Az audiovizuális, az interaktív digitális média és a játékok mesterképzése
Albi, Franciaország
IDŐTARTAM
0 up to 2 Years
NYELVEK
Francia, Spanyol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2023
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ennek a multidiszciplináris mesterképzésnek az a célja, hogy szakértőket és projektvezetőket képezzen a tanulószerződéses gyakorlati képzéssel, szakmai képzéssel, alapképzéssel (komoly játékok, tanulási játékok, szimulátorok, transzmédia, MOOC) keresztül tanított multimédiás erőforrások koncepciójának, valamint az összes szektornak. a gamifikáció (advergame, newsgame, edugame).
Ez a mester a multidiszciplinaritás és a transzverzális témák révén tükrözi az új iparágban megkövetelt készségek széles skáláját: technológiai és informatikai tudományok, humán és társadalomtudományok, neveléstudományok, jog és közgazdaságtan.
A kurzus végén a diplomások képesek lesznek megtervezni, kezelni, fejleszteni, költségvetésbe építeni és felmérni egy súlyos játékeszközt vagy interaktív digitális médiát, amely elsősorban a képzéshez kapcsolódik, és kapcsolódik a marketing, a kommunikáció és az információ területeihez.
Ez a mesterképzés öt tanulmányi vonalat emel ki:
A készségek frissítése:
Mivel ez a mester széles közönséget céloz meg, az első év folyamán a különböző területeken a készségek frissítésére tervezett modulokat kínálnak a hallgató hátterének megfelelően. Ezek a modulok egyrészt a „Tanulás elmélete”, másrészt a „Módszerek, technikák és tanulási eszközök”, „Algoritmusok és programozás” és „Bevezetés az internetes nyelvekbe”.
Multidiszciplinaritás:
A transzverzális készségek oktatása és multidiszciplináris együttműködési munkacsoportok létrehozása felügyelt projektekhez és oktatóanyagokhoz. A sokféleség e gazdagsága bizonyítja a tanfolyam dinamizmusát és eredményességét.
A képzés sokszínűsége:
Ezt a mestert úgy tervezték, hogy három különböző képzési típushoz alkalmazkodjon: folyamatos képzéshez, alapképzéshez és tanulószerződéses képzésen keresztül. Ez a három típusú hallgató ugyanazt a leckét követheti az INU CHAMPOLLION , az egyetlen különbség a projektek és a szakmai gyakorlatok időzítése. Ezenkívül ez a mester a megszerzett tapasztalatok akkreditálásával érhető el.
Szakmaiság:
Szakmai integrációs modullal és a második évben meghosszabbított gyakorlattal ez a mester elkötelezett a hallgatók szakszerűsítése és foglalkoztathatósága mellett.
Módszertan projekteken keresztül:
Ennek a mesternek az első három félévében oktatási célkitűzés van, hogy elősegítse a projekten végzett munka értékét egy csapat részeként, multidiszciplináris csoportokban, lehetővé téve a tanulási helyzet megteremtését egy valós projekt révén:
A 7. félév végén a hallgató képes lesz egy csapat részeként interaktív médiumokat tervezni és forgatókönyveket készségek, információk vagy üzenetek közvetítésére.
A 8. félév végén a hallgató képes lesz egy csapat részeként interaktív digitális médiát (webjáték, 2D / 3D játék) megtervezni és gyártani.
A 9. félév végén a hallgató képes lesz interaktív tanulási médiumot megtervezni, fejleszteni, kísérletezni és értékelni a csapat részeként.
Készségek és tudás
A mesterképzés két évének végén a gyakornok vagy hallgató innovatív projekteket vezethet az interaktív multimédiás források fejlesztése terén, különösen a szakmai képzés területén.
Ez a következőket foglalja magában:
Koordináljon és vezessen egy multidiszciplináris csapatot egy komoly játékprojektben vagy egy interaktív digitális erőforrásban, és hozzon létre eszközöket a projekt kísérletezéséhez, az ideiglenes költségvetéseket és a minőség-ellenőrzési diagramokat.
Írja meg a forgatókönyvet egy komoly játékhoz vagy egy interaktív élményhez forgatókönyvíró eszközökkel, viselkedési cselekvések, interakciók és környezetek tervezésével, majd gondoskodjon a különböző csapatok (fejlesztő, grafikus, hangmérnök, tréner) értelmezéséről.
Digitális eszközök tervezése a tanuláshoz és támogatáshoz, a gyártási folyamat minden szakaszának biztosítása és ellenőrzése.
Elemezze és értékelje a hagyományos képzési erőforrások relevanciáját az innovatív interaktív tanulási eszközök (szociális tanulás, tanulásmenedzsment rendszer, komoly játék) létrehozásához történő adaptálásához.
Hozzon létre, fejlesszen vagy vegyen át vállalkozást vagy dolgozzon alkalmazottként a komoly játékok terén, azonosítsa a személyes erősségeket és gyengeségeket, és kritikusan értékelje saját szakmai gyakorlatát.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Master of Social Sciences in Game Studies
- Tampere, Finnország
Master's in Game Art
- Timișoara, Románia
Master of Science in Gamified Reality Alkalmazások valós kihívásokhoz és tapasztalatokhoz (GRACE)
- Saint Pölten, Ausztria