
A tervezés menedzsere
Barcelona, Spanyolország
IDŐTARTAM
11 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
15 Jan 2026
TANDÍJ
EUR 24 700 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* Beiratkozási díj 4.000 € tandíj 20.300 €
Bevezetés
A Master of Design Management ötvözi a formatervezés érzékenységét és módszertanát a piaci hozzáadottérték-létrehozási és irányítási stratégiákkal annak érdekében, hogy korszerűsítsék a szervezet innovációs folyamatait.
A mai világban a formatervezés döntő fontosságú stratégiai eszköz az innováció és a változás szempontjából (bevonva a szervezeteket, a társadalmat, a technológiát, az üzleti vállalkozást stb.), Mivel képes kreatív megoldásokat kínálni, amelyek egyszerre felelnek meg a márka, a piac igényeinek, és a társaságot a felhasználók és igényeik tanulmányozásával. Ezért egyrészről a tervezők számára fontos megérteni az üzleti valóságot, ha aktív szerepet töltenek be a vállalkozásban és annak környezetében. Másrészt a vállalati vezetőknek profitálni kell a tervezés lehetőségeinek megértéséről a hozzáadott érték létrehozása során.
Ez a tanfolyam arra ösztönzi szakembereit, hogy alkalmazzanak konkrét, agilis és innovatív módszertant valódi projektek kidolgozására valódi vállalatok számára, ezáltal ösztönözve az innováció és a kísérletezés kultúráját. A tárgyalások, konferenciák és workshopok mellett a kurzus két utat foglal magában Európa körüli városokban, például Amszterdamban vagy Genfben, végül egy személyes kutatási projekttel zárul.
célok
Ez az intenzív program célja, hogy a hallgatók számára biztosítsa a szükséges elméleti és gyakorlati ismereteket, eszközöket és tapasztalatokat a Design Management szakemberekké váláshoz.
- Engedélyezze a tervezés, a marketing, a mérnöki és az üzleti menedzsment szakemberek számára a fegyelmi határok túllépését annak érdekében, hogy a szervezeti siker kulcsaivá váljanak.
- Fejlesszen olyan vezetőkké, akik képesek kombinálni a kreativitást, a vezetői készségeket és a vállalkozói gondolkodókat az üzleti realitások korlátain belül.
- Segítse a tervezőket és a nem-tervezőket annak megértésében, hogy a formatervezés menedzsment hogyan járulhat hozzá a fenntartható érték megteremtéséhez az üzleti környezetben.
- Segítsen a tervezőknek design menedzserekké, a design menedzserek lesz a design vezetők és a design vezetők válnak a jövő innovációs vezetői.
- Adja meg a hallgatók számára a Design és Business Management eszközöket, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy az értékteremtő lánc kulcsfontosságú szereplőivé váljanak a vállalati környezetben vagy független szakemberekként.
- Fejlessze a rendelkezésre álló eszközök használatának jártasságát. A hallgatók képesek lesznek azonosítani az ilyen eszközök megfelelő használatát az akadémiai és gyakorlati ismeretek, a kommunikáció hatékonyságának és a szükséges kompromisszumok kiértékelésének képességét illetően, amikor valódi üzleti kihívásokkal szembesülnek.
- Bővítse a hallgató szerepét és képességeit az innovációs csapatokkal való együttműködésben.
- A kritikai gondolkodás ösztönzése, hogy a diákok a globális társadalom aktív polgárai legyenek
Módszertan
Az IED-n a Barcelona Design Management- t a Design szakemberei oktatják
A tanulás-cselekedet módszerét követve a hallgatók folyamatosan dolgoznak ki releváns projekteket csapatokban. Az elsajátított ismereteket és kompetenciákat a program mellett alkalmazzák a transzverzális valós ipar projektben. A Design Management mester hallgatókat egy erre a célra kialakított osztályteremben fogadják, egy olyan helyiségben, amelyet innovatív formatervezési stúdióvá alakítottak át, ahol a hallgatók új eszközökkel és ismeretekkel kísérleteznek a kar irányítása mellett. Az osztály kis diákcsoportjai megkönnyítik ennek a gyakorlati módszernek az alkalmazását.
