MSc a nemzetközi események menedzsmentjében
Oxford Brookes University
Kulcs információ
Campus helye
Headington, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 16 200 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Egyesült Királyság diákjai teljes munkaidőben: £10 400 | Nemzetközi/EU-s hallgatók nappali tagozaton: 16 200 GBP
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az MSc Nemzetközi Rendezvényszervezésünk során munkatapasztalatot szerezhet, és kölcsönhatásba léphet a szakemberekkel és az oktatókkal.
Erős alapot fog építeni a rendezvényszervezésben, és az elméletet a gyakorlatban alkalmazza a gyakorlati rendezvényszervezéssel. Az élő esettanulmányok és a valós események tervezése és lebonyolítása lehetővé teszi, hogy megtapasztalja a tanulás innovatív és kreatív megközelítését.
Rengeteg ismeretet szerezhet, többek között:
- rendezvénytervezés
- tervezés
- szállítás
- a legfontosabb érdekelt felekkel való együttműködés
- az eseménymarketing alapelvei, beleértve a digitális marketinget és a marketingelemzést
- pénzügy és számvitel a vállalkozások számára
- vezetés nemzetközi viszonylatban
- döntéshozatali készségek marketing tervek és kommunikáció kidolgozásához.
Fejlesztheti potenciálját, hogy vezető szerepet tölthessen be az iparágon belül, ha kutatóinkkal együttműködve feltárja a legújabb kutatásokat és az ágazaton belüli kihívásokat.
Ha a szendvics módot választja, egy év fizetett felügyelt munkatapasztalatra jelentkezhet rendezvénymarketing munkakörben.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanterv
Tanulás és értékelés
Kilenc kötelező modult fog tanulni, köztük egy olyan modult, amely segít fejleszteni szakmai és tudományos készségeit. Ön dönti el, hogy szakdolgozatot vagy ügyfélprojektet készít.
A tanfolyam két évig tart szakmai gyakorlattal és egy évig anélkül.
Tanulmányi modulok
Kötelező modulok
- A rendezvényszervezés jelenkori kérdései}
Ez a modul megadja a nemzetközi események kontextusát, segít megérteni a rendezvényipar szélességét és összetettségét, valamint a nemzetközi rendezvényszervezésben érintett érdekelt felek körét. Kritikusan elemezni fogja a nemzetközi színtéren zajló események irányításával kapcsolatos kortárs kérdéseket, többféle környezetben, léptékben, ágazatban és társadalomban. Kulcsfogalmak, mint például az események hatásainak értékelése; fenntartható működésüket és menedzsmentjüket, valamint a finanszírozás, a szponzoráció, a humán erőforrás és az események marketingjének kulcskérdéseit a kortárs kutatások és viták szemüvegén keresztül tárják fel mélyebben. - A nemzetközi rendezvénymarketing alapelvei
Ez a modul bemutatja a marketing kulcsfontosságú elveit, fogalmait és eszközeit a nemzetközi rendezvények szektorában. A makro- és mikrokörnyezet kritikus értékelését, valamint az eseménymarketingre gyakorolt következményeket, valamint a kortárs kérdések, például a fenntarthatóság eseménymarketing-döntésekre gyakorolt hatását vizsgálják. A hallgatók megvizsgálják az esemény érdekelt feleinek sokféleségét, és marketing technikákat alkalmaznak, hogy kritikusan elemezzék ezeknek a csoportoknak a stratégiai marketingdöntésekre gyakorolt hatását, végül a hallgatók lehetővé teszik a stratégiai események marketingtervének kutatását és kidolgozását. - A Fenntartható Esemény fejlesztése
Ez a modul a rendezvényszervezés globális iparági szabványain alapul. A második félévben zajló és értékelt valós esemény tervezésével és tervezésével összefüggésben ez a modul bemutatja a fenntartható projektteljesítmény-menedzsment alapelveit, és fejleszti a kreativitás, az ügyféllel való munkavégzés, a tervezés tervezése, a megvalósítás és a projektek értékelésének készségeit. hármas – környezeti, társadalmi és gazdasági – alapvonallal szemben. Megtanulja, hogyan kell használni a projekt-, valamint a pénzügyi és teljesítménymenedzsment eszközöket, hogyan azonosíthatja, kezelheti és mérsékelheti a kockázatokat, és hogyan kezelheti a változások projektre gyakorolt hatását és kezelheti a teljesítményt. - A fenntartható esemény megvalósítása
