Elkötelezettek vagyunk az emberi fejlődés holisztikus megértése mellett az egész életen át, és foglalkozunk az emberi tapasztalatok teljes skálájával, több mint 150 egyetemi, mesteri és doktori fokozattal, valamint több mint 20 haladó bizonyítvánnyal és művészdiplomával. 11 tanszéken és 13 kutatóközpontban és intézetben együttműködő innovációnk és szellemünk egyedülálló, interdiszciplináris lehetőségeket biztosít a hallgatóknak és a tanároknak.
A NYU Steinhardt örömmel fogadja a nemzetközi hallgatók jelentkezését a posztgraduális programjainkba - valójában a beérkező végzős hallgatóink közel negyede nemzetközi! A jelentkezés előkészítésekor feltétlenül vegye figyelembe a különleges követelményeket.


NYU Steinhardt School of Culture, Education and Human Development
A NYU Steinhardtról
A NYU Steinhardt az oktatás, az egészségügy, a művészetek és a média tanulmányainak egyfajta integrációja a mozgás középpontjába helyezi: a társadalmi változások oktatása.
Steinhardt diákok szenvedélyesen segítenek másoknak.
Küldetésünk a tudás, a kreativitás és az innováció előmozdítása a kultúra, az oktatás és az emberi fejlődés kereszteződésében. Példaként említjük az NYU elkötelezettségét, hogy közszolgálat legyen.
Akadémiai programjaink az ország legjobbjai közé sorolhatók.
A NYU Steinhardt alkalmazott pszichológia, oktatás, egészségügy, média, zene és előadóművészeti szakmák, valamint a művészetek és művészetek szakma mesterképzései vonzzák a közelmúltbeli főiskolai végzetteket, az engedélyezést vagy igazolást kereső szakembereket és a karrierváltókat. Tantervünk lehetőséget ad hallgatóinknak, hogy külföldön tanuljanak és gyakorlati tapasztalatokat szerezzenek.
A fejlett tanúsító programok lehetővé teszik az alkalmazott pszichológia, oktatás, zene és előadóművészet, valamint a fizikoterápia speciális területein folytatott tanulmányait.
Kínálunk olyan doktori programokat is, amelyek felkészítik a hallgatókat tudományos kutatás és oktatás karrierjére, valamint professzionális doktori programokat az oktatás, a művészet, a foglalkozási terápia és a fizikoterápia fejlett gyakorlatához.
Újra definiáljuk a holisztikus oktatást.
Diákjaink egy erős és támogató tudós közösséghez tartoznak - egy meleg, tápláló környezet, amely ösztönzi az új ötletek feltárását. Karunk vezető szerepet tölt be szakterületükön, és együttműködik az egyetemi szakterületeken: a pszichológusokkal és az egészségügyi szakemberekkel, a beszédpatológusokkal, a vizuális művészekkel foglalkozó zenészekkel dolgozó tanárok. Együtt dolgoznak a diákokkal, hogy olyan témákat kutassanak, mint a bevándorlás hatása a tanulásra, a gyermekkori táplálkozásra és az elhízásra, és hogy a digitális média hogyan alakítja át a társadalmi kapcsolatokat. Kutatóintézeteink az egész világra kiterjedő ösztöndíjakat és politikákat érintenek.
Steinhardtban a tanulás az osztályteremben és az osztályteremben történik.
Több mint egy évszázadig partnerségeket építünk a közösségünkben: helyi iskolákkal, családokkal, közösségi ügynökségekkel, művészeti szervezetekkel, kulturális intézményekkel és egészségügyi létesítményekkel. A Steinhardt-oktatás szigorú osztálytermi tanulmányokból, valamint a New York-i legjobb médiavállalatokon való gyakornokból, a neves kórházak klinikai helyszíneiből vagy a világ egyik legkülönbözőbb iskolarendszerének tanításából áll. Ez páratlan lehetőségeket jelent a szakmai képzéshez és a szakmai előmenetelhez.
Felkészítjük Önt arra, hogy vezető szerepet töltsön be a globális társadalomban.
A városhoz hasonlóan otthont nevezünk, oktatóink, hallgatóink és munkatársaink háttér, nézőpont és perspektíva széles választékát képviselik. És bár gyökereink New Yorkban mélyen vannak, otthoni munkánk befolyásolja - és befolyásolja - külföldi kapcsolatainkat. A Steinhardt diplomások minden nap tovább változtatják a világot.
