IPAM
Bevezetés
Rólunk
IPAM egy olyan iskola, amelynek több mint 30 éves tapasztalata van a marketing oktatásában, és mindig kiválósági oktatást kínálott a vállalatok és a piacok közvetlen közelében.
Oktatási modellünk egyesíti az elméletet és a gyakorlatot, amelyet a karok tanítanak az üzleti tapasztalatokkal és a valós kihívásokkal, amelyeket a vállalatok a hallgatók számára vetnek fel.
A környezet az IPAM Lisszabonban a professzionalizmus, a kompetencia és az elszántság része. A hallgatók valódi marketing menedzserek karrierjük megkezdésekor vagy fejlesztésekor.
Történelem
Az 1984-ben alapított Portugália legrégibb és legnagyobb marketingiskolája, és 31 éves fennállási ideje alatt több mint 9000 hallgatót képzett.
Ez volt az egyik első portugál felsőoktatási intézmény, amelyet az Európai Egyetemi Szövetség, az ágazat legfontosabb szövetsége értékelte.
Az 1990-es évek során az IPAM figyelemre méltó növekedést tapasztal. Nagyon szoros kapcsolatot alakít ki az üzleti piaccal, tanfolyamai elismerést kapnak a portugál kormánytól, megtartja első marketingszakértői kongresszusát, és a mai napig elindítja az egyetlen marketing szakterületen működő tudományos folyóiratot.
2000 év után az IPAM tartja a legnagyobb irányítási szimulátort nemzeti szinten, teljes mértékben integrálja az összes akadémiai programját a bolognai folyamat keretein belül, és üdvözli a híres Philip Kotler-t és Tom Peters-t a tanév nyitóóráin.
Tudományos modell
A diákközpontú oktatási modell, amelynek célja a hallgatók felkészítése a globális világba olyan ismeretek megszerzése és készségek fejlesztése révén, amelyek növelik a foglalkoztathatóságot a világ bármely pontján.
Az IPAM az évek során kidolgozták egy olyan pedagógiai modellt, amely ötvözi az osztálytermi tevékenységeket, a technológiát és a piaci kapcsolatot.
Ezen osztálytermi tevékenységek során az utasításokat szokásosabb modellben adják, de innovatív pedagógiai módszertanokkal (esettanulmányok, színház, szerepjáték, csoportmunka, oktató ülések vagy szimulációk). A vegyes tanulási környezetben történő oktatást új technológiák segítik (moodle, hálózatépítés, fórumok, csevegések, videokonferencia).
Végül a piaci környezetben az oktatást szabadban (üzleti és nyitvatartási napok, társasági tanfolyamok, munkaviszonyok, szakmai gyakorlatok, workshopok vagy konferenciák) végzik.
IPAM innovatív és differenciáló akadémiai modellje tehát két kulcsfontosságú pillérre épül:
- Kapcsolat az üzleti vállalkozással
- Nemzetközi tapasztalat
IPAM Lisbon" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/50/50877_rsz_detalhe1.jpg" alt="IPAM Lisbon" />
© Instituto Português de Marketing Administrator ( IPAM )
Egyetem
IPAM lisszaboni és portói IPAM campus felkészült arra, hogy a hallgatók számára egyedülálló tudományos tapasztalatot kínáljon, és fokozza tudományos sikerét.
Nyitva van a nap 24 órájában, az év 365 napján.
- Tanulási területek és közösségi terek, amelyek ösztönzik a csapatmunkát és elősegítik az egyetemi integrációt: Osztálytermek | Labs | Auditorium | Könyvtár | Tantermek | Kültéri társalgó
- Szolgáltatások, amelyek célja a hallgatók mindennapi életének megkönnyítése: Élelmiszerbíróság | Másolási központ | Hallgatói szolgáltatások | Virtuális campus | Ingyen wifi
IPAM" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/50/50878_rsz_ipam.png" alt="IPAM" />
© Instituto Português de Administração de Marketing (alt = "IPAM)"
Helyszínek
- Lisbon
Quinta do Bom Nome, Estr. da Correia 53 1500-210 Lisboa, , Lisbon
- Porto
Rua Manuel Pinto de Azevedo, 748 4100-320 Porto, , Porto