Mester PR-menedzsmentből
Mykolas Romeris University
Kulcs információ
Campus helye
Vilnius, Litvánia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 4 384 / per year
Jelentkezési határidő
26 Jul 2024
Legkorábbi kezdési dátum
01 Sep 2024
Bevezetés
Van egy természetes meggyőzési tehetsége, amelyet ki szeretne aknázni? Szeretnéd marketing- vagy menedzsmentképzésed PR-tanulmányokkal bővíteni? Hatékony eszköznek tekinti a PR-t, amellyel nagy célokat lehet elérni?
Ha a fenti kérdések bármelyike pozitívnak bizonyult, ideje fontolóra venni a PR-menedzsment mesterképzés megszerzését. Tanulja meg magát a szervezet arculatának alakításában, különféle helyzetekben alkalmazva PR-stratégiákat. Merüljön el egy posztgraduális tanulmányokba, amelyek a tapasztalati tanulásra és a vállalkozói készség előmozdítására összpontosítanak, amely segít egy személyes munkahely kialakításában!
Tanuljon Vilniusban, egy felgyorsult európai városban, ahol az itt székhellyel rendelkező marketing- és PR-cégek a jövőbeni potenciális munkaadók. Tanuljon egy nagyszerű előadói csapattól, akik nemcsak elméleti tudást, hanem gyakorlati tervezést, érvelést és szervezeti kommunikációmenedzsmentet, médiával való kommunikációs készségeket is kínálnak Önnek. Nyerjen más egyetemektől az Erasmus+ programokkal.
Tanulmányait angol nyelven folytassa, így áttörheti a nemzetközi kommunikáció korlátait. A kurzus teljes kihasználásához angol nyelvtudás szükséges B2 szinten. 1,5 éves tanulmányok után megkapja a mesterképzést az üzleti és közigazgatás területén. A jövőbeni tanulmányaihoz 90 ECTS kreditet is kap. A diploma megszerzése után képes lesz arra, hogy a közszolgálati szervezeteknél, vállalkozásoknál, non-profit kommunikációs részlegeknél, médiaelemző ügynökségeknél pályára lépjen PR projektfelelősként vagy szervezeti arculatépítőként.
Fektessen be public relations tanulmányaiba Litvánia egyik legjobb egyetemén ebben a témában. Örömmel jelentjük, hogy az MRU-nál alacsony tandíjat talál erre a kurzusra, így ez a mesterképzés még csábítóbb. Egyetemünkön mesterképzési ösztöndíj is elérhető.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanterv
Tanegységek | ECTS kreditek |
1. ÉV | 60 |
1 SEMESTER | 30 |
Kötelező tanfolyamok | 30 |
Menedzsment* | 3 |
Stratégiai vezetés* | 3 |
Public Relations története és elmélete | 6 |
Tervező gondolkodás | 6 |
Kreatív menedzsment és vezetés | 6 |
Kommunikációs elméletek a kortárs társadalom számára | 6 |
Szakdolgozat | 6 |
2 SEMESTER | 30 |
Kötelező tanfolyamok | 30 |
Kutatásmódszertan | 6 |
Public Relations gyakorlat és stratégiai menedzsment | 6 |
Omni Channel marketing és kommunikáció | 6 |
Szakdolgozat | 6 |
Digitális PR | 6 |
2. ÉV | 30 |
3 FÉLÉV | 30 |
Kötelező tanfolyamok | 18 |
Szakdolgozat | 18 |
Alternatívaként választható tanegységek | 12 |
Konfliktus kezelés | 6 |
Szellemi tulajdon | 6 |
Az adatelemzés gyakorlata | 6 |
* – A tantárgyi egységek kötelezőek azoknak a hallgatóknak, akik alapképzési tanulmányaik során nem tanulták azt.
A program eredménye
Általános kompetenciák és tanulási eredmények
Személyes és szociális képességek
- Interperszonális (interakciós) készségek
- A tanulók képesek lesznek megérteni az emberek pszichológiai reakcióit;
- A tanulók képesek lesznek megérteni a társadalmi konfliktusok dinamikáját és azokat kezelni.
