PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Linköping University Gyerek Tanulmányok MSc
Linköping University

Gyerek Tanulmányok MSc

4 Semesters

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

SEK 177 600 *

Az egyetemen

* csak az EU-n, EGT-n és Svájcon kívüli hallgatók számára

Bevezetés

  • Kezdés: 2021. augusztus
  • Tanulási hely: Linköping
  • Szint: második ciklus

A tanfolyamok különféle területeket fedeznek fel: a gyermekek jogai, a szülők és a család, az oktatás és az iskola, a migráció, a kultúra, a média és az egészség. Ön elmélyíti ismereteit a módszertani megközelítések és az elméleti perspektívák a gyermek tanulmányok. Ezek a tanfolyamok széles körű ismereteket nyújtanak a gyermekek életét érintő kérdésekben. Fő hangsúlyunk a legfrissebb kutatási eredmények felhasználása a gyermekekkel és gyermekkorral kapcsolatos politikák és gyakorlatok kritikai áttekintése, fejlesztése és fejlesztése érdekében. A programot egy nemzetközileg elismert kutatóosztály üzemelteti, amely 1988 óta végez kutatásokat a gyermek- és gyermekkori tanulmányokról. A tanárok aktív kutatók, és garantálják a legmodernebb ismeretek bemutatását.

Online és campus képzés

A program elkészíthető egy vagy két év alatt, és felkészíti Önt a gyermekeket, gyermekkort és családokat érintő kutatások tervezésére, tervezésére és elvégzésére. Minden évben 15 kredit diplomamunkával zárulunk. A programot elsősorban online tanítják egy digitális tanulási platformon keresztül, de az első évben három 1–5 napos hosszúságú egyetemi időszak áll rendelkezésre, a második pedig kettő. Ez lehetővé teszi bizonyos rugalmasságot a tanulmányok elvégzésének helyén és idején. A program azonban magas színvonalú tudományos színvonalat képvisel, és megköveteli a hallgatóktól, hogy teljes munkaidőben kötelezzék el tanulmányaikat.

A Gyermektudományi Mester Program egy nemzetközi tanulmányi program. A programban részt vevő hallgatók általában különböző nemzeti és kulturális kontextusból származnak tapasztalatok. A program során a hallgatókat arra ösztönzik, hogy vonják be tapasztalataikat a vitákban és szemináriumokban. Ez lehetőséget ad arra, hogy egy nemzetközi fórumon kicseréljék gondolataikat a gyermekekről, a gyermekkorról és a családról.

Tanmenet

Bevezetés

A gyermektudományi Master program egy kétéves, nappali tagozatos képzési program haladó szinten. Az oktatásra online távoktatás formájában kerül sor, a rövidebb időtartamú campus alapú oktatással kombinálva. Azok a hallgatók, akik csak a program egy évét szeretnék teljesíteni, jelentkezhetnek gyermektudományi diplomára (60 kredit), miután sikeresen teljesítették az első és a második félévi összes kurzust. A program négy szemeszterének összes tanfolyamának sikeres teljesítése feljogosítja a hallgatót a gyermektudományi mesterképzésre (120 kredit).

A program a hallgatóknak alapos ismereteket kínál a kormányzati hatóságoknál, valamint a kormányzati és nem kormányzati (NGO) szervezeteknél, amelyek tevékenysége befolyásolja a gyermekeket és életkörülményeiket. A program szakembereket biztosít például az oktatás, a politika, a szociális munka és az ápolás területén, élvonalbeli ismeretekkel a gyermekekkel és életkörülményeivel kapcsolatos kérdésekben. Ezenkívül előkészíti a gyermekkori és gyermekkori tanulmányokkal kapcsolatos kutatási tanulmányokat.

Cél

Nemzeti képesítések a svéd felsőoktatási törvény szerint

Tudás és megértés

Társadalomtudományi Master (60 kredit) diploma megszerzése érdekében a hallgató:

  • bizonyítani tudást és megértést a gyermekkutatásban, ideértve a terület áttekintését és a terület bizonyos területeire vonatkozó speciális ismereteket, valamint betekintést a jelenlegi kutatási és fejlesztési munkába, és
  • tanúsítsanak speciális módszertani ismereteket a gyermektudomány területén.

