
Biotudományi Mester: Agrár- és ökoszisztémák mérnöksége (Leuven)
Leuven, Belgium
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az Agro- és ökoszisztémák mérnöke a jelenlegi és a jövő generációinak jólétéről és jólétéről gondoskodik mind a globális, mind a globális délen. Az agrár- és ökoszisztémák az alapvető termékek és szolgáltatások széles skáláját kínálják, mint például az élelmiszer, a víz, az energia és a biológiai sokféleség. A népesség növekedésének, a gyors urbanizációnak, a gazdasági globalizációnak, az éghajlatváltozásnak, az erdőirtásnak, a talajszennyezésnek és a romlásnak a mai összefüggései azonban kihívást jelentenek az ilyen áruk és szolgáltatások megfelelő mennyiségének és minőségének jövőbeni ellátásához.
Mi az egész az Agrár- és ökoszisztémák Mérnöki Mestere?
Az Agrár- és ökoszisztémák Mestere (ACE) mestere mélyreható ismeretet nyújt a természeti és termelési orientált ökoszisztémák működésével és irányításával. Választhat, hogy a mérsékelt vagy (szub) trópusi beállításokra vagy mindkettő kombinációjára fókuszál. Ön nagyra értékeli az interdiszciplináris alaptevékenységet négy különböző területen: biológiai termelés, abiotikus és biotikus környezet, bioekonomia és bioföldrajzi információ.
Program
A termelési főcsoport az agrár-ökoszisztémákra összpontosít, és magában foglalja a termesztéshez specializálódott sávokat, a termelési erdészeti rendszereket (egy félév során Chilében) és a kertészetet (egy félév során Dél-Afrikában).
A környezeti tényezők mélyreható megértést nyújtanak mind a természetes, mind az agrár-ökoszisztémák biofizikai működésének, az ökoszisztémák biológiai sokféleségének, talajának és vízkészleteinek kezelésének javítása céljából. A fő a talaj- és vízrendszerek, az erdő- és természeti rendszerek, valamint a tájrendszerek specializációs pályái.
A közgazdaságtudományi főiskola az agrár- és ökoszisztémák gazdasági és politikai vonatkozásaira összpontosít, a mélyreható tanfolyamokkal a mezőgazdasági, élelmiszer- és természeti erőforrások közgazdaságtan területén.
Az információs főcím a földmegfigyelést és a földrajzi adatkezelés technológiáját tárgyalja, részletes tanfolyamokkal, amelyek mind a technológiai szempontokat, mind pedig a földi erőforrások területén alkalmazott alkalmazásokat magukban foglalják.
Nemzetközi
Szereted kibővíteni a horizontodat? Számos lehetőség nyílik arra, hogy a külföldi partnerintézményekben végezzen mester-értekezést. Ezenkívül az európai lakosok az Erasmus program keretében európai vagy más partner egyetemen végezhetik el a szakdolgozatot. A kar továbbá olyan diákok kezdeményezéseit is üdvözli, akik külföldön egy vállalatban vagy szervezetben szeretnek munkát vállalni, valamint csereprogramokat a partner egyetemekkel.
Két opcionális szakosodási csomag esetében egy félévre van szükség egy partnerintézetben: a Termelési Erdészeti csomagot a Temuco Egyetemen (Chile) szervezik, míg a Hortológia szakosodása a Stellenbosch Egyetemre (Dél-Afrika).
További információ: www.biw.kuleuven.be/english/index
A jelentkezés határideje 2021-2022
- 2021. március 1. (az EGT-n kívüli állampolgárok esetében)
- 2021. június 1 (az EGT-állampolgárok számára)
A KU Leuven egy online alkalmazási rendszert használ. A jelentkezési lapot letöltheti és elküldheti a www.kuleuven.be/application címen. A flamand tudományú hallgatók a www.kuleuven.be/studentenadministratie címen találhatók.
Tandíj
A 2020-2021-es tandíj 947 euró az EGT-állampolgárok számára és 6600 euró az EGT-n kívüli állampolgárok számára - kivéve az OECD / DAC által elismert fejlődő országok első két oszlopából származó polgárokat, akiknek a tandíja 947 euró.
