
Headington, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
1 akár 2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
MSc Marketing és Márkamenedzsment tanfolyamunk áttekintést nyújt a márkaértékekről és a kapcsolódó kommunikációs csatornák széles skálájáról.
Erős alapot alakít ki a marketing elméletében és gyakorlatában. A márkamenedzsment speciális perspektívájával kombinálva, beleértve a márkaértékeket és számos kapcsolódó kommunikációs csatornát.
Gyakorlati esettanulmányok és élő forgatókönyvek segítségével a márkamenedzsment-elméletet alkalmazza annak elemzésére és kritikájára, hogy mitől lesz sikeres egy márka. Fejleszti tudását a marketing és a márkamenedzsment elméletről. És hogyan alkalmazzák a gyakorlatban.
A kurzus a márkamenedzsment stratégiák tervezésére és alkalmazására helyezi a hangsúlyt. És felkészít a következőkre:
- márkaépítő vagy marketingügynökség
- egy szervezeten belüli marketing, márkaépítés vagy kommunikációs részleg.
A tanfolyamot szeptemberben kezdõknek van szakmai gyakorlati lehetõség. Ez egy év fizetett, felügyelt marketinges munkatapasztalatból áll. Ez felkészíti Önt jövőbeli karrierjére.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanterv
Tanulás és értékelés
Nyolc kötelező modult fog tanulni, köztük egy olyan modult, amely segít fejleszteni szakmai és tudományos készségeit. Ezután választhat egy szakdolgozatot vagy egy ügyfél projektet.
Szeptemberi indulás esetén választhatja a szendvics módot, amellyel egy év fizetett, felügyelt munkatapasztalatot szerezhet marketinges munkakörben. Ha szeptemberben kezdi meg a szakmai gyakorlatot, a tanfolyam két évig tart.
Ha nem vesz részt a szakmai gyakorlaton, a tanfolyam egy évig tart.
Tanulmányi módok
Kötelező modulok
- Bevezetés a marketing alapelveibe
Ez a modul bemutatja a marketing kulcsfontosságú alapelveit a tárgyat megalapozó elméletek tanulmányozásával. Felfedezi a vásárlók szerepét, a marketingkörnyezetet és azt, hogy a marketingesek hogyan tervezik, kezelik, hajtják végre és figyelemmel kísérik a marketingprogramokat a 21. század nemzetközi környezetében. - Az ügyfelek viselkedésének megértése
Kritikusan értékelni fogja az ügyfelek viselkedését és a marketinggel való interakcióikat. A viselkedéstudomány által tájékozottan elemezni fogja, hogy az ügyfelek miért viselkednek úgy, ahogyan viselkednek, és a marketingtevékenység hogyan befolyásolja viselkedésüket. Ez az elemzés tájékoztatja Önt a stratégiai és a felelős marketing gyakorlatok kritikus megértésében és végrehajtásában. Ennek a kurzusnak egy innovatív dimenziója a változást okozó tényezők vizsgálata, amelyek jelentősen befolyásolják az ügyfelek viselkedését a jövőben, például az idegtudomány, a klímaváltozás és a technológiai innováció. Ez egy elemző modul, amely kutatási bizonyítékokat használ az értékelés, a viselkedési és kommunikációs kutatások tájékoztatására. - Események és marketing kutatási módszerei
Ez a modul olyan készségeket biztosít, amelyek lehetővé teszik, hogy önállóan végezzen marketingkutatást. Az MSc programokon részt vevő hallgatóktól hatékony kutatást kell végezniük, számos másodlagos és elsődleges adatforrásra támaszkodva a tanfolyam előkészítése során. Fontos, hogy számos módszertani kérdésnek, adatgyűjtési technikának és tanulmányi készségnek legyen kitéve. Ezenkívül ez a modul a magas színvonalú, szigorú és szisztematikus üzleti és menedzsment kutatások előkészítésére és sikeres befejezésére irányul. - Szakmai és tanulmányi fejlődés
Ez a szakmai és tudományos készségfejlesztő modul segít abban, hogy élethosszig tartó tanulóvá váljon, és javítja foglalkoztathatóságát. Kezdve azzal, hogy arra összpontosít, hogyan érheti el legjobb tanulmányi eredményeit, majd fejleszti a foglalkoztatási és karriertervezési készségeit. Önfejlesztési terven fog dolgozni, és vezető szerepet vállal saját tanulásában és fejlődésében. Edzett lesz abban, hogy azonosítsa, vegyen részt és gondolja át, hogyan profitálhat az egyetemen belüli és kívüli fejlesztési tevékenységekből. - Stratégiai márkamenedzsment
Megvizsgálja, hogyan jönnek létre és hogyan kezelik sikeresen a márkákat. Felfedezi a stratégiai márkamenedzsment legújabb kutatásait és gyakorlatait, és az új termékfejlesztés innovatív megközelítéseire összpontosít. A kortárs márkamenedzsment kulcsfontosságú etikai, környezeti és társadalmi-kulturális vonatkozásait regionális, nemzeti és globális összefüggésekben elemzik. Vizsgálják a stratégiai márkamenedzsment legújabb kutatásait és gyakorlatait, valamint a közösségi média és a digitális kommunikációs technológia alkalmazását. A modul elvégzése után haladó ismereteket szerez a kortárs stratégiai márkamenedzsment legújabb eszközeiről, technikáiról és szélesebb körű társadalmi vonatkozásairól. - Márka- és marketingkommunikáció
