MindMetriks
Bevezetés
MindMetriks - Vezetők a MindMetriks Latin-Amerikában
Neuromarketing szolgáltatások, stratégiai tanácsadás, neuro toborzás, NeuroShopper, szemkövető eszközök eladása és kölcsönzése, GSR, EEG és arckódolás.
- Neuro Services tanácsadás az innováció, marketing menedzsment, értékesítés menedzsment és emberi tehetségek területén.
- Márkák, koncepciók, kampányok, termékek, csomagolás, szenzoros marketing tudományos értékelése.
- Neuromarketing, ergonómia, pszichológia laboratóriumai. Szemkövető, EEG, Arckódolás, Galvanikus válasz.
- Idegtudományi szolgáltatások az emberi tehetség kiválasztási és fejlesztési folyamataihoz.
- Tudományos szempontból értékeljük a vásárlót és a termék teljesítményét az értékesítési pontokon.
- Az iparágak szakirányú neuromarketing és neuro-értékesítési mesterképző tanfolyamok.
geralt / Pixabay
Tudományos és etikai támogatás
MindMetriks a Neuromarketing Science tagja
Az NMSBA székhelye Hollandiában van, és a Neuromarketing világának legfontosabb szövetsége.
MindMetriks az egyetlen olyan vállalat, amelyet az MindMetriks akkreditált Kolumbiában.
Alapítónk és jelenlegi vezérigazgatónk, Luis Fernando Rico Navas olyan neuromarketing cikkeket írt olyan folyóiratok számára, mint az INSighs Magazine , az egyetlen NMSBA magazin , amely a Consumer Neuroscience iránt szentelt, és a Cambridge Marketing Review, a Cambridge-i Egyetemen a marketingre szakosodott magazin. Egyesült Királyság
Bizonyított tapasztalat
MindMetriks számokban:
Szakemberek
Csapatunk:
MindMetriks az egyik úttörő vállalat a Neuromarketingben Kolumbiában és Latin-Amerikában, valamint a Neuro és a Tudományos Bio Technológia vezető tanácsadó és disztribúciós vállalata Kolumbia, Mexikó, Peru, Guatemala, Costa Rica fő egyetemeinek idegtudományi laboratóriumai számára. Többek között Chile és Argentína.
MindMetriks tanácsadói csoportja Kolumbiában, Latin-Amerikában és Európában különféle stratégiai tudományágakra szakosodott, amelyek támogatják és magas hozzáadott értéket képviselő javaslatokat készítenek a felhasználók és a fogyasztók biometrikus méréseinek elemzése alapján.
Tanácsadói csapatunk több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező személyzettel közvetlenül stratégiai pozícióban dolgozik olyan cégekben, mint a Procter
Részt vettünk olyan innovációs tervek és új vállalkozások fejlesztési folyamataiban Európában, mint például az Osram (a világítási ágazat vezetője), a Panasonic és a Trend, e célra szervezett egyedi és koncentrált műhelyek révén.
Csapatunk olyan tudományágakat integrál, mint a neuro tudomány, a pszichológia, a biotechnológia, az MBA, a stratégiai üzleti tervezés mestere, a stratégiai marketing szakemberei, a korlátozások elmélete (TOC), az értékláncok tervezése az innováció érdekében.
Végül tapasztalatunk, hogy nemzetközi tanácsadókként és előadókként beszélünk olyan témákról, mint a stratégia, az innováció, a neuromarketing és a neuro lojalitás, valamint részt vehetünk a szakorvos akadémiáján a szakirányú programokban és MBA-ban Kolumbiában.
Globális látás
Működésünk a világon
MindMetriks van nincs alapja a nyújtott neuromarketing Kolumbia Latin-Amerika és az Egyesült Királyság Európa számára.
Ügyfeleink és a piac dinamizmusának köszönhetően szövetségeseink vannak minden olyan országban, ahol működünk, így megszerezzük az egyes országok helyi ismereteit , amelyeket a világ legfejlettebb neuro tudományos kutatási technikáival kombinálunk. Tapasztalat a régió országaiban: Mexikó, Guatemala, Costa Rica, Panama, Kolumbia, Nicaragua, Salvador, Ecuador, Peru, Chile és Argentína
Módszertani erősségünk lehetővé teszi számunkra, hogy homológ vizsgálatokat végezzünk regionális ügyfeleink számára.
Mi mozgat minket
A MindMetriks hiedelmei és értékei:
A MindMetriks hiszünk és értékelik:
-
- A különféle tudományágak integrációja és tapasztalata: Tudatában vagyunk annak, hogy hozzájárulnak az egyes tanácsadók szakterületükön keresztül: antropológusok, pszichológusok, matematikusok, tudósok stb.
- Tisztelet ügyfeleink és résztvevőink iránt: A résztvevőkkel és ügyfeleinkkel szembeni etika mindig az üzleti élet felett áll.
- Szilárd folyamatok és módszertanok: Kidolgozzuk a legjobb neurológiai tudományos módszereket, hogy ezeket integráljuk a jól ismert hagyományos kutatási módszertanokba.
- Megoldások, nem jelentések: A jelentések helyett mindig talál megoldásokat az értékelések javítására. Az értékeléstől számított 6 hónapig kísérjük folyamatait.
- A legjobb tudományos technológia: Mindig arra törekszünk, hogy a legjobb tudományos technológiát alkalmazzuk ügyfeleink szolgálatában.
- Együttműködés: Az együttműködési kapcsolatokat fejlesztünk ügyfeleinkkel, partnereinkkel, versenytársainkkal és szövetségeinkkel a Neuro Marketing területén alkalmazott Kolumbiában és a világon alkalmazott idegtudomány szintjének javítása érdekében.