NYU nemzetközi rangsorai
- # 7 - USA hírek
- # 27 - A Times Higher Education World University ranglistája
- # 29 - A világ egyetemeinek akadémiai rangsorolása
- # 52 - A QS World University ranglistája
Iskolai idővonal
1890-ben alapították, mint a Pedagógiai Iskolát, az NYU Steinhardt volt az első egyetemi tanár, amely egy amerikai egyetemen jött létre. Az iskola korai küldetése az volt, hogy az iskolai adminisztrátorokat oktassa, és felkészítse a férfiakat és a nőket a tanárképzés főiskoláiban. 1921-ig az iskola minden szinten és minden területen - beleértve a művészetet és az egészséget is - oktatta a tanárokat, doktori fokozatokon alapuló egyetemi hallgatókat. Az oktatási terület kibővítésével az iskola kiterjesztette a hangsúlyt az új tudás és a tudományos fejlesztések beépítésére, és új programok alakultak ki.
Ma a NYU Steinhardt több mint 100 egyetemi és posztgraduális programot kínál 11 tudományos osztályán keresztül. A hallgatók felkészülnek az oktatás, a média, a zene és az előadóművészet, a táplálkozás, a test- és foglalkozási terápia, a pszichológia, a beszédpatológia és a képzőművészet pályafutására. A történelem folyamán Steinhardt élénk intézmény volt, amely reagált a társadalmi változásokra.
A NYU egyetemi életét az Egyetem különféle erőforrásokkal és szolgáltatásokkal egészíti ki. A fő összetevőktől, például a pénzügyi támogatástól, a regisztrációtól, az információs technológiától és a lakhatástól kezdve a fontos napi részletekig, például a szekrényekig és a másolási szolgáltatásokig, ez a rész felbecsülhetetlen értékű forrásokat kínál Önnek, amelyek megkönnyítik az életét.
Egyetemi életforrások | Felszerelés | Média és technológia |
|
|
|
Az oktatás, a kommunikáció, az egészségügy és a művészetek egyedülálló integrációja a társadalmi változásokra nevelés középpontjába helyez minket. Akár a jövőbeni posztgraduális tanulmányokhoz, a doktori képzéshez, akár a kettő között kutat, van egy programunk, amely segít a hatásban.
A diplomás jelentkezési lap kitöltésekor feltétlenül használja az útlevelében szereplő teljes, hivatalos nevét. Bármilyen más név, például becenév használata komoly késedelmet okoz az amerikai vízum kérelmezésében. Minden nemzetközi pályázónak állandó lakcímként nemzetközi címmel kell rendelkeznie. Az amerikai kormány felhatalmazást ad arra, hogy adjon meg egy állandó, nemzetközi címet a vízum átvételéhez.
Miután felvételt nyert, I-20-as kérelmet kell kapnia, hogy F1-es diákvízumot kapjon az elfogadó csomaggal. Pénzügyi dokumentációra van szüksége a vízum igényléséhez, de a pénzügyi dokumentumokat nem szabad benyújtani a beutazási kérelemmel együtt. Kérjük, készen áll arra, hogy további díjakat fizessen az IU-20 NYU-ból történő feldolgozásáért és az amerikai kormánytól származó diákvízumért.
Ha jelenleg az Egyesült Államokban tartózkodik egy másik iskolában, vagy nemrég fejezte be a programját egy másik amerikai iskolában, és át kell vinnie a bevándorlási nyilvántartását a NYU -ba, kérjük, tekintse át az Office of Global Services utasításait a NYU -ba való áthelyezéshez.
A fokozott biztonsági intézkedések késleltethetik az I-20 és a diákvízum-kérelmek feldolgozását. Kérjük, a lehető leghamarabb kérje meg ezeket a hitelesítő adatokat, mivel a dokumentumok feldolgozása akár 8 hetet is igénybe vehet. Használjon éjszaka és expressz leveleket, ahol csak lehetséges.
Nemzetközi rangsor
- #26 alkalommal a felsőoktatási világ egyetemi rangsora (1500+ egyetem közül világszerte)
- #30 A világ egyetemeinek akadémiai rangsora (világszerte 1000 egyetem közül)
- #39. Egyetemi világranglista (világszerte 1000 egyetem közül)
US News & World Report
- #10 legjobb oktatási diplomás iskola
- #8 A legjobb munkaterápiás diplomás iskolák
- A legjobb 20 felsőoktatási iskola felsőoktatási adminisztráció, oktatáspolitika, valamint oktatásigazgatás és felügyelet között
Egyéb helyezések
- #7 Top 10 Iskola a kezdő zenészek számára, College Magazine
- Top 20 zenei üzleti iskola, Billboard
- #15 A 25 legjobb zeneiskola film- és tévés zeneszerzéshez, The Hollywood Reporter
Jorge Santiago (MA ’13), Instructional Designer for McGraw-Hill Education
Letisha Smith '17
„A reformtörekvésekkel való kitettségem… iskolai környezetben lehetővé tette számomra, hogy felismerjem, hogy a leghatékonyabb irányelveket adatok támasztják alá. Ezért úgy döntöttem, hogy a NYU Steinhardt egyetemen szerzek mesterképzést alkalmazott statisztika szakon, mivel a program a társadalomtudományi kutatásra összpontosít."
