
MSc divat-, ruházat- és luxusmenedzsment
Dubai, Egyesült Arab Emírségek
IDŐTARTAM
12 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Jun 2025
TANDÍJ
GBP 5445
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Összekevert
Bevezetés
Az MSc in Fashion, Apparel és Luxury Management programot Londonban, a világ egyik vezető divatközpontjában tervezték, hogy biztosítsa a ruházati iparban dolgozó szakemberek alapvető készségeit. Míg a legtöbb ruházati cég az értéklánc egy részére összpontosít, az iparág „végponttól végpontig” megértése teljes képet ad arról, hogyan változik az iparág. Ez a kurzus olyan modulokat tartalmaz, amelyek segítenek megérteni a divat-, ruházati- és luxuspiacokat, hogy a változások idején másként gondolkodhasson. Bárhol is dolgozik, most megszerezheti a ruházati szakember gyakorlatára vonatkozó engedélyt, és tapasztalatait ezzel az új generációs képesítéssel egészítheti ki.
Mi történik?
A modern korban a divat messze túlmutat azon, amit viselsz; Mindennek, amit ma vásárol, a fülhallgatótól a vízforralón át az autóig, benne van a divat egy aspektusa. A mai fogyasztók nem olyan vízforralót vesznek, amiben csak vizet lehet forralni, hanem olyan vízforralót keresnek, ami a konyhájához illik. A termékek és szolgáltatások minden kategóriájában van egy „prémium szegmens”, amelyet a kifinomultság, a gazdagság és a luxus iránti kereslet vezérel. Ez a prémium kategória a kifinomult, kifinomult és jómódú közönséget szolgálja ki, akik olyan stílusú termékeket és szolgáltatásokat keresnek, amelyek jelentősen eltérnek a mainstream kínálattól. Az elmúlt években gyorsan megnőtt az igény, hogy a vállalati tehetségek irányítsák ezt a növekvő ágazatot, és ez várhatóan tovább fog növekedni.
A divat-, ruházat- és luxusmenedzsment MSc lehetővé teszi, hogy versenyelőnyt szerezzen a gyorsan fejlődő divatágazat vezetésében, az általános képesítésekkel, például az MBA-val szemben.
Az MSc divat-, ruházat- és luxusmenedzsmentet úgy tervezték, hogy a modern irányítási stratégiákat integrálja a divatipar közvetlen közreműködésével, hogy megteremtse a divat-, luxus- és életmód-szakemberek következő generációját, hogy vezesse ezt a gyorsan növekvő ágazatot. Lehetősége lesz arra, hogy kulcsfontosságú készségeket és ismereteket szerezzen az életmód-kezelésről számos területen, és kutatási készségeket fejlesszen egy kutatási projekten keresztül. A program során olyan kortárs témákat tanulhat meg a divat és luxus szegmensben, mint a prediktív analitika, innováció, tervezési gondolkodás, fogyasztói elemzés, divatmarketing és a divat digitális trendjei, miközben nagy hangsúlyt fektet a kreatív problémamegoldásra és a jelenlegi gyakorlatokra.
Képtár
Tanterv
Kortárs életmódmenedzsment – 20 kredit
- Ismerje meg a luxus-, divat- és életmódiparban alkalmazott kortárs menedzsment gyakorlatokat, miközben megérti a trendekre és a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásokat.
Feltörekvő technológiák a luxusban és a divatban – 20 kredit
- Ismerje meg a kortárs technológiák és automatizálás kihívásait és lehetőségeit, miközben feltárja a technológiai integráció módjait az üzletben az üzleti stratégiák javítása érdekében.
Divat és luxus ellátási láncok – 20 kredit
- Fejleszteni kell az ellátási lánc kezelésével kapcsolatos kompetenciát a globális ellátási láncot érintő kockázatok és kezelési problémák megértésével.
Innováció, trendek és tervezési gondolkodás – 20 kredit
- Fejleszti a kritikus gondolkodási készségeket az innováció és a tervezési gondolkodás terén, miközben alapos ismereteket szerez a trend-előrejelzésről és az életciklus-tervezési stratégiákról.
Marketing divat- és luxusmárkák számára – 20 kredit
- Alaposan ismerje meg a luxus-, a divat- és az életmód iparágak marketingterét, valamint a technológia befolyását a divatmarketingre, miközben kidolgozza a marketingprogramok kulcsfontosságú megvalósítását és ellenőrzését a luxus-, a divat- és az életmód-iparban.
Kiskereskedelmi menedzsment luxus és divat terén - 20 kredit
- Fedezze fel a kiskereskedelmi menedzsment kortárs elméleteit és gyakorlatait, miközben alapos ismereteket szerez a kiskereskedelemben használt analitikai és tervezési eszközökről, valamint a kiskereskedelmi matematikáról.
Kutatási módszerek és készségek - 20 kredit
- Szerelje fel magát elméletekkel, eszközökkel, technikákkal és a kutatáshoz való reflektív hozzáállással, hogy megtervezze és végezze disszertációi kutatását a divat- és luxuságazatban.
Kutatási projekt - 40 kredit
- Válassza ki a kívánt témát, és végezzen független kutatást a szektort érintő kortárs kérdésekről, az információk magas szintű elemzésével és értelmezésével párosítva.