A legfrissebb információkért látogasson el a weboldalra: www.kuleuven.be/tuitionfees.
Ez egy kezdeti mester program, amelyet teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben követhet.
Ez a helyes program számomra?
Ez az MSc célja az erősen motivált diákok, akik szilárd háttérrel az egzakt tudományokban, és érdekeltek az agrár- és természeti ökoszisztémák működésében és fenntartható kezelésében, tervezésében és tervezésében.
Az ACE minden olyan pályázó számára nyitott, akinek tudományos mérnöki diplomája van (biotudományi mérnöki, mezőgazdasági mérnöki, környezetvédelmi mérnöki vagy bármilyen ezzel egyenértékű mérnöki diplomával), valamint olyan pályázók számára, akik az alapképzést magukban foglaló alapképzési vagy mesterképzésben részt vesznek, (i) matematika és statisztika, (ii) Föld és környezeti tudományok, és (iii) biológia és ökológia. A hallgatóknak meg kell erősíteniük az elektív kurzusokat az oktatási háttér hiányosságainak pótlására.
Karrier útvonalak
Az ACE interdiszciplináris jellege biztosítja, hogy a diplomásokat a biológiai termelési rendszerekhez és az ökoszisztéma-gazdálkodáshoz kapcsolódó különböző szakmai területek keresik, különös tekintettel a növénytermesztésre, a természeti erőforrásokkal kapcsolatos gazdaságra és politikára, a fenntartható környezetgazdálkodásra és a földmegfigyelés és geomatika alkalmazására.
Bőséges foglalkoztatási lehetőségek állnak rendelkezésre a közszektorban, mind nemzeti, mind nemzetközileg, nem kormányzati szervezetekben és magánvállalkozásoknál, és technikai jellegűek lehetnek, kutatóorientált vagy szakpolitikai / irányítási szinten is. Végül az ACE kitűnő előkészítést nyújt Ph.D. kutatás.
Belgiumban az ACE program végzősei jogosultak használni a "Bio-Ingenieur" ("Bioscience Engineer") szakmai címét.
célok
- Az agrár- és ökoszisztémák biotikus és abiotikus komponenseinek, funkcióiknak, szolgáltatásaiknak és értékeiknek, valamint a térbeli és időbeli skálák széles skálájának széles körű, mérnöki orientált ismerete;
- Alapos tudományos ismeretekkel rendelkezzen legalább a következő területeken: i. Szárazföldi biológiai termelési rendszerek (agrár- és erdőgazdálkodás); ii. a természeti környezet védelmére és kezelésére szolgáló rendszerek a biológiai termelés (talaj, víz, éghajlat, biodiverzitás) tekintetében; iii. agrár- és környezetgazdaságtan, iv. adatgyűjtés és információfeldolgozás a három fent említett területhez kapcsolódóan;
- Képesnek kell lennie arra, hogy a rendszerszemlélet alkalmazásával elemezze az agrosystems, az ökoszisztémák és a társadalmi-gazdasági környezet közötti kölcsönhatásokat a következő perspektívák egyikének legalább egyikéből: i. Termelési rendszerek; ii. környezetgazdálkodás; (iii) gazdaságosság és (iv) adatkövetelmények és információfeldolgozás. Az alkalmazási perspektívától függően képes a biofizikai, ökológiai, bio-gazdaságos, statisztikai, spatiotemporális és / vagy kombinált típusok megértésére, formulálására, paraméterezésére, validálására és végrehajtására. A földhasználattal kapcsolatos döntések optimalizálása, figyelembe véve az összes ökológiai, agronómiai, mérnöki és társadalmi-gazdasági korlátot;
- Képes legyen integrálni az agrár- és ökoszisztémákra és a kapcsolódó műszaki technológiákra vonatkozó ismereteket a földrajzi szempontból célzott projektek és beavatkozások helyi és regionális skáláin, valamint a regionális és globális skálákban történő szakpolitikai felkészülésben és értékelésben;
- Legyen képes az agrár- és ökoszisztémák különböző társadalmi, kulturális, gazdasági és politikai kontextusokban, interdiszciplináris munkákban és kutatási keretekben történő elhelyezése. Legyen tudatában az agrár- és ökoszisztémákkal és azok kezelésével kapcsolatos kutatási, társadalmi és vállalati kihívásoknak;
- Legyen képes interdiszciplináris csapatokon és kezdő vezetésen. Legyen képes összehasonlítani a domain- vagy fegyelmezés-specifikus megközelítést más területek és tudományágak megközelítéseivel. Legyen tisztában az értékekkel, de az agrár- és ökoszisztémák fenntartható kezelésével kapcsolatos tudományágak korlátozottságaival is.
