MSc Digitális Marketing és Omnichannel Stratégia szakon
Montpellier Business School
Kulcs információ
Campus helye
Montpellier, Franciaország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 16 500 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* 1 éves MSc: 15 500 €, 2 éves MSc: 24 000 €
Bevezetés
A holnap marketinges kihívásai a digitális marketing megértésében és az omnichannel megközelítésben fognak állni, hogy olyan döntéseket hozhassunk, amelyek értéket vonnak el az ügyfelektől, és értéket teremtenek a vállalat számára. Ezen a specializáción megtudhatja, hogy mi a digitális marketing ügyfélközpontú szemszögből, valamint azt, hogyan valósítson meg egy omnichannel stratégiát a növekvő digitális kultúra kezeléséhez. Olyan eszközök fejlesztésére és bevezetésére fog összpontosítani, amelyek javítják a fogyasztói élményt és növelik eladásait. Végül, de nem utolsósorban, az értelmes és hasznos mutatók meghatározásakor a kreativitással kell foglalkoznia az innovációban.
- Elérhetőség: 3 vagy 4 éves egyetemi végzettség
- Diploma: MSc
- Szint: Bachelor +5 (5 éves egyetemi végzettség)
- Ritmus: Teljes munkaidő
- Felvétel: 2022 szeptember
- Nyelv: angol
Célok
- Ismerje meg, mi a digitális marketing és az omnichannel stratégia.
- Vevőközpontú megközelítéssel digitális marketingstratégiákat alakíthat ki.
- Valósítson meg egy többcsatornás stratégiát, amely az ügyfél útjára összpontosít.
- Határozzon meg kreatív és innovatív digitális mérőszámokat a szervezeten belüli ügyfélélmény mérésére.
Képtár
Belépők
Program tandíj
Karrierlehetőségek
- Digitális marketing szakértő
- CEM/CXM szakértő
- Marketing menedzser
- Webkampány-szakértő
- Üzleti elemző
- Marketing és kommunikációs tanácsadó
- Márka- és ügyfélélmény-tervező
- E-kereskedelmi menedzser