A design menedzsereknek valószínűleg nem kell önmagukban megtervezniük magukat, de képesnek kell lenniük arra, hogy a kívánt eredmények elérése érdekében egyértelműen kommunikálhassanak fogalmukkal akár az üzleti személyzettel, akár a tervezőcsapattal. Ezért a diákok nagyon különböző eszközöket tanítanak, hogy képességeiket olyan szintre állítsák fel, ahol jól kommunikálhatnak, és elveszíthetik a félelmüket, hogy megvitassák rajzszintjükön vagy videón keresztül.
A határidős szakemberek közötti szinergiák megteremtése érdekében néhány transzverzális tevékenységet folytatnak a különböző programok hallgatói számára a tudás cseréjére. Ez is része az IED filozófiának.
Személyes kutatási projekt
A Személyes Kutatási Projekt az egyetlen legfontosabb írásos munka, amelyet a diákok vállalnak az RSP kutatási programjában. A PRP a csúcsmester, és bizonyítania kell, hogy a hallgató készségeket, ismereteket és elemző képességeket szerzett.
A projekt egy eredeti kutatás, amely magában foglalja az elsődleges adatgyűjtést, amelynek célja az ezen iránymutatásokban vázolt követelményeknek megfelelő egyéni munka elvégzése annak érdekében, hogy elérje az átmeneti fokozatot.
A tézisfolyamat célkitűzései a következők:
- Megvalósítható projekt azonosítása a hallgatói tanulmányi területen.
- Világosan meghatározott célok és / vagy kérdések megvizsgálása.
- Megfelelő (tervezési / kutatási) módszertan kidolgozása és végrehajtása.
- A hozzáadott érték-javaslat (fogalom) megértése.
- Üzleti koncepció kidolgozása az előző koncepció alapján.
- Megvalósítható és konkrét tervezési javaslatok megteremtése.
- Az analitikai készségek bemutatása és az érvényes eredmények bemutatása.
- Az elmélet alkalmazása a gyakorlati valóságra.
- Abból a célból, hogy szükség esetén megfelelő következtetéseket és ajánlásokat készítsen.
- Jól szervezett és jól megírt végleges dokumentum elkészítése és a tézis hatékony szóbeli bemutatása.
gyakorlat
Az osztályok befejezése és a két valódi iparági projekt bemutatása után a hallgatóknak lehetőséget kell biztosítani arra, hogy egy három hónapos szakmai gyakorlat során megismerjék és bizonyítsák a megszerzett tudást és a készségeket.
Ugyanebben az időszakban a diákok a PRP-en dolgoznak, hogy kiválaszthassák, hogy vizsgálataikat egy személyes projektre összpontosítsák, vagy összekapcsolják a szakmai gyakorlattal.
Diák profilja
A mester felismeri és üdvözli a diákokat számos háttérben a tervezés, a menedzsment és az elméleti területeken.
A programhoz minden diszciplína (grafikai tervezés, terméktervezés és belsőépítészet), építészek, üzleti és menedzsment területek, marketing és kommunikáció szakemberei szívesen csatlakozhatnak.
Az IED Barcelona rugalmasan strukturálja a programot, hogy vonzza a különféle specialitásokkal rendelkező és különböző háttérrel rendelkező hallgatókat. Ez multidiszciplináris környezetet teremt a hallgatók számára a tanfolyam során, a tervezés irányításán keresztül egy teljes jövőkép kialakításához.
Felvételi követelmények
Az érvényesítési folyamatba való belépéshez minden jelentkezőnek be kell nyújtania a következő dokumentumokat:
- 2 év szakmai tapasztalat az egyetemi tanulmányok befejezése után;
- Motivációs levél angolul és
- Angol önéletrajz, amely meghatározza a nyelvi szintet és a
- számítógépes ismeretek és
- Középfokú angol nyelv, amely megfelel a TOEFL 550 vagy IELTS 6,5 papírnak.
