és hogyan vesszük figyelembe az emberi tényezőket, hogy a megfelelő dolgot, a megfelelő utat a megfelelő emberek számára hozzuk létre.
- Innolabs: A gyakorlati, transzverzális Innolabs lehetővé teszi, hogy csapatokban dolgozzon olyan területeken, mint a kreatív folyamat, az adaptív vezetés, a prototípus-készítés, a tervezési gondolkodás és a betekintés.
1. ciklus
A kifejezés a következő kurzusokat foglalja magában, amelyek egyedülálló kombinációja a CX és az innováció sikerének elősegítésére készteti a hallgatókat:
- Adaptív vezetés
- Business for CXI: Operations & Processes Strategic
- Ügyfélélmény ökoszisztéma és etika
- Kvantitatív kutatás és elemzés
- Kvalitatív kutatás és elemzés
- Kreatív folyamat és gyakorlat
- Színházi eszközök a kommunikációhoz és az innovációhoz
- gamification
- Emberközpontú tervezés
- Történetmesélés
- Műveletek és folyamatok
- UX/UI az agilis interaktív digitális projektekben
2. kifejezés
Ez a kifejezés a következő tanfolyamokat tartalmazza:
- Adaptív vezetés II
- Kreatív folyamat és gyakorlat II
- Gamification II
- Színházi eszközök a kommunikációhoz és az innovációhoz II
- Meggyőzés és etika
- Emberi viselkedés
- Vállalati innováció és kultúraváltás
- Márka, jövőkép és növekedés
- CX a Szervezetekben
- Adatvezérelt innováció
- Prototípuskészítés és Spaces for Innovation
3. kifejezés
Harmadik féléves kurzusai a következők:
- Adaptív vezetés III
- Kreatív folyamat és gyakorlat III
- Gamification III
- Színházi eszközök a kommunikációhoz és az innovációhoz
- Exponenciális szervezetek
- Stratégiai tervezés
- könnyítés
- Lean Entrepreneurship for Innovation
- A CX technológiai trendjei
Az Ügyfélélmény és Innováció mestere, a végső projekt gyakorlati innovációs laboratóriumokból áll, amelyek transzverzális készségfejlesztést jelentenek, lehetővé téve, hogy olyan területeken dolgozhasson, mint a kreatív folyamat, az adaptív vezetés, a prototípus-készítés, a tervezési gondolkodás és a betekintés.
Karrierlehetőségek
- Interakciótervező
- Innovációs Tanácsadó
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
A program eredménye
Ez a program lehetővé teszi a játék felpörgetését, függetlenül attól, hogy milyen háttérrel rendelkezik. Függetlenül attól, hogy üzleti, tervezési, kommunikációs és marketing, mérnöki, műszaki, vállalkozói, humán vagy egyéb háttérrel rendelkező pályáról érkezik, az Ügyfélélmény és Innováció mestere a következő szintre emeli karrierjét. Diákjainkban elsősorban a lelkesedést, valamint a személyes és szakmai változások iránt elkötelezett innovatív elmét várjuk. Készen kell állniuk arra, hogy vállalják a következő, nagy kihívásokat, és megbirkózzanak a nagy hatású szerepekkel azokban a vállalatokban, amelyek nyomot hagynak.
Program tandíj
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
A tervezés menedzsere
- Barcelona, Spanyolország
Nemzetközi mester a fenntartható üzleti és innovációs területen
- Barcelona, Spanyolország
Master in Innovation & Entrepreneurship
- Munich, Németország