- Etikai elkötelezettség és társadalmi felelősségvállalás
- Képesek lesznek az etikai attitűdök és értékek alkalmazására, a társadalmi felelősségvállalás fontosságának megértésére;
- A hallgatók képesek lesznek a fenntarthatósági elvek alkalmazására és a fenntartható fejlődésen alapuló döntések meghozatalára.
Tantárgyspecifikus kompetenciák és tanulási eredmények
A tudás és alkalmazása
- Döntéshozatal
- A tanulók képesek lesznek megalapozott döntéseket hozni;
- A hallgató képes lesz megérteni a döntéshozatal összetettségét, folyamatát, valamint a kritikai és konstruktív gondolkodás alkalmazásának következményeit.
4. Szervezési és tervezési képesség
- A hallgatók ismerik a vezetői tevékenység megszervezését, a csapatvezetést és a teljesítményekért való felelősséget;
- A hallgatók képesek lesznek PR-menedzsment tudásalapú megoldások létrehozására és alkalmazására;
- A hallgatók képesek lesznek innovatív PR-menedzsment projektek létrehozására és azok vezetésére;
- A hallgatók képesek lesznek belső és külső kommunikációs tevékenységeket tervezni és megszervezni a szervezet alkalmazottaival és érintettjeivel.
- Vezetési képesség
- A hallgatók képesek lesznek kreatívan alkalmazni a vezetési módszereket/gyakorlatokat szakmai problémás/válsághelyzetekben;
- A hallgatók képesek lesznek irányítani a munkavállalók tevékenységét globális és lokális kontextusban, összetett és változatos helyzetekben.
Kutatási készségek
- Tudományos kutatási képességek
- A hallgatók képesek lesznek kiválasztani, rendszerezni és kritikusan értékelni a PR-menedzsment területén végzett tudományos kutatásokat;
- A hallgatók képesek lesznek a PR menedzsment területén kutatást kialakítani és önállóan végezni;
- A hallgatók a tudományos kutatás eredményeire támaszkodva képesek lesznek a PR-menedzsment területén hozott döntések bemutatására.
7. Információrendszerezési és -elemzési képességek
- A hallgatók képesek lesznek hatékonyan, folyékonyan és meggyőzően kommunikálni írásban és szóban legalább egy idegen nyelven, megvitatni a PR-menedzsment aktuális kérdéseit;
- A hallgatók képesek lesznek különböző forrásokból származó információk válogatására, rendszerezésére, elemzésére, integrálva a különböző szakterületek ismereteit a PR menedzsment témakörében;
- A hallgatók képesek lesznek önállóan fejleszteni és bővíteni a szakmai kompetenciát az egész életen át tartó tanulás révén.
Különleges képességek
8. Nyilvános információkezelési és -értékelési készségek
- A hallgatók képesek lesznek a szervezet nyilvános információinak fejlesztésére, kezelésére és értékelésére, szisztematikusan alkalmazva a modern menedzsmentelméleteket globális, összetett, bizonytalan környezetekre;
- A hallgatók képesek lesznek lakossági információs kampányok tervezésére és fejlesztésére;
- A hallgatók képesek lesznek értékelni a működési hatékonyságot azáltal, hogy ajánlásokat tesznek a szervezet alkalmazottainak és érdekelt feleinek.
9. Képes a szervezet arculatának fenntartására
- A hallgatók képesek lesznek kialakítani és fenntartani a szervezet imázsát a belső és külső környezetben;
- A hallgatók képesek lesznek kommunikációs ökoszisztémát létrehozni és fenntartani a szervezet alkalmazottai és az érintettek között;
- A hallgatók képesek lesznek külső és belső szervezeti kommunikációs válságkezelési megoldások létrehozására és megvalósítására.
10. Képes működési stratégiák kidolgozására marketing technikák alkalmazásával
- A hallgatók képesek lesznek marketing módszereket alkalmazni a PR-menedzsmentben.