PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona A tervezés menedzsere
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona

A tervezés menedzsere

Barcelona, Spanyolország

11 Months

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

15 Jan 2026

EUR 24 700 *

Az egyetemen

* Beiratkozási díj 4.000 € tandíj 20.300 €

Bevezetés

A Master of Design Management ötvözi a formatervezés érzékenységét és módszertanát a piaci hozzáadottérték-létrehozási és irányítási stratégiákkal annak érdekében, hogy korszerűsítsék a szervezet innovációs folyamatait.

A mai világban a formatervezés döntő fontosságú stratégiai eszköz az innováció és a változás szempontjából (bevonva a szervezeteket, a társadalmat, a technológiát, az üzleti vállalkozást stb.), Mivel képes kreatív megoldásokat kínálni, amelyek egyszerre felelnek meg a márka, a piac igényeinek, és a társaságot a felhasználók és igényeik tanulmányozásával. Ezért egyrészről a tervezők számára fontos megérteni az üzleti valóságot, ha aktív szerepet töltenek be a vállalkozásban és annak környezetében. Másrészt a vállalati vezetőknek profitálni kell a tervezés lehetőségeinek megértéséről a hozzáadott érték létrehozása során.

Ez a tanfolyam arra ösztönzi szakembereit, hogy alkalmazzanak konkrét, agilis és innovatív módszertant valódi projektek kidolgozására valódi vállalatok számára, ezáltal ösztönözve az innováció és a kísérletezés kultúráját. A tárgyalások, konferenciák és workshopok mellett a kurzus két utat foglal magában Európa körüli városokban, például Amszterdamban vagy Genfben, végül egy személyes kutatási projekttel zárul.

célok

Ez az intenzív program célja, hogy a hallgatók számára biztosítsa a szükséges elméleti és gyakorlati ismereteket, eszközöket és tapasztalatokat a Design Management szakemberekké váláshoz.

  • Engedélyezze a tervezés, a marketing, a mérnöki és az üzleti menedzsment szakemberek számára a fegyelmi határok túllépését annak érdekében, hogy a szervezeti siker kulcsaivá váljanak.
  • Fejlesszen olyan vezetőkké, akik képesek kombinálni a kreativitást, a vezetői készségeket és a vállalkozói gondolkodókat az üzleti realitások korlátain belül.
  • Segítse a tervezőket és a nem-tervezőket annak megértésében, hogy a formatervezés menedzsment hogyan járulhat hozzá a fenntartható érték megteremtéséhez az üzleti környezetben.
  • Segítsen a tervezőknek design menedzserekké, a design menedzserek lesz a design vezetők és a design vezetők válnak a jövő innovációs vezetői.
  • Adja meg a hallgatók számára a Design és Business Management eszközöket, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy az értékteremtő lánc kulcsfontosságú szereplőivé váljanak a vállalati környezetben vagy független szakemberekként.
  • Fejlessze a rendelkezésre álló eszközök használatának jártasságát. A hallgatók képesek lesznek azonosítani az ilyen eszközök megfelelő használatát az akadémiai és gyakorlati ismeretek, a kommunikáció hatékonyságának és a szükséges kompromisszumok kiértékelésének képességét illetően, amikor valódi üzleti kihívásokkal szembesülnek.
  • Bővítse a hallgató szerepét és képességeit az innovációs csapatokkal való együttműködésben.
  • A kritikai gondolkodás ösztönzése, hogy a diákok a globális társadalom aktív polgárai legyenek

Módszertan

Az IED-n a Barcelona Design Management- t a Design szakemberei oktatják

A tanulás-cselekedet módszerét követve a hallgatók folyamatosan dolgoznak ki releváns projekteket csapatokban. Az elsajátított ismereteket és kompetenciákat a program mellett alkalmazzák a transzverzális valós ipar projektben. A Design Management mester hallgatókat egy erre a célra kialakított osztályteremben fogadják, egy olyan helyiségben, amelyet innovatív formatervezési stúdióvá alakítottak át, ahol a hallgatók új eszközökkel és ismeretekkel kísérleteznek a kar irányítása mellett. Az osztály kis diákcsoportjai megkönnyítik ennek a gyakorlati módszernek az alkalmazását.