Ez a modul felkészít az élő eseményekre. A fenntartható rendezvény fejlesztése során a tervezésre épít, és a nemzetközi rendezvényszervezés kulcsfontosságú alapelveit és koncepcióit egy valós események megvalósításába hozza. A hangsúly az események stratégiája, döntései és eredményei, valamint az érintettek – belső és külső – közötti kapcsolatok megértésének fejlesztésére összpontosít. A modul három különálló fázisra oszlik – elméleti megalapozás, részvétel a gyakorlati rendezvények lebonyolításában, valamint az esemény és az egyéni tanulás reflexiója és értékelése. Az esemény utáni tevékenységeket, például a visszajelzések összegyűjtését, az értékelést és a hagyaték figyelembe vételét szintén megvizsgálták, a diákok értékelték saját eseményüket. - Szakmai és tanulmányi fejlődés
Ez a szakmai és tudományos készségfejlesztő modul segít abban, hogy élethosszig tartó tanulóvá váljon, és javítja foglalkoztathatóságát. Kezdve azzal, hogy arra összpontosít, hogyan érheti el legjobb tanulmányi eredményeit, majd fejleszti a foglalkoztatási és karriertervezési készségeit. Önfejlesztési terven fog dolgozni, és vezető szerepet vállal saját tanulásában és fejlődésében. Felkészítik Önt arra, hogy azonosítsa, vegyen részt és gondolja át, hogyan profitálhat az egyetemen belüli és kívüli fejlesztési tevékenységekből. - Események és marketing kutatási módszerei
Ez a modul olyan készségeket biztosít, amelyek lehetővé teszik, hogy önállóan végezzen marketingkutatást. Az MSc programokon részt vevő hallgatóktól hatékony kutatást kell végezniük, számos másodlagos és elsődleges adatforrásra támaszkodva a tanfolyam előkészítése során. Számos módszertani kérdésnek, adatgyűjtési technikának és tanulmányi készségnek lesz kitéve. Ezenkívül ez a modul a magas színvonalú, szigorú és szisztematikus üzleti és menedzsment kutatások előkészítésére és sikeres befejezésére irányul. - Pénzügy és számvitel vállalkozások számára
Ennek a modulnak a célja a vállalati pénzügyi információk alapvető megértésének és kritikus értékelésének kialakítása a felhasználó szemszögéből. Ez magában foglalja mind a pénzügyi, mind a vezetői számviteli információkat, amelyek három területet fednek le: alapvető terminológia: célok, felhasználók, az üzleti egységek szabályai és előírásai; pénzügyi számvitel: kulcsfontosságú pénzügyi kimutatások közzétett beszámolói és elemzése és értelmezése arányokon keresztül; vezetői számvitel: költségszámítás, költségvetés és előrejelzés, költségvetés menedzsment és árképzés. - Vezetés és menedzsment: nemzetközi perspektíva
Ez fejleszti nemzetközi vezetési és vezetői készségeit, és bevezeti Önt a kulcsfontosságú vezetési kérdésekbe, amelyeket esettanulmányok illusztrálnak. Ez javítja a kultúrák közötti tudatosságot, és növeli a hatékonyságot, amikor nemzetközi szervezettel dolgozik. - Digitális és közösségi média marketingstratégia
A digitális technológiák átalakították a marketinget, új forrásokat kínálnak a vásárlói betekintéshez, drámai módon megváltoztatták az ügyfelek viselkedését, új üzleti modelleket tettek lehetővé, és hatással voltak arra, hogy a szervezetek hogyan kommunikálnak ügyfeleikkel és a legfontosabb érdekelt felekkel. Ennek a modulnak a célja a digitális és közösségi média környezet stratégiai perspektívája. A fogyasztók, a vállalkozások és más szervezetek közötti interakcióra összpontosít, valamint arra, hogy a digitális gondolkodás hogyan segítheti a hatékony marketinget. A web-alapú médiát, a mobil platformokat, a közösségi médiát és a digitális eszközöket áttekintik, gyakorolják és kritikusan értékelik a sikeres teljesítmény azonosítása és a kortárs digitális marketingstratégiák létrehozása érdekében.