Amennyiben nem rendelkezik képesítéssel, személyes vagy Skype interjún keresztül kell értékelnie a szintjét
Munkalehetőségek
Azok a hallgatók, akik ezen a kurzuson vesznek részt, hozzáadott értéket képviselnek mind üzleti vállalkozásokban, dizájn stúdiókban és stratégiai cégekben szerzett szakmai tapasztalataikban, és a tervezés menedzsmentjét olyan gyakorlatokban gyakorolják, mint például a tervezési osztályvezetők, márkavezetők, tervezési igazgatók, innovációs igazgatók, szolgáltatási tervezők és tervezési stratégák. Emellett olyan vezetőkként és vezetőkként dolgozhat, akik felelősek a tervezés alkalmazásáról szóló döntések meghozatalában a szervezetben, a vállalatokban, a tervezési és innovációs ügynökségekben, valamint az oktatási és kormányzati ügynökségekben is.
A tervező vezetők olyan irányító csapatokkal foglalkoznak, amelyek magukban foglalhatják az ipari tervezést, a grafikai tervezést, a szolgáltatástervezést, a környezettervezést, a márka identitását, a divattervezést, az interfész kialakítását, a belsőépítést, az élménytervezést, az építészetet és a mérnököt.
Tanulmányi kirándulások
Annak érdekében, hogy a hallgatók szélesebb körű megértést kapjanak a legmodernebb technikával kapcsolatban, a tantárgyi kurzus keretében két terepjáró kerül megrendezésre. A professzorok irányításával és a koordinációval a diákok különböző piacokat és szakmai környezeteket tárnak fel Európában.
Minden terepi kirándulás 3-5 napra tartja a hallgatókat az európai városokban, hogy különböző környezetben cseréljék tudásukat. A tudományos tevékenységeknek szentelt napok után a hallgatóknak lehetősége nyílik saját maguk felfedezni a várost.
koordinátor
Olivier Mache
Építészmérnöki diplomát szerzett a Grenoblei Nemzeti Építészeti Egyetemen és az IED Milano ipari formatervezési mesterét, nagy tapasztalattal rendelkezik a tervezési stratégiák irányításában. A márka identitásán alapuló tervezési megközelítést védi, és a felhasználónak táplálnia kell a vállalat innovációs stratégiáit.
Valójában a Hewlett Packard nagy formátumú nyomtatásának és 3D nyomtatásának globális üzleti egységének tervezője és felhasználói tapasztalata . Karrierjét a bankszektor építészeti projektjeivel, majd a terméktervezéssel kezdte meg számos ágazatban működő tanácsadókban: sport (Salomon, Mavic, Julbo és Decathlon számára), épület (Airwell, Ideal-standard, Technal nyerte el az Ezüst Equerre-t) Díj a Batimat 1994-ben) és csomagolás (a Yacco számára, a Pampryl 1995-ben nyerte el az év csomagolásának díját).
1996-ban Olivier-t kinevezik a HP professzionális számítógépes üzletágának ipari tervezéséért felelős vezetővé , majd 2002-ben 2002-ben a HP európai marketing tervező egységét vezetik, hogy megértsék a piaci trendeket, az ügyfelek elvárásait és feltárják a digitális fényképezőgépek és fogyasztói nyomtatók termékinnovációs lehetőségeit. kategóriákban. 2006-ban az Oxylane (Decathlon) Brand Design b'Twin márkamenedzserévé válik. Csapata mindennapi innovációt folytat a márka identitásán, a könnyű használaton, és IF díjat és Red Dot díjat kap.
2010-ben a Hewlett Packard felhívta Olivier Mache-t, hogy vigye át a nagy formátumú nyomtatók és a 3D-s nyomtatók világpiacának tervezési és felhasználói élményét . 2010 óta vezet egy 50 designer csapatot Barcelonában és Sanghajban.
Képtár
Ideális Diákok
A mesterképzés elismeri és üdvözli a tervezés, a menedzsment és az elméleti területek különböző hátterű hallgatóit.