A design menedzsereknek valószínűleg nem kell önmagukban megtervezniük magukat, de képesnek kell lenniük arra, hogy a kívánt eredmények elérése érdekében egyértelműen kommunikálhassanak fogalmukkal akár az üzleti személyzettel, akár a tervezőcsapattal. Ezért a diákok nagyon különböző eszközöket tanítanak, hogy képességeiket olyan szintre állítsák fel, ahol jól kommunikálhatnak, és elveszíthetik a félelmüket, hogy megvitassák rajzszintjükön vagy videón keresztül.

A határidős szakemberek közötti szinergiák megteremtése érdekében néhány transzverzális tevékenységet folytatnak a különböző programok hallgatói számára a tudás cseréjére. Ez is része az IED filozófiának.

Személyes kutatási projekt

A Személyes Kutatási Projekt az egyetlen legfontosabb írásos munka, amelyet a diákok vállalnak az RSP kutatási programjában. A PRP a csúcsmester, és bizonyítania kell, hogy a hallgató készségeket, ismereteket és elemző képességeket szerzett.

A projekt egy eredeti kutatás, amely magában foglalja az elsődleges adatgyűjtést, amelynek célja az ezen iránymutatásokban vázolt követelményeknek megfelelő egyéni munka elvégzése annak érdekében, hogy elérje az átmeneti fokozatot.

A tézisfolyamat célkitűzései a következők:

  • Megvalósítható projekt azonosítása a hallgatói tanulmányi területen.
  • Világosan meghatározott célok és / vagy kérdések megvizsgálása.
  • Megfelelő (tervezési / kutatási) módszertan kidolgozása és végrehajtása.
  • A hozzáadott érték-javaslat (fogalom) megértése.
  • Üzleti koncepció kidolgozása az előző koncepció alapján.
  • Megvalósítható és konkrét tervezési javaslatok megteremtése.
  • Az analitikai készségek bemutatása és az érvényes eredmények bemutatása.
  • Az elmélet alkalmazása a gyakorlati valóságra.
  • Abból a célból, hogy szükség esetén megfelelő következtetéseket és ajánlásokat készítsen.
  • Jól szervezett és jól megírt végleges dokumentum elkészítése és a tézis hatékony szóbeli bemutatása.

gyakorlat

Az osztályok befejezése és a két valódi iparági projekt bemutatása után a hallgatóknak lehetőséget kell biztosítani arra, hogy egy három hónapos szakmai gyakorlat során megismerjék és bizonyítsák a megszerzett tudást és a készségeket.

Ugyanebben az időszakban a diákok a PRP-en dolgoznak, hogy kiválaszthassák, hogy vizsgálataikat egy személyes projektre összpontosítsák, vagy összekapcsolják a szakmai gyakorlattal.

Diák profilja

A mester felismeri és üdvözli a diákokat számos háttérben a tervezés, a menedzsment és az elméleti területeken.

A programhoz minden diszciplína (grafikai tervezés, terméktervezés és belsőépítészet), építészek, üzleti és menedzsment területek, marketing és kommunikáció szakemberei szívesen csatlakozhatnak.

Az IED Barcelona rugalmasan strukturálja a programot, hogy vonzza a különféle specialitásokkal rendelkező és különböző háttérrel rendelkező hallgatókat. Ez multidiszciplináris környezetet teremt a hallgatók számára a tanfolyam során, a tervezés irányításán keresztül egy teljes jövőkép kialakításához.

Felvételi követelmények

Az érvényesítési folyamatba való belépéshez minden jelentkezőnek be kell nyújtania a következő dokumentumokat:

  • 2 év szakmai tapasztalat az egyetemi tanulmányok befejezése után;
  • Motivációs levél angolul és
  • Angol önéletrajz, amely meghatározza a nyelvi szintet és a
  • számítógépes ismeretek és
  • Középfokú angol nyelv, amely megfelel a TOEFL 550 vagy IELTS 6,5 papírnak.