Julia Lammer, MA Visual Arts Administration, 2014
Lenyűgöző, hogy a VAA program hogyan teszi lehetővé, hogy tanuljon a terület vezető gyakorlóitól, kapcsolatba lépjen velük, és aktívan részt vegyen New York város kulturális táján.
Edna Otuomagie
Edna Otuomagie azzal a céllal érkezett a NYU-ba, hogy tanulmányozza a globális médiát és annak hatását a faji és etnikai hovatartozás nemzetközi perspektíváira. Az MCC-ben lehetősége nyílt arra, hogy tanulmányozza a globális szórakoztatás transznacionális vérkeringését, a fekete feminista elméletet, az emlékezet politikáját, a faji és etnikai hovatartozás elemzésének különböző módszertani megközelítéseit szerte a világon, számos egyéb érdekes és változatos téma mellett. A diploma megszerzése után Edna abban reménykedik, hogy egy globális szórakoztató médiavállalat szerkesztői részlegénél fog elhelyezkedni, ahol változatos történeteket mesél el a világ kisebbségeiről.
Melissa Murphy Spooner
Toya Hall
A legbefolyásosabb tapasztalatom az IE programban az volt, hogy kapcsolatokat építettem ki az oktatókkal, a személyzettel és a kollégákkal. Az általam létrehozott és ápolt kötelékek lehetővé tették számomra, hogy a NYU által szponzorált lehetőségeket kihasználjam hazai és nemzetközi szinten egyaránt. Ezeken a hálózatokon keresztül betekintést nyerhettem az IE különböző perspektíváiba, erősíthettem vezetői készségeimet, és felkeltettem érdeklődésemet a szakterületünkön végzett sokszínűségi törekvések iránt. Ezek a kapcsolatok, amelyeket kialakítottam, túlmutatnak a diplomás pályafutásomon, ezért hálás vagyok.
Frederikke Jensenius Reinhardt, MA '19
Marissa Nicole Leiner '14
Az a lehetőség, hogy a NYU-n tanulhatok az ECE programban, nagy megelégedéssel tölt el, hogy mind a tanítás, mind a környezetvédelem iránti szenvedélyemet folytathatom. Világszínvonalú professzoroktól tanulok, és együttműködök velük, valamint társaimmal, akik lelkesedéssel, tapasztalataikkal és jövőbeli reményeikkel inspirálnak engem. Az ECE program lehetővé teszi számomra, hogy személyre szabjam tanulási tapasztalataimat az érdeklődési körömnek megfelelő órákkal; nincs két ECE-er ugyanazon az úton a programon belül.
Hana Takebe '14
Sai Varadan - Visual Arts teacher Renaissance High School for Musical Theater and the Arts (Bronx, NY)
A NYU Steinhardt Művészeti Oktatási programjában elfoglalt időm volt! A program szigorú, ötletes és kreatív! Hatalmas mennyiségű művészetet készíthet, oktatási stratégiákat tanulhat meg, és életre szóló barátságokat és kollégákat ápolhat a New York-i művészeti közösségen belül és azon kívül.
Rhea Creado - Children's Museum of Manhattan
Jessica Fertig
"Ez a program olyan eszközöket biztosított számomra, amelyek szükségesek ahhoz, hogy finomhangoljam a művészetalkotási folyamatról alkotott gondolkodásomat, kialakítsam azt, ahogyan interakcióba lépek és hogyan viszonyulok másokhoz, valamint élesíthetem az intuíciómat és az elemző elmémet."
Annie Greene Bonz
Yen-Wei Chen, Master of Arts for Physical Therapists
Elaine Borja-Jaffe, Doctor of Physical Therapy
Pontosan tudtam, mit akarok – kis osztályokat, tekintélyes oktatókat, kiváló kapcsolatokat, kapcsolatokat a legjobb kórházakkal –, és a NYU-n pontosan ezt kaptam... és még sok más. A létesítmények fantasztikusak voltak. Maguk a professzorok is törődtek a fejlődésünkkel és a tanulásunkkal, és nem bánták, hogy megtegyenek mindent, hogy segítsenek nekünk, legyen szó tanulásról vagy személyes útmutatásról. Soha nem éreztem úgy, hogy csak egy szám lennék. Mindig is tudtam, hogy az osztályközösségemnek szükséges tagja vagyok. Azt is hiszem, hogy a bátorítás és a személyes odafigyelés elengedhetetlen eleme lenne az oktatásomnak, és pontosan ezt kaptam. Munkatársaimtól és kollégáimtól azt mondták, lenyűgözik őket alapos tudásom, professzionalizmusom és képességeim. Teljes szívemből úgy gondolom, hogy az egyik legjobb döntésem volt, hogy a NYU-ra jártam.
- New York
82 Washington Square East, 10003, New York
