
Üzleti innováció és projektmenedzsment mesterképzés
Hernani, Spanyolország
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Spanyol, Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
07 Jul 2025
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
EUR 12 918
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás, Az egyetemen
Bevezetés
A Master in Business Innovation and Project Management (MIP) célja, hogy válaszoljon azokra a kulcsfontosságú kihívásokra, amelyekkel a vállalatok szembesülnek az új gazdaságban, ahol az ötlet megvalósulásának sebessége és fejlesztésének hatékonysága kritikus fontosságú a versenyelőny eléréséhez. Ebben az összefüggésben az innováció és a projektmenedzsment elengedhetetlen a szervezetek teljesítményének optimalizálásához.
Ideális Diákok
Címezve
Mérnöki/Építészeti tudományágakba rendelt hivatalos oktatással rendelkező hallgatók (közvetlen hozzáférés). Társadalom- és jogtudományok, egészségtudományok és tudományok, művészetek és bölcsészettudományok szakon végzett (kiegészítő képzéssel).
Karrierlehetőségek
Az üzleti innováció és projektmenedzsment mestere (MIP) képezi a hallgatót a következőkre:
- Fejleszteni kell a bizonytalan helyzetek elemzésére, a döntéshozatalra és az innováció kezelésére szolgáló készségeket annak megfelelő alkalmazásának elérése érdekében.
- Elősegíti a szervezetben az új lehetőségek állandó azonosítását, valamint a projektportfólió hatékony kezelését.
- A szervezet projektjeinek kiváló menedzselése a változások, az új termékek és szolgáltatások, valamint a kívánt eredmények megvalósítása érdekében optimális idő és költség mellett.
- Az innováció és az új üzleti tevékenységek fejlesztésének előmozdítása az innovációs kultúra, valamint a folyamatok és tevékenységek ismeretének előmozdítása révén
- új és/vagy továbbfejlesztett termékek, szolgáltatások, folyamatok, üzleti modellek és egyéb innovációk fejlesztésével kapcsolatos.
- Etikai és felelősségteljes vezetői képesség fejlesztése, integrálva az ehhez szükséges vezetői és szervezeti kompetenciák és készségek.
Felelősségek
A MIP-ben elsajátított készségek olyan felelősségvállalásra tanítják a tanulókat, mint például:
- Projekt menedzser.
- Felelős az innovációért, a fejlesztésért és a folyamatos fejlesztésért.
- Új üzleti tevékenységek előmozdítója.
- Logisztikai-termelési folyamatokért felelős.
- Tanácsadó tevékenység.
Munkaköri pozíciók
A MIP alapképzésével és a szakmai karrierje során felhalmozott tapasztalattal olyan pozíciókat érhet el, mint például:
- A Projektiroda (PMO) igazgatója.
- innovációs igazgató.
- Új üzletág igazgatója.
- Üzleti igazgató (menedzser).
- technológiai vagy kutatási igazgató.
A program eredménye
Kiemeljük
- TFM cégnél: 3 hónap szakmai gyakorlat cégnél fizetett ösztöndíjjal a második félévben
- Lehetőség van CAPM/PMP tanúsítványra. Nemzetközileg elismert projektmenedzsment tanúsítványok
- Részvétel a Global Management Challenge-ben. A világ legnagyobb szimuláció alapú üzleti stratégiai és menedzsment versenye
- Kiválaszthatja a módot: Szemtől szemben vagy Online
Módszertan
A MIP (Master of Business Innovation and Project Management) módszertana a különböző módszertani megközelítések aktív tanításon alapuló integrálására épül, elősegítve a tanult készségek fejlesztését, alkalmazását és gyakorlatba ültetését.
Mindezek a tevékenységek célja, hogy elősegítsék a hallgatókkal való támogatást és interakciót, hogy fejleszthessék egyéni képességeiket és autonómiájukat, miközben olyan képességeket és készségeket fejlesztenek, amelyek elősegítik a vezetést és a felelősségvállalást a csapatmunkára orientált környezetben.
- Elméleti kitétel "strukturált tudás": az elméleti kifejtésen keresztül a legfrissebb és referencia tudásanyag kerül felépítésre a mesterképzés három területén: működésmenedzsment, projektmenedzsment és innovációs stratégiai menedzsment.
- „Üzleti vonatkozású” szakemberek előadásai: az érintett vállalatok szakemberei által készített előadásokon keresztül bemutatják a legjobb gyakorlatokat. Megosztásuk és kritikus reflexiójuk nagyobb tudás generálását teszi lehetővé.
- Esettanulmány: valós helyzetek elemzése, megvitatása, megoldási javaslatok bemutatása olyan esetek alapján, amikor a hallgatók gyakorlatiasan alkalmazzák a megszerzett tudást.
- „PBL” probléma alapú projekttanulás: a kurzus során a résztvevők csapatban dolgozva előkészítik, elemzik, megoldják és bemutatják a számukra felmerülő projektproblémákat.
- Egyéb aktív oktatási módszerek: a tanulók csoportos és egyéni ismereteiket és készségeiket is fejlesztik más tevékenységeken keresztül, mint például szimulátorok, társasjátékok és szerepjátékok.
Kettős program
Mondragon Unibertsitatea egy gyakorlati egyetem, amely elmerül az üzleti valóságban, és amely különböző tanulási tapasztalatokat biztosít a hallgatóknak üzleti környezetben (duális képzés, tanulás-munka váltakozás, valamint zárófokozat/mesterképzés).
Együttműködő vállalatok nagy hálózata áll rendelkezésünkre, amelyek integrálják a hallgatók duális képzési tapasztalatait, mint stratégiát a fiatal tehetségek vonzására és megtartására. Ezek a cégek azt is megkönnyítik a hallgatók számára, hogy zárófokozatukat/mesterképzési projektjüket integrálják a Mondragon Unibertsitatea közösen végzett nagyobb kutatási és transzfer projektekbe.
Tanterv
Szemtől szembe modalitás
1. kurzus • 1. félév
- A stratégia elemzése és meghatározása
- Klasszikus projektmenedzsment
- Innovációs irány
- Operations Management
- Portfólió és többprojektes környezet kezelése
- Számvitel és pénzügy vezetőknek
- A vezetők munkája és a vezetői készségek
1. kurzus • 2. félév
- Marketing menedzserek számára
- Innovációs folyamat és technikái
- Alternatív projektmenedzsment megközelítések
- Külső szakmai gyakorlatok
- Mesterképzés záróprojektje