Társadalomtudományok Mestere Szervezeti Pszichológia és Oktatási Menedzsment (OPEM)
Lingnan University
Kulcs információ
Campus helye
Tuen Mun, Hongkong
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
HKD 150 000 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az MSocSc főbb jellemzői az OPEM-ben
- Mindkét világ legjobbját biztosítja: Úttörő és gyakorlati program, amely „pszichológiai menedzsment” képzést kínál az oktatási kontextusban.
- Szemben tartja a világot: rengeteg lehetőség nyílik változatos tapasztalati tanulási tevékenységekben való részvételre, mint például regionális látogatás, nemzetközi konferencia és külföldi tanulmányok lehetőségei olyan felső egyetemeken, mint a Bath és az Oxford.
- Rugalmas tanfolyam a karrier és a tanulmányi módban: a teljes munkaidőben dolgozó hallgatók választhatják a hétvégi tanulmányi módot.
- Dedikált oktatócsoport neves tudósokkal és tapasztalt szakemberekkel
- Lingnan Universit y: A tíz legnépszerűbb művészeti főiskola Ázsiában (Forbes 2015) és az 100 legjobb ázsiai egyetem (QS Asia University Rankings 2018)
A program kiemeli
Hatékony Pathway az oktatási ágazat vezetővé válásához
Az OPEM programot a Végzős Iskola és az Alkalmazott Pszichológia Tanszék indítja együtt. A program hatékonyan feleségül veszi a különféle pszichológia és menedzsment területeket az oktatási kontextusban, amelynek célja a munkaerő szakképzési igényeinek kielégítése a Greater Bay térségben.
Tantervünket úgy alakítottuk ki, hogy interdiszciplináris tanulási környezetet kínáljon a hallgatók számára. A változatos osztálytermi tanuláson kívül az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság legjobb egyetemein is elérhető lesz tengerentúli tanulási tapasztalat. Pontosabban, hallgatóinknak lehetősége nyílik csereprogramokra a Bath University-ben, és részt venni az Oxfordi Egyetemen folytatott Nemzetközi Posztgraduális Nyári Iskolában. Mindez figyelemmel kíséri a hallgatókat az oktatásmenedzsment legújabb fejleményeivel.
Úttörő és gyakorlati program az iskolavezetők számára
A pszichológia megértése kulcsfontosságú az iskolai adminisztrátorok számára. A viták közvetítésétől az erőforrások elosztásáig az intézet vezetőségének humán erőforrás ismeretekre és hatékony kommunikációra van szükségük, hogy a csoport vezethesse a problémákat és megoldja az alkalmazottak közötti akadályokat. Az OPEM egy gyakorlati program, amelynek célja a meglévő alkalmazott pszichológia és oktatásmenedzsment kurzusok tanulmányi körének hiányosságainak kiküszöbölése egy olyan kurzus kínálásával, amely az emberek menedzsmentjére szakosodik minden szintű oktatási környezetben. A program a menedzsment témáira terjed ki az általános iskolától a felsőoktatásig, ami lehetővé teszi a további tanulmányok megválasztását azok számára, akik jelenleg vezető szerepet töltenek be vagy szeretnének játszani vezető szerepet a saját oktatási környezetükben.
Kiváló platform a hallgatók számára a legkorszerűbb szervezeti pszichológia ismeretek megszerzésére, amelyek könnyen alkalmazhatók oktatási környezetben
Az iskola minden bizonnyal jó példa a komplex, dinamikus társadalmi rendszerre. Mivel sok ember dolgozik ebben a környezetben, a pszichológia megértése lehetővé teszi az oktatók számára egy jobb környezet megtervezését és az egyének közötti társadalmi interakció javítását. Az OPEM program kiváló platformot biztosít a hallgatók számára a legkorszerűbb szervezeti pszichológia ismeretekkel, amelyek könnyen alkalmazhatók oktatási környezetben. A különféle pszichológiai modulokban a hallgatók hasznos stratégiákat tanulnak a motiváció fokozására, a hatékony kommunikációs technikákra, a konfliktuskezelési és tanácsadási készségekre stb. Ezek a tulajdonságok biztosan megfelelnek a modern oktatási vezetők igényének.
