Informatika mester (interaktív technológiák és játéktervezés szak)
James Cook University Singapore
Kulcs információ
Campus helye
Singapore, Szingapúr
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
16 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
SGD 52 224 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nemzetközi diákok; 50 336 S$ - hazai diákok
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Tanfolyam áttekintése
A bővülő e-business/e-commerce iparágban egyre nagyobb a globális kereslet a marketing, a menedzsment, az internet, a multimédia, a számítástechnika, a hálózatkezelés, a szoftvertechnológiák és az üzleti működési ismeretek keverékével rendelkező diplomások iránt.
A Master of Information Technology programunk gyakorlati és releváns készségeket biztosít, amelyek lehetővé teszik a különböző tudományágak diplomásainak, hogy beköltözzenek az IT-iparba.
A hallgatóknak lehetőségük van üzleti informatika, számítástechnika és hálózatépítés vagy interaktív technológiák és játékok tervezésére szakosodni.
Az Interactive Technologies and Games Design az interaktív technológiák elülső és hátsó integrációjára összpontosít – Web 2.0 alkalmazások, digitális média, web/mobil technológiák és platformok, 2D/3D grafika, animáció, játéktervezés, számítástechnika, interaktív vizualizáció, autonóm szimuláció és a virtuális világok.
A Master of Information Technology programunk egy informatikai kurzus, amelyet az Ausztrál Számítógép Társaság „Professional Level” (legmagasabb szintje) teljes mértékben akkreditált.
Informatikai hallgatóként két szakmai szervezet tagságára lesz jogosult: az Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) és a Singapore Computer Society (SCS).
Tanfolyam felépítése
4 trimeszter évente (általában 4 alany trimeszterenként)
Tanulmányi Program
Ez a kurzus 16 tantárgyból áll, beleértve az alaptárgyakat és a választható tárgyakat a tanulmányi terv szerint.
Alapítványi tárgyak
- Internet alapjai
- Problémamegoldás és programozás I
- Adatbázis modellezés
- Web tervezés és fejlesztés vagy e-stratégiai menedzsment
+
Alaptárgyak (minden szak)
- 1. IKT-projekt: Elemzés és tervezés
- 2. IKT-projekt: Megvalósítás és üzembe helyezés
- Fejlett E-Security
Alaptárgyak (főbb specifikus)
- E-Business Technologies
- Fejlett játéktervezés
- Fejlett ember-számítógép interakció
- Fejlett animációs technikák
- Intelligens ügynökök és szimuláció
+
Választható tárgyak
4 választható tantárgy
Belépési követelmények
- Az ausztrál egyetemi alapképzési díjnak megfelelő tanulmányok sikeres befejezése.
- Az egyetem által a fentiekkel egyenértékűnek elismert egyéb végzettség vagy gyakorlati tapasztalat.
Angol követelmények
- A nem angol nyelvű háttérrel rendelkező pályázóknak meg kell felelniük az IELTS 6.5 (egyetlen komponens sem alacsonyabb, mint 6,0) / TOEFL (Internet Based) 86 (egyik komponens sem kevesebb, mint 21) / Pearson PTE Academic 58 (egy komponens sem kevesebb, mint 54) angol nyelvismereti követelményeinek. ; vagy
- A(z) James Cook University Singapore angol nyelvi előkészítő program (ELPP) kielégítő elvégzése; vagy
- Egyéb, az ausztrál szabványokhoz hasonlónak ítélt angol nyelvű képesítések sikeres teljesítése az elmúlt két évben, eseti alapon
Haladó állás
Az alapítványi tantárgyak közül 4 emelt szintű minősítése figyelembe vehető:
- Olyan pályázók, akik legalább 4 éves teljes munkaidős egyenértékű szakmai tapasztalattal rendelkeznek az információs és kommunikációs szektorban.
- A pályázók egyetemi diplomával rokon tudományokból, például IT Rokon tudományágakból: információtechnológia, számítástechnika, információs rendszerek vagy más tudományágak, ahol a hallgatók befejezték az információs és kommunikációs technológiákkal kapcsolatos tanulmányokat.
Az emelt szintű állás a következő esetekben is megfontolható:
- Négy éves releváns alapképzéssel rendelkező pályázók
- Adott esetben korábbi felsőfokú tanulmány
Részvételi követelmények
- Az érvényes diákbérlettel rendelkező nemzetközi hallgatóknak havonta legalább a tervezett órák 90%-án részt kell venniük. Az órákon való részvétel elmulasztása a diákvízum feltételeinek megsértését jelenti. A tanítási órákról legalább hét napig tartó folyamatos távolmaradás vagy érvényes indoklás nélkül 90% alá csökkenő részvétel azt eredményezi, hogy a hallgatónak le kell adnia diákbérletét lemondás céljából.
- A hazai hallgatóknak a tervezett előadások és oktatóprogramok legalább 75%-án részt kell venniük ahhoz, hogy értékelésre jogosultak legyenek.
Karrier eredmények
A szaktól függően a Master of Information Technology felvértezi a hallgatókat a karrierhez különféle készségekkel. Működhetnek szoftver-, adatbázis- vagy adminisztrációs tanácsadóként vagy projektmenedzserként informatikai, oktatási, kutatási és rendszerfejlesztési projektekben.
Tandíjak
- Belföldi *: 50 336 S$
- Nemzetközi : 52 224 S$
*A díjak minden szingapúri lakosra vonatkoznak (szingapúri állampolgárok, állandó lakosok és minden bérlettel rendelkező személy, kivéve azokat, akik diákigazolvánnyal rendelkeznek)
Megjegyzés: Minden tanfolyam díja tartalmazza a mindenkor érvényes 7%-os áru- és szolgáltatásadót (GST). A hallgatók a tandíjat egyenlő részletekben fizetik meg. A bontás részleteit a hallgatói szerződés tartalmazza.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MA játékfejlesztésből - Tervezés
- Kingston upon Thames, Egyesült Királyság
Számítógépes grafika, játékok és virtuális valóság mesterképzése
- Móstoles, Spanyolország
Mester a videojáték programozásában
- Los Angeles, Amerikai Egyesült Államok
- Valencia, Spanyolország