PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
IE University Mester az ügyfélélményben és az innovációban

IE University

Mester az ügyfélélményben és az innovációban

Madrid, Spanyolország

10 Months

Angol

Teljes idő

Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Olvass tovább

Bevezetés

Teljes élménygazdaságban élünk. Hogyan teremthet zökkenőmentes és szinkronizált ügyfélélményt a termékek, szolgáltatások, szervezetek és vállalkozások között? Ez a mesterképzés alapos pillantást vet az emberközpontú tervezésre, a szolgáltatástervezésre, valamint a termék- és élménytervezésre, hogy innovatív módszereket találjon az ügyfelek tapasztalatainak alakítására, és hozzáadott értéket biztosítson számukra.

A Master in Customer Experience & Innovation egy 10 hónapos program, amely egy közös alapidőszakkal kezdődik, amelyben más Marketing, Kommunikációs és Értékesítési mesterképzések hallgatóival együtt megtanulja a kreatív, elemző képességének élesítésének alapjait, kereskedelmi, üzleti, stratégiai és digitális készségek. A közös alapidőszak után belép a választott speciális programba. A program során lehetőség nyílik fakultatív bizonyítványok megszerzésére vagy nemzetközi tapasztalatszerzésre is.

Okok, hogy tanulmányozza a Master in Customer Experience & Innovation

IE University olyan módszereket alkalmazva, amelyek az innovációt és a foglalkoztathatóságot helyezik előtérbe, jövőre előremutató és jól kidolgozott szakemberekké formálják a hallgatókat.

Csúcstechnológiai és emberközpontú ügyfélélményi program

Megtanulhatja, mit kell tudnia az üzleti élet, a technológia és az emberközpontú tervezés területéről, hogy stratégiailag gondolkodhasson és holisztikusan dolgozhasson bármilyen típusú szervezetben, a következő generációs CXI pro-val.

Tanuljon a legjobb ügyféltapasztalattal foglalkozó szakemberektől

Tantestületünk akadémikusok és szakemberek sokszínű csoportjából áll, akik pedagógiai szigort és valós szakértelmet visznek be az osztályterembe.

Ügyfélélmény és innovációs program értékei

A program gyakorlati módszereket használ, amelyek transzverzális értéket képviselnek az olyan területeken, mint az innováció, a termék, a kutatás, a stratégiai tervezés, az üzleti stratégia stb. Messze a legfontosabb érték azonban a hidak építésében és a silók lebontásában végzett képzés lesz, hogy a különböző érdekelt feleket összehozza szervezeten belül és anélkül.

Vevőszolgálati vezető, a jövő profija

Az ügyfelekkel és tapasztalatokkal foglalkozó vezérigazgató-helyettesek pozíciói gyorsan emelkednek: a felsővezetők 90%-a szerint a CX a vezérigazgató három legfontosabb prioritása közé tartozik (McKinsey, 2016).

Ideális Diákok

Tanterv

Karrierlehetőségek

Belépők

Ösztöndíjak és finanszírozás

A program eredménye

Program tandíj

Felvételi feltételek a programra

Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.

Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • A tervezés menedzsere
    • Barcelona, Spanyolország
  • Nemzetközi mester a fenntartható üzleti és innovációs területen
    • Barcelona, Spanyolország
  • Master in Innovation & Entrepreneurship
    • Munich, Németország