Foglalkoztatási és karrierlehetőségek
A programot gondosan kurázzák, de nem kizárólag menedzserek, idősebb tanárok, tantárgy-vezetők, igazgatók és oktatási intézmények adminisztrátorainak minden szintje. Az OPEM diplomások széles körű karriert tölthetnek be vezetői feladatokban, különösen az oktatási ágazatban, az oktatáspolitikusoktól és az iskolai adminisztrátoroktól kezdve a közép- és felsőfokú intézmények, a nem kormányzati szervezetek, a gondolkodóhelyek vezetői pozícióiig, valamint a kormány és a szakképzés területén. emberi Erőforrások. A teljes munkaidőben dolgozó hallgatók választhatják a hétvégi tanulmányi módot.
A program célja
Az OPEM program célja:
- A hallgatók számára széles körű ismeretekkel, a szervezeti pszichológia megértésével járjon el az oktatás menedzsmentjében (pl. A vezetés szerepe az iskolai környezetben)
- Támogassa a hallgatókat olyan kritikus gondolkodókká és problémamegoldókká válni, akik holisztikus megközelítéssel tudják kezelni az oktatásmenedzsment kérdéseit
- Kínáljon széles körű tapasztalati tanulási lehetőségeket a kritikai elemzéshez, és végezzen reflektáló gyakorlati áttekintést az oktatásirányításról egy szélesebb politikai kontextusban
- Végezzen kortárs szakpolitikai elemzést és szervezeti kutatást az oktatás területén a gyakorló szakemberekkel és a szélesebb politikai közösséggel való kapcsolatfelvétel útján
A tanulmány módja és időtartama
- 1 éves teljes munkaidős mód
- 1 éves teljes munkaidő - hétvégi mód
- 2 éves részidős üzemmód
Program tanterv
A hallgatóknak kielégítően teljesíteniük kell 9 tanfolyamot, összesen 30 kredittel (beleértve három kötelező tanfolyamot a Szervezeti Pszichológia klaszterben, öt választható kurzust az Oktatási Menedzsment klaszterben és egy Capstone Projekt) *.
A. Szervezeti pszichológiai klaszter (Vegyen részt minden kurzuson - összesen 9 kredit)
- PSY513 Szervezeti Pszichológia 3
- PSY515 kutatási módszerek a munkapszichológiában 3
- PSY605 Coaching és tanácsadás a munkahelyen 3
B. Oktatási menedzsment klaszter (Válasszon 5 választani - összesen 15 kredit)
- MIH501 Globalizáció, politika és társadalom 3
- MIH504 Nemzetközivé válás és minőségirányítás a felsőoktatásban 3
- MIH505 Hatékony hallgatói tanulási környezet létrehozása 3
- MIH506 Az oktatás márkajelzése és marketingje 3
- MIH601 Nemzetközivé váló oktatás: intézményi stratégia és fejlesztés 3
- MIH605 Tehetségek és pénzügyek kezelése az oktatási intézményekben 3
- MOP601 regionális tanulmány az oktatás menedzsmentjéről Nagy-Kínában és Kelet-Ázsiában 3
- MOP603 Oktatási Menedzsment Nyári Iskola 3
- MOP604 Konfliktus kezelése állami szervezetekben 3
- MOP605 Útmutató az oktatásmenedzsmenthez 3
C. Capstone projekt (kötelező - 6 kredit)
- MOP602 Alkalmazott Oktatás Menedzsment Projekt 6
* A választható kurzusok igénybevételének feltétele a megfelelő igény és a hallgatók rendelkezésre állása.
Érettségi követelmények
- Szerezz be 30 kredit
- Mérjünk el legalább 2,67 CGPA-t
- Teljesítse az összes programkövetelményt
Felvételi követelmények
1. Bachelor diploma legalább elismert felsőfokú intézményből származó második osztályú kitüntetéssel. *
2. A jelentkezőnek, akinek diplomája nem angol, közepes felsőfokú intézmény, meg kell szereznie
- IELTS: minimális pontszám 6,5, vagy
- TOEFL: minimális pontszám 550 (papír alapú teszt) vagy 213 (számítógépes teszt) vagy 79 (internetes teszt), vagy
- egyenértékű pontszám egy elismert tesztben **.
* Az egyenértékű képesítések és tapasztalatok eseti alapon mérlegelhetők.
** A pályázók egyenértékű értékeléseket nyújthatnak be mérlegelés céljából. Szükség esetén interjúkat lehet készíteni.
Alkalmazási időszak
2020. október 1. - 2021. június 15
Tandíj
150 000 HKD az AY2122-ért
Belépők
Tanterv
Az OPEM programszerkezetét az alábbi táblázat mutatja be. A hallgatóknak 9 kurzust kell kielégítően teljesíteniük, összesen 30 kredittel (köztük három kötelező kurzust a Szervezetpszichológia klaszterben, öt választható kurzust az Oktatásirányítási klaszterben és egy Capstone Projectet) *.