A programba minden tudományág (grafikai tervezés, terméktervezés és belsőépítészet) tervezőit, építészeket, üzleti és menedzsment területek, marketing és kommunikációs szakembereket várjuk.
Az IED Barcelona rugalmasan strukturálja a programot, hogy vonzza a különféle specialitásokkal rendelkező és különböző háttérrel rendelkező hallgatókat. Ez multidiszciplináris környezetet teremt a hallgatók számára a tanfolyam során, a tervezés irányításán keresztül egy teljes jövőkép kialakításához.
Belépők
Tanterv
Az IED Barcelona Design Management-en a Design & Business szakembereiből álló kar oktatja a különböző innovációs és stratégiai módszerek elmélyítését és gyakorlását, esettanulmányok elemzését, valamint egy valós iparági projekt végrehajtását, amelyet versenyben álló multinacionális vállalatok megbíztak. a globális gazdaságban, vagy a nemzetközi piacokon versenyző helyi vállalatok. Ez a megközelítés megkönnyíti a döntéshozatali képzést, valódi innovációs és kísérletezési kontextusba helyezve a hallgatókat.
A tanulók a cselekvés általi tanulás módszertanát követve csapatokban folyamatosan dolgoznak ki releváns projekteket. Az elért tanulságokat és kompetenciákat a program mellett a transzverzális reálipari projektben is alkalmazni fogják. A Design Management Master hallgatókat egy külön osztályteremben látják el, egy olyan térben, amely innovatív tervezőstúdióvá alakul át, ahol a hallgatók új eszközökkel és tudással kísérleteznek a kar irányításával. A tanulók kis csoportjai az osztályban megkönnyítik ennek a gyakorlati módszernek az alkalmazását.
A tervező menedzsereknek valószínűleg nem kell maguknak részletesen tervezniük, de képesnek kell lenniük nagyon világosan kommunikálni elképzeléseiket akár az üzleti személyzettel, akár a tervezőcsapattal, hogy elérjék a kívánt eredményeket. Ezért a diákokat nagyon sokrétű eszközkészletre tanítják, hogy olyan szintre képezzék készségeiket, hogy jól kommunikáljanak, és elveszítsék a félelmet, hogy vázlat szinten vagy videón keresztül beszéljenek.
A jövőbeli szakemberek közötti szinergiák megteremtése érdekében transzverzális tevékenységeket tartanak a különböző programok hallgatóival való tudáscserére. Ez is része az IED filozófiájának.
Személyes kutatási projekt
A személyes kutatási projekt az egyetlen legfontosabb írásos munka, amelyet a hallgatók az RSP kutatási tanulmányi programjuk során vállalnak. A PRP a mesterképzés csúcsa, és bizonyítania kell, hogy a hallgató készségeket, ismereteket és elemzési képességeket szerzett.
A projekt egy eredeti, elsődleges adatgyűjtést magában foglaló kutatás, amelynek célja a jelen útmutatóban vázolt követelményeknek megfelelő egyéni munka elvégzése a megfelelő osztályzat elérése érdekében.
A tézisfolyamat célkitűzései a következők:
- Megvalósítható projekt azonosítása a hallgatói tanulmányi területen.
- Világosan meghatározott célok és / vagy kérdések megvizsgálása.
- Megfelelő (tervezési / kutatási) módszertan kidolgozása és végrehajtása.
- A hozzáadott érték-javaslat (fogalom) megértése.
- Üzleti koncepció kidolgozása az előző koncepció alapján.
- Megvalósítható és konkrét tervezési javaslatok megteremtése.
- Az analitikai készségek bemutatása és az érvényes eredmények bemutatása.
- Az elmélet alkalmazása a gyakorlati valóságra.
- Abból a célból, hogy szükség esetén megfelelő következtetéseket és ajánlásokat készítsen.
