MSc nemzetközi marketing és márkamenedzsment szakon
Lund University
Kulcs információ
Campus helye
Lund, Svédország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Program áttekintése
Ez a program felkészíti Önt a marketing, stratégia, márka- és termékmenedzsment, értékesítési és marketingkutatási karrierre. A nemzetközi marketing és márkamenedzsment mesterképzése Svédország egyik legnépszerűbb üzleti MSc programja.
A programra való jelentkezéskor vagy a Stratégiák a márkákhoz és a nemzetközi piacokhoz pályát vagy a Nemzetközi fogyasztói trendek, márkák és innováció pályát választja.
A program befejezése után MSc diplomát szerez üzleti adminisztrációból, nemzetközi marketing és márkamenedzsment szakirányon.
Stratégiák márkák és nemzetközi piacok számára (1. pálya)
Ezen a pályán megtaníthatja a stratégiai döntéshozatalt, és megtanulhatja, hogyan építheti fel a márka ismertségét és lojalitását a nemzetközi piacokon. Fejleszti tudását a nemzetközi piacokat választó, belépő, fejlődő és onnan kilépő vállalatok alternatív stratégiáiról. Megismerheti a márkastratégiák gyakorlati alkalmazását is. A márkamenedzsment szempontjait és elméleteit mutatják be és vitatják meg annak érdekében, hogy ismereteket fejlesszenek a globális márkakörnyezetben való menedzsmentről. Ha szeretné megtanulni, hogyan lehet befolyásolni a döntéseket, az embereket, a vállalkozásokat és általában a társadalmat, akkor itt az a hely, ahol elkezdheti.
Nemzetközi fogyasztói trendek, márkák és innováció (2. pálya)
Az emberek fogyasztása folyamatosan változik, így a vállalkozásoknak és a hatóságoknak is szükségük van arra, hogy sikeresen kommunikálják termékeiket és szolgáltatásaikat. Ez a pálya biztosítja a szükséges elméleteket és eszközöket, amelyek segítenek a vállalatoknak és szervezeteknek azonosítani és felkészülni a jövőbeli trendekre, valamint az előnyök megszerzésére. Bőséges lehetőséget kínálunk Önnek, hogy mélyebbre merüljön a fogyasztói és piaci betekintésben, valamint a fogyasztói trendekkel kapcsolatos információgyűjtési módszerekben, miközben egyidejűleg elmélyíti a márkák, az innováció és az üzleti kapcsolatok megértését.
Tanterv
A program felépítése
A program kezdeti tizenöt hete két pályára szerveződik.
A programra való jelentkezéskor azt is ki kell választania, hogy melyik pályát szeretné követni, akár egy menedzsment-orientáltabb perspektívát, akár egy olyan perspektívát, amely a fogyasztói és kulturális szempontokra helyezi a hangsúlyt. Ezenkívül olyan kurzusokat választhat, amelyek az Ön által előnyben részesített szakterületet biztosítják a nemzetközi marketing és márkamenedzsment tágabb területén. Mindkét pálya egy globális marketing diplomával zárul (15 kredit).
Tanfolyamok – 1. pálya:
- Nemzetközi marketing és stratégia (7,5 kredit)
- Stratégiai márkamenedzsment (7,5 kredit)
- Többcsatornás marketing, kiskereskedelem és nemzetköziesítés (7,5 kredit)
- Kutatási stratégia (5 kredit)
Tanfolyamok – 2. pálya:
- Fogyasztói kultúra elmélete és fogyasztási betekintések (7,5 kredit)
- A fogyasztói betekintéstől az innovációig (7,5 kredit)
- A márkák értéke a fogyasztói társadalomban (7,5 kredit)
- Kutatási stratégia (5 kredit)
Választható tárgyak mindkét számhoz:
- Az alábbi két választható tárgy egyike (egyenként 7,5 kredit):
- Fenntarthatóság és marketing etika
- Digitális marketing.
- Az alábbi két módszertantárgy egyike (egyenként 5 kredit):
- Kvalitatív kutatási módszerek
- Kvantitatív kutatási módszerek
- Az alábbi két módszertantárgy egyike (egyenként 5 kredit):
- A fogyasztás megértése
- Vállalati márkamenedzsment és hírnév
Akkreditációk
Karrierlehetőségek
Karrier kilátások
Az Iskola szoros kapcsolatai a nemzetközi üzleti közösséggel és a vállalati partnerek kiterjedt hálózata biztosítják a gyakorlati relevanciát, és előrébb adják a karrierjét. A diplomások nemzetközileg vezető vállalkozásoknál találtak munkát a világ minden táján, például a SAS-nál, a L'Oréalnál és az IKEA-nál. A programban végzettek pozíciókat kereshetnek nemzetközi cégeknél a marketing, a stratégia, a márka- és termékmenedzsment, az értékesítés és a marketingkutatás területén. Ön képes lesz segíteni a vállalkozásokat abban, hogy betekintést nyerjenek azáltal, hogy trendelemzést, fogyasztói és marketingkutatást, üzleti intelligenciát, forgatókönyv-tervezést, stratégiát és innovációt biztosít számukra.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Mester nemzetközi menedzsment és marketing szakon
- Angers, Franciaország
Kultúrák közötti kommunikáció és nemzetközi marketing MA
- Newcastle upon Tyne, Egyesült Királyság
MSc Nemzetközi Marketing és Vállalkozásfejlesztés
- Île-de-France, Franciaország