PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Champollion University Az audiovizuális, az interaktív digitális média és a játékok mesterképzése
Champollion University

Az audiovizuális, az interaktív digitális média és a játékok mesterképzése

Albi, Franciaország

0 up to 2 Years

Francia, Spanyol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Sep 2023

Tandíj igénylése

Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Olvass tovább

Bevezetés

Ennek a multidiszciplináris mesterképzésnek az a célja, hogy szakértőket és projektvezetőket képezzen a tanulószerződéses gyakorlati képzéssel, szakmai képzéssel, alapképzéssel (komoly játékok, tanulási játékok, szimulátorok, transzmédia, MOOC) keresztül tanított multimédiás erőforrások koncepciójának, valamint az összes szektornak. a gamifikáció (advergame, newsgame, edugame).

Ez a mester a multidiszciplinaritás és a transzverzális témák révén tükrözi az új iparágban megkövetelt készségek széles skáláját: technológiai és informatikai tudományok, humán és társadalomtudományok, neveléstudományok, jog és közgazdaságtan.

A kurzus végén a diplomások képesek lesznek megtervezni, kezelni, fejleszteni, költségvetésbe építeni és felmérni egy súlyos játékeszközt vagy interaktív digitális médiát, amely elsősorban a képzéshez kapcsolódik, és kapcsolódik a marketing, a kommunikáció és az információ területeihez.

Ez a mesterképzés öt tanulmányi vonalat emel ki:

A készségek frissítése:

Mivel ez a mester széles közönséget céloz meg, az első év folyamán a különböző területeken a készségek frissítésére tervezett modulokat kínálnak a hallgató hátterének megfelelően. Ezek a modulok egyrészt a „Tanulás elmélete”, másrészt a „Módszerek, technikák és tanulási eszközök”, „Algoritmusok és programozás” és „Bevezetés az internetes nyelvekbe”.

Multidiszciplinaritás:

A transzverzális készségek oktatása és multidiszciplináris együttműködési munkacsoportok létrehozása felügyelt projektekhez és oktatóanyagokhoz. A sokféleség e gazdagsága bizonyítja a tanfolyam dinamizmusát és eredményességét.

A képzés sokszínűsége:

Ezt a mestert úgy tervezték, hogy három különböző képzési típushoz alkalmazkodjon: folyamatos képzéshez, alapképzéshez és tanulószerződéses képzésen keresztül. Ez a három típusú hallgató ugyanazt a leckét követheti az INU CHAMPOLLION , az egyetlen különbség a projektek és a szakmai gyakorlatok időzítése. Ezenkívül ez a mester a megszerzett tapasztalatok akkreditálásával érhető el.

Szakmaiság:

Szakmai integrációs modullal és a második évben meghosszabbított gyakorlattal ez a mester elkötelezett a hallgatók szakszerűsítése és foglalkoztathatósága mellett.

Módszertan projekteken keresztül:

Ennek a mesternek az első három félévében oktatási célkitűzés van, hogy elősegítse a projekten végzett munka értékét egy csapat részeként, multidiszciplináris csoportokban, lehetővé téve a tanulási helyzet megteremtését egy valós projekt révén:

A 7. félév végén a hallgató képes lesz egy csapat részeként interaktív médiumokat tervezni és forgatókönyveket készségek, információk vagy üzenetek közvetítésére.

A 8. félév végén a hallgató képes lesz egy csapat részeként interaktív digitális médiát (webjáték, 2D / 3D játék) megtervezni és gyártani.

A 9. félév végén a hallgató képes lesz interaktív tanulási médiumot megtervezni, fejleszteni, kísérletezni és értékelni a csapat részeként.

Készségek és tudás

A mesterképzés két évének végén a gyakornok vagy hallgató innovatív projekteket vezethet az interaktív multimédiás források fejlesztése terén, különösen a szakmai képzés területén.

Ez a következőket foglalja magában:

Koordináljon és vezessen egy multidiszciplináris csapatot egy komoly játékprojektben vagy egy interaktív digitális erőforrásban, és hozzon létre eszközöket a projekt kísérletezéséhez, az ideiglenes költségvetéseket és a minőség-ellenőrzési diagramokat.

Írja meg a forgatókönyvet egy komoly játékhoz vagy egy interaktív élményhez forgatókönyvíró eszközökkel, viselkedési cselekvések, interakciók és környezetek tervezésével, majd gondoskodjon a különböző csapatok (fejlesztő, grafikus, hangmérnök, tréner) értelmezéséről.

Digitális eszközök tervezése a tanuláshoz és támogatáshoz, a gyártási folyamat minden szakaszának biztosítása és ellenőrzése.

Elemezze és értékelje a hagyományos képzési erőforrások relevanciáját az innovatív interaktív tanulási eszközök (szociális tanulás, tanulásmenedzsment rendszer, komoly játék) létrehozásához történő adaptálásához.

Hozzon létre, fejlesszen vagy vegyen át vállalkozást vagy dolgozzon alkalmazottként a komoly játékok terén, azonosítsa a személyes erősségeket és gyengeségeket, és kritikusan értékelje saját szakmai gyakorlatát.

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • Master of Social Sciences in Game Studies
    • Tampere, Finnország
  • Master's in Game Art
    • Timișoara, Románia
  • Master of Science in Gamified Reality Alkalmazások valós kihívásokhoz és tapasztalatokhoz (GRACE)
    • Saint Pölten, Ausztria