- Jól szervezett és jól megírt záródokumentum készítése és a szakdolgozat hatékony szóbeli bemutatása.
gyakorlat
Az órák befejezése és a két valódi iparági projekt bemutatása után a hallgatóknak lehetőségük van egy három hónapos szakmai gyakorlaton megszerzett tudás és megszerzett készségek megvalósítására és bizonyítására.
Ugyanebben az időszakban a diákok a PRP-en dolgoznak, hogy kiválaszthassák, hogy vizsgálataikat egy személyes projektre összpontosítsák, vagy összekapcsolják a szakmai gyakorlattal.
A program eredménye
Ez az intenzív program célja, hogy a hallgatók számára biztosítsa a szükséges elméleti és gyakorlati tudáseszközöket és tapasztalatokat ahhoz, hogy tervezési menedzsment szakemberekké váljanak.
- Lehetővé teszi a tervezési, marketing, mérnöki és üzleti menedzsment szakemberek számára, hogy átlépjék a fegyelmi határokat, hogy a szervezeti siker kulcsfontosságú mozgatórugóivá váljanak.
- Fejlődj olyan vezetőkké, akik képesek egyesíteni a kreativitást, a vezetői készségeket és a vállalkozói gondolkodásmódot az üzleti valóság korlátai között.
- Segítse a tervezőket és a nem tervezőket annak megértésében, hogyan járulhat hozzá a tervezési menedzsment a fenntartható értékteremtéshez az üzleti környezetben.
- Segítsen a tervezőknek design menedzserekké, a design menedzserek lesz a design vezetők és a design vezetők válnak a jövő innovációs vezetői.
- Biztosítson a hallgatóknak olyan tervezési és üzletvezetési eszközöket, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy az értékteremtő lánc kulcsfontosságú közreműködőivé váljanak, a vállalati környezetben vagy független szakemberekként.
- A rendelkezésre álló eszközök használatában való jártasság fejlesztése. A hallgatók képesek lesznek azonosítani ezeknek az eszközöknek a megfelelő használatát az akadémiai és gyakorlati ismeretek, a kommunikáció hatékonyságának és a szükséges kompromisszumok értékelésének képessége érdekében, amikor valódi üzleti kihívásokkal szembesülnek.
- Bővítse a hallgató szerepét és képességeit az innovációs csapatokkal való együttműködésben.
- A kritikai gondolkodás ösztönzése, hogy a diákok a globális társadalom aktív polgárai legyenek
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Azok a hallgatók, akik ezen a kurzuson vesznek részt, hozzáadott értéket képviselnek mind üzleti vállalkozásokban, dizájn stúdiókban és stratégiai cégekben szerzett szakmai tapasztalataikban, és a tervezés menedzsmentjét olyan gyakorlatokban gyakorolják, mint például a tervezési osztályvezetők, márkavezetők, tervezési igazgatók, innovációs igazgatók, szolgáltatási tervezők és tervezési stratégák. Emellett olyan vezetőkként és vezetőkként dolgozhat, akik felelősek a tervezés alkalmazásáról szóló döntések meghozatalában a szervezetben, a vállalatokban, a tervezési és innovációs ügynökségekben, valamint az oktatási és kormányzati ügynökségekben is.
A tervező vezetők olyan irányító csapatokkal foglalkoznak, amelyek magukban foglalhatják az ipari tervezést, a grafikai tervezést, a szolgáltatástervezést, a környezettervezést, a márka identitását, a divattervezést, az interfész kialakítását, a belsőépítést, az élménytervezést, az építészetet és a mérnököt.
Tanulmányi kirándulások
Annak érdekében, hogy a hallgatók jobban megértsék a piaci legkorszerűbb ismereteket, a kurzus tantervében 2 kirándulás szerepel. Professzorok irányításával és koordinációval a hallgatók különböző piacokat és szakmai kontextusokat fedeznek fel Európában.
Minden Field Trip 3-5 napra elviszi a diákokat európai városokba, hogy tudást cseréljenek különböző környezetekben. A tudományos tevékenységeknek szentelt napok után a diákoknak lehetőségük van önállóan felfedezni a várost.