- A szakterületek összetett problémáinak problémamegoldása és elemzése, kezelhető alproblémákká történő elosztásával és egyedi esetekre vonatkozó megoldások kidolgozásával, figyelembe véve az alkalmazási lehetőségeket és a szélesebb koncepcionális hatást.
- Függetlenül elképzelni, tervezni és kivitelezni egy mérnöki projektet a kezdő vizsgálati szakember szintjén. A tudományos normáknak megfelelő szakirodalmi kutatások vezetése és kritikai értelmezése, figyelembe véve a fogalmi kontextust és az alkalmazási potenciált.
- Használjon interdiszciplináris és interdiszciplináris felismeréseket a fejlett kutatási, tervezési és megoldási módszerek kiválasztására, adaptálására vagy végül kifejlesztésére, és megfelelően alkalmazza ezeket, és tudományosan feldolgozza a kapott eredményeket; motiválják a fegyelem alapjain és az alkalmazási és üzleti környezet követelményein alapuló döntéseket.
- A kutatási magatartásról: a kreativitás, a pontosság, a kritikai reflexió, a döntések motiválása tudományos alapon.
- A rendszerek, termékek, szolgáltatások és folyamatok új, innovatív és alkalmazásorientált fejlesztése; extrapoláció figyelemmel az üzleti környezetre. Új kutatási kérdések kivonása a tervezési problémákból.
- Ellenőrzési rendszer komplexitás kvantitatív módszerekkel. Megfelelő tudással, betekintéssel és tapasztalattal rendelkezzen a tudományos kutatásban az eredmények kritikus értékeléséhez.
- Általános és fegyelmezés-specifikus kontextusban: mérnöki hozzáállás: eredményközpontú hozzáállás, figyelem a tervezésre és technikai, gazdasági és társadalmi határfeltételek, mint a javasolt megközelítés vagy megoldás fenntarthatósága, kockázata és megvalósíthatósági értékelése, az eredmények összpontosítása és a hatékony megoldások, innovatív és transzdiszciplináris gondolkodás.
- Egy projekt-alapú megközelítés használata egy általános és fegyelmezett kontextusban: célok megfogalmazása, a konkrét célkitűzésekre és a fejlesztési útvonalra való összpontosítás, interdiszciplináris és transzdiszciplináris csapat tagjaként működik, vezető szerepet tölt be, nemzetközi vagy interkulturális környezetben dolgozik, és jelentést készítsen.
- A gazdasági és üzleti bepillantás a szélesebb összefüggésben a probléma megoldásához való hozzájárulás egy processzorhoz.
- Mérje meg a specifikációkat és a határfeltételeket, és alakítsa át őket minőségi rendszerré, termékké vagy folyamatokká. Készítsen hasznos információkat hiányos, ütköző vagy redundáns adatokból.
- Készítsen írásban és szóban kommunikálni a saját szakterületet az oktatás nyelvén és a szakterületen releváns nyelveken.
- Kommunikáljon és prezentálja a tantárgyakat folyékonyan és grafikusan a munkatársaknak és a laikusoknak.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Agrármérnöki MSc
- Cremona, Olaszország
Agrármérnöki mesterképzés (AE)
- Prague, Csehország
Mezőgazdasági mérnöki mesterszak
- Jelgava, Lettország