
Nemzetközi Marketing MSc
Newcastle upon Tyne, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
12 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
GBP 29 900 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* nemzetközi diákok; 13 500 GBP – otthoni tanulók
Bevezetés
MSc-ünk a globális kommunikáció és márkamenedzsment, az ügyfélkapcsolat-kezelés és a digitális marketing gyorsan fejlődő területeivel foglalkozik.
Alkalmazza a marketingelméletekkel kapcsolatos ismereteit a valós üzleti kihívásokra. Nemzetközi marketing oklevelünk a gyorsan fejlődő területekkel foglalkozik:
- globális kommunikáció és márkamenedzsment
- ügyfélkapcsolat-menedzsment
- marketing etika
- digitális marketing
A szervezetek kezdik felismerni annak fontosságát, hogy megértsék, mit akarnak ügyfeleik. Szükségesnek látják azt is, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat fejlesszenek ki, amelyek megfelelnek szükségleteiknek és törekvéseiknek.
Ez a kurzus marketing-orientált modulokból áll, amelyek erős kereskedelmi fókuszúak. Lehetővé teszi, hogy:
- a tudományág elméleti megértésének kialakítása
- tesztelje mind a jól bevált, mind az újonnan bevezetett marketingkoncepciók alkalmazhatóságát különböző kontextusokban
Ha marketingvezérelt megközelítést alkalmaz, megtanulja, hogyan:
- versenyelőnyt teremteni
- márkahűség kialakítása
- megértse a döntéseihez kapcsolódó etikai kérdéseket és következményeket
Ez egy „átalakító tanfolyam”. A marketingtől eltérő tudományterületeken végzett hallgatók számára készült, akik karrierként szeretnének marketinggel foglalkozni.
Szakmai akkreditáció és elismerés
Newcastle University Business School akkreditáció
Newcastle University A Business Schoolt a következők akkreditálták:
- Egyesület a Főiskolai Üzleti Iskolák Előmozdítására (AACSB)
- Európai Minőségfejlesztési Rendszer (EQUIS)
- MBA-k Szövetsége (AMBA)
A világ üzleti iskoláinak mindössze 1%-a rendelkezik ezzel a hármas koronával. Akkreditációink tükrözik azokat a befektetéseket, amelyeket diákjaink számára teszünk, magas színvonalú oktatási környezet, innovatív programozás és az iparággal való aktív együttműködés révén.
Chartered Institute of Marketing (CIM)
Ezt a tanfolyamot a Chartered Institute of Marketing (CIM), a marketingszakemberek vezető szakmai szervezete hagyta jóvá és akkreditálta. A CIM akkreditáció megnyugtatja a potenciális munkaadókat, hogy végzettjeink kiváló alapismeretekkel rendelkeznek a marketing minden fő aspektusában. Felgyorsítja a magas szintű CIM képesítés megszerzésének folyamatát is azok számára, akik marketinges karriert folytatnak.
A sikeres diplomások a lehető legmagasabb belépő szintű CIM képesítés megszerzésére vállalhatnak további tanulmányokat, nevezetesen a Chartered Posztgraduális Marketing Diplomát.
Önmagában a kurzus nem biztosít CIM képesítést vagy tagságot, ez releváns munkatapasztalattól függ.
Piackutató Társaság (MRS)
Tanfolyamunk egyike annak a hatnak az Egyesült Királyságban, amelyek megszerezték a Market Research Society (MRS) akkreditációját. Az akkreditáció minden további munkatapasztalattól függő vizsga nélkül utat kínál az MRS tanúsított tagi státuszához.
Rangsorok
- Globális legjobb 170 egyetem – Times Higher Education World University Rankings 2024
- A 35 legjobb foglalkoztathatóság – QS Business Masters rangsor: Marketing 2025
- A legjobb 70 marketing mesterképzésben – QS Business Master's Rankings: Marketing 2025
- Kutatásaink 42%-a a világ 4*-es vezető kutatásának minősül – Research Excellence Framework 2021
- A kutatási teljesítmény 65%-os növekedése 2014 óta – Kutatási Kiválósági Keretrendszer 2021
- Globális legjobb 130 egyetem – QS World University Rankings 2025
- Globális legjobb 170 egyetem – Times Higher Education World University Rankings 2024
- A legjobb 25 az Egyesült Királyságban és a 100 legjobb a világon a fenntartható fejlődésért – Times Higher Education Impact Rankings 2024
Tanterv
Amit megtanulsz
Diplománk marketingre specializálódott nemzetközi kontextusban. Marketingorientált modulokból áll. Ezeknek a moduloknak erős a kereskedelmi fókusza.
Mindenütt globális perspektíva van. Mélyrehatóan megismeri a nemzetközi marketing gyakorlatát. Stratégiai és taktikai szempontból fogja megvizsgálni őket.
Piacvezérelt megközelítést alkalmazva Ön:
- alapvető ismereteket szerezni
- fogalmak és elméletek megértése
- megtanulják a professzionális marketing technikákat
- készségek fejlesztése a nemzetközi marketinggel kapcsolatos kérdések kezelésében
- végezzen piackutatást a fogyasztói magatartás és az üzleti piaci teljesítmény megértése érdekében
Kötelező modulok
- Nemzetközi marketing
- Nemzetközi Brand Management
- Nemzetközi marketingkommunikációs menedzsment
- Értekezés a marketingből
- Marketing kutatás
- Fogyasztói magatartás
- Digitális marketing
- A marketing alapelvei
- Nemzetközi marketing etika
- A marketing modern trendjei
Opcionális modulok
- Ügyfélkapcsolat-menedzsment
- Marketing Analytics
- Ipari marketing
Karrierlehetőségek
Graduate célállomások
A tanfolyamon végzettek különféle szerepeket töltöttek be, többek között:
- marketing menedzser
- marketing és design vezető
- digitális számlavezető
- márkamenedzser asszisztens
- kutatási és betekintési tanácsadó
- PR-tiszt
- kommunikációs szakember
- HR részleg vezetője
- piackutató munkatárs
- csatornafejlesztési menedzser
- kulcsszámla-kezelő
Karrier
Ez a tanfolyam felkészít Önt a munkaadói karrierek széles skálájára, mint például:
- Royal Bank of Scotland
- Coca-Cola HBC
- Grolsch Sörgyár
- Nigel Wright Tanácsadó
- Johnson és Johnson
- Mitsubishi Motors Corporation
- Dongfeng Nissan