
Digitális marketing és elemzés MC-k
Kingston upon Thames, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
1 up to 2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
EUR 13 500 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* teljes munkaidőben itthon | Teljes munkaidőben külföldön: £19,700
Bevezetés
Miért válassza ezt a tanfolyamot?
A fejlett technológia, a fokozott digitalizáció és a digitális üzleti környezet gyors változásainak korában kevés üzleti funkciónak kellett olyan mélyrehatóan fejlődnie, mint a marketingnek.
Ez az izgalmas tanfolyam olyan készségekkel ruházza fel Önt, amelyekkel azonnal hatékonyan hozzájárulhat a digitális marketing és az analitika területén betöltött szerepekhez.
A digitális szemszögből stratégiai és gyakorlati ismereteket szerezhet az értékteremtésről, az ügyfélkapcsolat-kezelésről és a marketingkommunikációról - más kulcsfontosságú marketinggyakorlatok mellett. Megvizsgálja, hogy a nagyméretű adatok, az automatizálás, a mesterséges intelligencia és a feltörekvő technológiák milyen hatással vannak a vállalkozások azon képességeire, hogy befolyásolják a fogyasztói és marketingdöntéseket.
A Kingston University választásának okai
- A Kingston Business School egyike a világ üzleti iskoláinak mindössze 6%-ának, amelyet az AACSB International akkreditált.
- Alapos ismereteket szerezhet a digitális marketing minden kulcsfontosságú területéről, beleértve a stratégiát, az eszközöket, az elemzést, a vásárlói magatartást és a piackutatást.
- Olyan feltörekvő technológiákat fedezhetsz fel, mint a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás és a programozott reklámozás, amelyekkel a gyorsan fejlődő digitális környezetben is az élen járhatsz.
- Lehetőséged lesz valódi ügyfelekkel együtt dolgozni izgalmas projekteken, és olyan vállalatok szakértőitől hallhatod a legjobb gyakorlatokat, mint a Coca-Cola, a Samsung, a TikTok, a Royal Mail és a John Lewis.
- Képes leszel olyan digitális marketingstratégiák létrehozására, végrehajtására és optimalizálására, amelyek a mai versenypiacon eredményeket hoznak.