Amennyiben nem rendelkezik képesítéssel, személyes vagy Skype interjún keresztül kell értékelnie a szintjét

Munkalehetőségek

Azok a hallgatók, akik ezen a kurzuson vesznek részt, hozzáadott értéket képviselnek mind üzleti vállalkozásokban, dizájn stúdiókban és stratégiai cégekben szerzett szakmai tapasztalataikban, és a tervezés menedzsmentjét olyan gyakorlatokban gyakorolják, mint például a tervezési osztályvezetők, márkavezetők, tervezési igazgatók, innovációs igazgatók, szolgáltatási tervezők és tervezési stratégák. Emellett olyan vezetőkként és vezetőkként dolgozhat, akik felelősek a tervezés alkalmazásáról szóló döntések meghozatalában a szervezetben, a vállalatokban, a tervezési és innovációs ügynökségekben, valamint az oktatási és kormányzati ügynökségekben is.

A tervező vezetők olyan irányító csapatokkal foglalkoznak, amelyek magukban foglalhatják az ipari tervezést, a grafikai tervezést, a szolgáltatástervezést, a környezettervezést, a márka identitását, a divattervezést, az interfész kialakítását, a belsőépítést, az élménytervezést, az építészetet és a mérnököt.

Tanulmányi kirándulások

Annak érdekében, hogy a hallgatók szélesebb körű megértést kapjanak a legmodernebb technikával kapcsolatban, a tantárgyi kurzus keretében két terepjáró kerül megrendezésre. A professzorok irányításával és a koordinációval a diákok különböző piacokat és szakmai környezeteket tárnak fel Európában.

Minden terepi kirándulás 3-5 napra tartja a hallgatókat az európai városokban, hogy különböző környezetben cseréljék tudásukat. A tudományos tevékenységeknek szentelt napok után a hallgatóknak lehetősége nyílik saját maguk felfedezni a várost.

koordinátor

Olivier Mache

Építészmérnöki diplomát szerzett a Grenoblei Nemzeti Építészeti Egyetemen és az IED Milano ipari formatervezési mesterét, nagy tapasztalattal rendelkezik a tervezési stratégiák irányításában. A márka identitásán alapuló tervezési megközelítést védi, és a felhasználónak táplálnia kell a vállalat innovációs stratégiáit.

Valójában a Hewlett Packard nagy formátumú nyomtatásának és 3D nyomtatásának globális üzleti egységének tervezője és felhasználói tapasztalata . Karrierjét a bankszektor építészeti projektjeivel, majd a terméktervezéssel kezdte meg számos ágazatban működő tanácsadókban: sport (Salomon, Mavic, Julbo és Decathlon számára), épület (Airwell, Ideal-standard, Technal nyerte el az Ezüst Equerre-t) Díj a Batimat 1994-ben) és csomagolás (a Yacco számára, a Pampryl 1995-ben nyerte el az év csomagolásának díját).

1996-ban Olivier-t kinevezik a HP professzionális számítógépes üzletágának ipari tervezéséért felelős vezetővé , majd 2002-ben 2002-ben a HP európai marketing tervező egységét vezetik, hogy megértsék a piaci trendeket, az ügyfelek elvárásait és feltárják a digitális fényképezőgépek és fogyasztói nyomtatók termékinnovációs lehetőségeit. kategóriákban. 2006-ban az Oxylane (Decathlon) Brand Design b'Twin márkamenedzserévé válik. Csapata mindennapi innovációt folytat a márka identitásán, a könnyű használaton, és IF díjat és Red Dot díjat kap.

2010-ben a Hewlett Packard felhívta Olivier Mache-t, hogy vigye át a nagy formátumú nyomtatók és a 3D-s nyomtatók világpiacának tervezési és felhasználói élményét . 2010 óta vezet egy 50 designer csapatot Barcelonában és Sanghajban.

Ideális Diákok

Belépők

Tanterv

A program eredménye

Program tandíj

Karrierlehetőségek

Az Iskoláról

Kérdések