Társadalomtudományi mester (120 kredit) esetén a hallgató:

  • bizonyítani tudást és megértést a gyermektudomány területén, ideértve a terület széles körű ismereteit és a terület bizonyos területein jelentős mértékű speciális tudást, valamint betekintést a jelenlegi kutatási és fejlesztési munkába, és
  • tanúsítsanak speciális módszertani ismereteket a gyermektudomány területén.

Kompetencia és készségek

Társadalomtudományi Master (60 kredit) diploma megszerzése érdekében a hallgató:

  • bizonyítani tudja az ismeretek integrálásának képességét, és elegendő információval is elemezheti, kiértékelheti és kezelheti komplex jelenségeket, kérdéseket és helyzeteket
  • bizonyítani a kérdés autonóm azonosításának és megfogalmazásának képességét, valamint megtervezni és megfelelő módszerekkel előrehaladott feladatokat elvégezni egy előre meghatározott időkereten belül
  • bizonyítani kell a beszédben és az írásban való képességet, hogy világosan tudjon jelentést tenni, megvitassa következtetéseit, valamint azokat a tudást és érveket, amelyekre a különféle közönségekkel folytatott párbeszéd során alapulnak, és
  • bizonyítani kell a kutatási és fejlesztési munkában való részvételhez vagy más képesített minőségben történő foglalkoztatáshoz szükséges készségeket.

Társadalomtudományi mester (120 kredit) esetén a hallgató:

  • bizonyítani a tudás kritikus és szisztematikus integrálásának képességét, valamint elemezni, kiértékelni és kezelni az összetett jelenségeket, kérdéseket és helyzeteket, még korlátozott információkkal is
  • bizonyítani a kérdések kritikus, önálló és kreatív módon történő azonosításának és megfogalmazásának képességét, valamint megtervezni és megfelelő módszerekkel előrehaladott feladatokat elvégezni egy előre meghatározott időkereten belül, és így hozzájárulni a tudás kialakításához, valamint a munka értékeléséhez
  • igazolja a beszédben és az írásban való képességet mind nemzeti, mind nemzetközi szinten, hogy egyértelműen beszámoljon, megvitassa következtetéseit, valamint azokat a tudást és érveket, amelyekre a különböző közönséggel folytatott párbeszéd során alapulnak, és
  • bizonyítani a kutatási és fejlesztési munkában való részvételhez vagy az önálló foglalkoztatáshoz szükséges képességeket más képesített minőségben.

Karrierlehetőségek

Azok a diplomások, akik doktori fokozaton keresztül kívánják kutatói karriert folytatni, jól felkészülnek a programon keresztül. Karriert folytathat az állami hatóságokon, valamint a kormányzati és nem kormányzati helyi szervezeteken belül, amelyek tevékenysége befolyásolja a gyermekeket és életkörülményeiket, vagy a mesterfokozat segítségével karrierjét szakmai területeken folytathatja, például oktatás, politika, szociális munka és gondoskodj a következő szintről.

Belépési követelmények

A humanitárius, a társadalomtudományban vagy a viselkedéstudományban egy svéd Kandidatexamennel egyenértékű alapképzettséggel rendelkezik, amelynek fő (vagy azzal egyenértékű) programja releváns. A program szempontjából releváns területekre példa az antropológia, az oktatás, a történelem, a kommunikáció, a média, a nyelvtan, a pszichológia, a szociális munka, a szociológia és a politológia.

Az angol szint megfelel a svéd középfokú oktatás szintjének (angol 6 / B). Mentesség a svéd alól 3.

Különleges választás

A kiválasztás az alábbiakon alapul:

Tudományos érdemek és szándéknyilatkozat

Ezért minden pályázónak mellékelnie kell angolul írt szándéknyilatkozatot, amelyben elmagyarázza, miért akarják ezt a programot tanulmányozni, és összefoglalja a főiskolai tanulmányát vagy projektjét. Ha a pályázók olyan diplomával rendelkeznek, amely nem foglal magában alapképzést vagy projektet, akkor a szándéknyilatkozatuknak ismertetnie kell a korábbi tanulmányokat és minden olyan tudományos tevékenységet, amely a mesterképzéssel vagy a pályázott programokkal kapcsolatos. Nyújtsa be szándéknyilatkozatát és más dokumentumokat az egyetemi felvételi jelentkezésre.

Belépők

Tanterv

Ösztöndíjak és finanszírozás

Karrierlehetőségek

Tanulói beszámolók

Program tandíj

Az Iskoláról

Kérdések