Keystone logo
Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Bevezetés

TÖRTÉNELEM A tananyag az üzleti alanyok először kínált 1913 egy alárendelt iskola a College of Arts and Sciences nevű School of Commerce and Industry. Az első bizonyítvány a kereskedelemben és az iparban kaptak 1915-ben. A név változott a School of Public and Private Business 1917. Júniusban 1923 igazgatótanácsának Regents iskolát teremtett az üzleti, mint önálló kétéves iskola az egyetem és feljogosította, hogy levezesse a Bachelor of Science in Business. Az első Bachelor of Science in Business fok felruházták 1924. A következő évben a School of Business-ben tagjává a Szövetség előzetes kollégiumi iskolák Business (AACSB International), a nemzetközi akkreditációs ügynökség az alap- és mesterképzésben az üzleti életben. Keresni, és megtartják az akkreditáció, ezek szakok át kell esniük egy szigorú kezdeti értékelését, és az újbóli értékelésre rendszeresen. Ezek a programok a kollégium már teljesen akkreditált 1926 óta. Ezen túlmenően, vezető programok bachelor és mester fokozatot számviteli találkozott külön AACSB Nemzetközi akkreditáció előírások kifejezetten számviteli programok. 1929-ben a tanács Regents megváltoztatta a School of Business a College of Business Administration. 1997-ben végzett diákja Michael F. Price bejelentette támogatás: $ 18 millió a College of Business. Az OU Regents hivatalosan átnevezték a College of Business Administration a Michael F. Price College of Business. Az ár alapok alkalmazzák stratégiailag kiválósági területek. Ez adottság létrehozta felruházva kar pozíciók, a könyvtár ellátottság, ösztöndíjak és végzős asszisztensi, a hallgatói támogatási központ, és támogatást nyújt számos más kezdeményezés. MISSION A misszió a főiskola „Ahhoz, hogy elősegítse a felfedezés és a tudás átadása a teremtés működését, kezelését és folyamatos adaptációja szervezeteknek a változó globális üzleti környezetben.” A diplomások fog megragadni lehetőségeket, hogy milyen különálló üzleti puzzle összehozzuk, hogy hozzon létre egy új üzleti vagy ipari. Fogalmi gondolkodás és a valós világ képzés lehetővé teszi, hogy az összetett problémák megoldására egy üzleti vagy ipari. A főiskola stratégia Excellence beépült az egyetem segíti a főiskola elérje céljait fokozott kiválóság és hozzájárulás a gazdaság az állam, a nemzet és a világ. CÉLOK További küldetését, a főiskola nyújt szakok érettségi, mester és doktori szinten, azzal a céllal, pályaválasztási lehetőségek széles különböző szakmai és vállalkozói szerepeket. Míg a legtöbb diplomások elhelyezkedni a versenyszférában, a Michael F. Price College of Business oktatás egy általános megértését és elismerését, a vezetői folyamatokat, amelyek a közszféra és a non-profit intézmények is. A technikai kompetencia területek speciális, a főiskola elvárja végzettek elérése szintű megértése, és elismerését, a bölcsészettudományi és a társadalomtudományok. A cél az, hogy egy oktatási bázisának a diplomás lehet építeni nem csak technikai, hanem társadalmi képesség egy életen át folyamatos növekedés és fejlődés. A hangsúly annyi kialakulását attitűdök és a megértés komplex problémák, mint megvalósításáról szóló ismeretek és készségek. Mivel a formális oktatás is hajlamosak absztrahált a valóságot a gyakorlat, a kollégium célja, hogy szoros kapcsolatot tartanak fenn a szakmai közösségek szolgál. Gyakornoki lehetőségek a diákok, a részvétel a gyakorló szakmai vezetők az osztályban, a tanácsadás és kutatás kar, táblák a tanácsadók a főiskola, konferenciák és hasonló járó emberek kívülről az egyetem lehetőséget biztosít a folyamatos interakció a világ szervezetek. Miközben a gyakorlati, az érintett szempontjából a kar célja, hogy előre a tudás határain a kutatás, mind az alkalmazott és elméleti. Ez a kutatás alapvető fontosságú a teljes kiválóságát az oktatási funkciót. A diákok minden szinten számíthat kitéve nemcsak a jól megalapozott tudás, hanem a gondolatok és kérdések, amelyek élen jár a kutatás és kísérletezés. Ennek kiegészítéseként szakok, a főiskola tartalmazza a folyamatos képzés és vezetői fejlesztési programok a gyakorló szakemberek. Az egész sokféle oktatási programok és a kutatási és közszolgáltatási célkitűzések, a kollégium igyekszik fenntartani szabványok kiválósági összhangban áll az egyetem szerepét, mint az egyik vezető felsőoktatási intézmények a nemzet.

Felvételi feltételek a programra

Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.

Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.

Helyszínek

  • Norman

    Michael F. Price College of Business, 207 Adams Hall,

    Kérdések