A. Szervezetpszichológiai Klaszter (Minden kurzus elvégzése – összesen 9 kredit)
PSY513 Szervezetpszichológia (3 kredit)
PSY515 kutatási módszerek a munkapszichológiában (3 kredit)
PSY605 Coaching és tanácsadás a munkahelyen (3 kredit)
B. Oktatásirányítási klaszter (Válassz 5 szabadon választható tárgyat – összesen 15 kredit)
MIH501 Globalizáció, politika és társadalom (3 kredit)
MIH504 Nemzetköziesítés és minőségirányítás a felsőoktatásban (3 kredit)
MIH505 Hatékony tanulói tanulási környezet létrehozása (3 kredit)
MIH506 Oktatási márkaépítés és marketing (3 kredit)
MIH601 Az oktatás nemzetközivé tétele: intézményi stratégia és fejlesztés (3 kredit)
MIH605 Tehetségek kezelése és pénzügyek oktatási intézményekben (3 kredit)
MIH608 globális felsőoktatás: problémák és kihívások (3 kredit)
MOP601 regionális tanulmány az oktatásmenedzsmentről Nagy-Kínában és Kelet-Ázsiában (3 kredit)
MOP603 Oktatásmenedzsment Nyári Iskola (3 kredit)
MOP604 Konfliktusok kezelése állami szervezetekben (3 kredit)
MOP605 Irányított oktatásirányítási tanulmány (3 kredit)
C. Capstone projekt (kötelező – 6 kredit)
MOP602 Alkalmazott Oktatás Menedzsment Projekt (6 kredit)
* A választható kurzusok kínálata megfelelő kereslettől és a kar rendelkezésre állásától függ. A nyári/téli időszak a tengerentúli tapasztalati tanulás intenzív blokkja lesz (opcionális).
Rangsorok
Lingnan University világszerte vezető bölcsészegyetemként ismerik el, amely kiváló oktatási minőségben, nemzetközivé válásban, valamint társadalmi jelentőségű és fenntartható kutatásban.
Legutóbb a Times Higher Education (THE) University Impact Rankings 2020 legfrissebb, 2020-as Times Higher Education (THE) egyetemi hatásranglistáján Lingnan végzett világszerte a második helyen a minőségi oktatás terén, és 20 helyet ugrott fel a QS World University Rankings 2021 összesített listáján. 77 hely az „International Students” kategóriában. Amellett, hogy Lingnan bekerült a „Nemzetközi Kar” top 35 közé, 2015-ben a Forbes a „Top 10 Liberal Arts Colleges in Asia” közé is beválasztotta.
A program eredménye
Az OPEM program célja:
- A hallgatók széleskörű ismeretekkel, a szervezetpszichológia megértésével az oktatásirányításban (pl. A vezetés szerepe az iskolai környezetben)
- Nevelje a diákokat kritikus gondolkodókká és problémamegoldókká, akik holisztikus megközelítéssel kezelhetik az oktatásirányítás problémáit
- A tapasztalati tanulási lehetőségek széles skáláját kínálja a kritikai elemzéshez és az oktatásirányítás reflektív gyakorlati áttekintésének elvégzéséhez tágabb politikai kontextusban
- Végezzen kortárs politikai elemzéseket és szervezeti kutatásokat az oktatási környezetben a gyakorlati szakemberekkel és a szélesebb politikai közösséggel való együttműködés révén
Ösztöndíjak és finanszírozás
Program tandíj
Képtár
Karrierlehetőségek
A program gondosan összeállított, de nem kizárólagosan a vezetők, vezető tanárok, tantárgyi panelek vezetői, igazgatók és az oktatási intézmények minden szintű adminisztrátora számára. Az OPEM-et végzettek sokféle karriert követhetnek vezetői pozíciókban, különösen az oktatási szektorban, az oktatáspolitikai döntéshozóktól és az iskolai adminisztrátoroktól a közép- és felsőfokú intézményekben, nem kormányzati szervezetekben, agytrösztökben, valamint a kormányzatban és a szakmai területen betöltött vezető pozíciókig. emberi Erőforrások. A teljes munkaidőben dolgozó hallgatók választhatják a hétvégi tanulási módot.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MSc oktatási vezetés
- Belfast, Egyesült Királyság
Master of Science in Education Leadership, Management and Emerging Technologies
- Miami, Amerikai Egyesült Államok
MSc oktatási vezetés (szakértői képesítéssel vezetői posztra)
- Stirling, Egyesült Királyság