Végső projekt – válasszon egyet
- Értekezés
Ez a modul lehetőséget ad arra, hogy felfedezze és szakértelmét fejlessze egy érdeklődésre számot tartó területen. Arra biztatjuk, hogy válasszon olyan témákat, amelyek értékesek jövőbeli karrierje során. Ez egy önállóan irányított tevékenység, saját kutatási projekt vezetése, miközben egy témavezető irányítja és tanácsolja, a Kutatási módszerek a marketingben modulban kidolgozott javaslat alapján. - Ügyfél projekt
Lehetősége van arra, hogy egy valós szervezeti kérdés elemzésével összekapcsolja az elméletet a gyakorlattal. A projekt azonosítása után (mind a megbízó cég, mind a modulvezető jóváhagyásával) kivizsgál egy konkrét problémát, amelyet a vonatkozó szakirodalom és az ügyféllel végzett primer kutatás is alátámaszt. Ez a modul nem szakmai gyakorlat, hanem egy olyan szakmai gyakorlattal együtt is elvégezhető, amelyet Ön azonosított, és amelyen részt vesz. A szóban forgó „kérdés” lehet a kliens szervezet aktuális vezetési problémája vagy jövőbeli stratégiai döntésekhez kapcsolódhat. A Client projekt jelentős tanulási és személyes fejlődési élményt nyújt Önnek.
Szakmai gyakorlat
- Események gyakorlat (szendvics mód)
Ez a modul nagyszerű lehetőség arra, hogy egy év felügyelt fizetett munkatapasztalatot szerezzen az Egyesült Királyságban vagy nemzetközi szinten rendezvényszervezői munkakörben. Kereskedelmi vagy non-profit szervezetnél fogsz marketing kihívást vizsgálni. Ebben a modulban a kurzus során tanult gyakorlati fogalmakat alkalmazza. Amikor a szervezetnél dolgozik, saját maga lesz a felelős saját tanulásának nagy részének irányításáért, beleértve a fejlődés nyomon követését és rögzítését.
Rengeteg támogatást nyújtunk Önnek, hogy fizetett munkatapasztalatot szerezzen, és kapcsolatokat létesítsen különböző szervezetekkel. Kihelyezési csapatunk (WAVES) rendelkezik egy adatbázissal, amely rögzíti az elhelyezkedési lehetőségeket, és számos vásárt szerveznek, ahol találkozhat potenciális munkaadókkal. A szakmai gyakorlat biztosítása az Ön felelőssége, és sok erőfeszítést igényel, de ez értékes tapasztalatot ad. Önnek kell fedeznie megélhetési és utazási költségeit ezen időszak alatt.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Pályakezdőink a világ minden tájáról dolgoznak, beleértve a következőket:
- média
- digitális
- márka- és kommunikációs ügynökségek
És házon belüli marketing és rendezvényszervezési pozíciók olyan változatos területeken, mint:
- gyorsan mozgó fogyasztási cikkek
- kiskereskedelem
- vendégszeretet
- utazás
- kiadás
- gyártás
- konferenciák és kiállítások.
A jelenlegi munkáltatók a következők:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Valamint számos kis és közepes méretű „digitális” ügynökség.
Erős kapcsolataink vannak számos iparágban működő vállalatokkal. Ezek a kapcsolatok tájékoztatják a program tervezését és megvalósítását, és lehetőséget biztosítanak elhelyezkedésre és foglalkoztatásra.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MSc Fenntartható Turizmus és Rendezvényszervezés
- Annecy, Franciaország
MSc Eseménykezelés
- Lincoln, Egyesült Királyság
MSc In Sport - Nemzetközi Sport és Rendezvényszervezés
- Marseille, Franciaország