Felfedezi a kortárs márka- és marketingkommunikáció szerepét és használatát, valamint azt az alapvető betekintést, hogy egy szervezet márkastratégiájának minden marketingkommunikációs tevékenységének középpontjában kell állnia. A professzionális és etikailag felelős fókusz segít abban, hogy több érdekelt fél – például fogyasztók, vállalkozások, média, nyomást gyakorló csoportok – igényeit globális kontextusban is figyelembe vegye. A marketingkommunikációs csatornák és eszközök széles skáláját kritikusan értékelik. Ez magában foglalja a reklámozást, a PR-t, a szponzorációt és a digitális marketingkommunikációt. A jelenlegi gyakorlatból származó kreatív és stratégiai betekintések segítik a marketingkommunikációs készségek megértését és alkalmazását. - Digitális és közösségi média marketingstratégia
A digitális technológiák átalakították a marketinget, új forrásokat kínálnak a vásárlói betekintéshez, drámai módon megváltoztatták az ügyfelek viselkedését, új üzleti modelleket tettek lehetővé, és hatással voltak arra, hogy a szervezetek hogyan kommunikálnak ügyfeleikkel és a legfontosabb érdekelt felekkel. Ennek a modulnak a célja a digitális és közösségi média környezet stratégiai perspektívája. A fogyasztók, a vállalkozások és más szervezetek közötti interakcióra összpontosít, valamint arra, hogy a digitális gondolkodás hogyan segítheti a hatékony marketinget. A web-alapú médiát, a mobil platformokat, a közösségi médiát és a digitális eszközöket áttekintik, gyakorolják és kritikusan értékelik a sikeres teljesítmény azonosítása és a kortárs digitális marketingstratégiák létrehozása érdekében. - Globális marketingstratégia
Építeni fog a Marketing alapelvei modulra, és felfedezheti a globális marketingkörnyezetet. Különös hangsúlyt kap a nemzetközivé válás, valamint a globális piacok létrehozása és fejlesztése. Meg fogja érteni a nemzetközi kereskedelem és a globális marketingstratégiák fejlesztését befolyásoló elveket, hatásokat és intézményeket. Elemezni fogja a lehetőségeket és a korlátokat a globális marketingstratégia, valamint a globális piacok fejlődéséhez kapcsolódó szervezeti és ellenőrzési kérdések összefüggésében. Ez magában foglalja az etikai és társadalmi kérdések fontosságának elismerését.
Végső projekt – válasszon egyet
- Értekezés
A disszertáció lehetőséget kínál a márkamenedzsmenttel kapcsolatos ismeretek feltárására és fejlesztésére. Arra biztatjuk, hogy válasszon olyan témát, amely értékes lesz jövőbeli karrierje során. Ez egy önállóan irányított tevékenység, amelynek során Ön saját kutatási projektjét vezeti, egy témavezető útmutatásaival és tanácsaival, a Kutatási módszerek a marketingben modulban kidolgozott javaslat alapján. - Ügyfél projekt
Lehetősége van arra, hogy egy valós szervezeti kérdés elemzésével összekapcsolja az elméletet a gyakorlattal. A projekt azonosítása után (mind a megbízó cég, mind a modulvezető jóváhagyásával) kivizsgál egy konkrét problémát, amelyet a vonatkozó szakirodalom és az ügyféllel végzett primer kutatás is alátámaszt. Ez a modul nem szakmai gyakorlat, hanem egy olyan szakmai gyakorlattal együtt is elvégezhető, amelyet Ön azonosított, és amelyen részt vesz. A szóban forgó „kérdés” lehet a kliens szervezet aktuális vezetési problémája vagy jövőbeli stratégiai döntésekhez kapcsolódhat. A Client projekt jelentős tanulási és személyes fejlődési élményt nyújt Önnek.
Szakmai gyakorlat
- Marketing gyakorlat (szendvics mód)
Ez a modul nagyszerű lehetőség arra, hogy egy éves felügyelt, teljes munkaidős fizetett munkatapasztalatot szerezzen az Egyesült Királyságban vagy nemzetközi szinten marketinges munkakörben. Kereskedelmi vagy non-profit szervezetnél fogsz marketing kihívást vizsgálni. Ezen a gyakorlaton végig alkalmazza a tanfolyamon tanult gyakorlati fogalmakat. Amikor a szervezetnél dolgozik, saját maga lesz a felelős saját tanulásának nagy részének irányításáért, beleértve a fejlődés nyomon követését és rögzítését.
Rengeteg támogatást nyújtunk Önnek, hogy fizetett munkatapasztalatot szerezzen, és kapcsolatokat létesítsen különböző szervezetekkel. Kihelyezési csapatunk (WAVES) rendelkezik egy adatbázissal, amely rögzíti az elhelyezkedési lehetőségeket, és számos vásárt szerveznek, ahol találkozhat potenciális munkaadókkal. A szakmai gyakorlat biztosítása az Ön felelőssége, és sok erőfeszítést igényel, de ez értékes tapasztalatot ad. Önnek kell fedeznie megélhetési és utazási költségeit ezen időszak alatt.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Ez a tanfolyam felkészít arra, hogy egy márkaépítési vagy marketingügynökségnél vagy egy szervezeten belüli marketing, márkaépítés vagy kommunikációs osztálynál dolgozzon. A tanfolyamon végzettek jól felkészültek a következő szerepekre, mint:
- márkamenedzserek
- márkastratégák
- márkakoordinátorok
- számlavezetők
- vállalati kommunikációs vezetők.
Ezen túlmenően, a portfóliónk kurzusaiból végzett hallgatók marketinges szerepet töltenek be szerte a világon; ezek közé tartoznak a média-, digitális-, márka- és kommunikációs ügynökségeknél, valamint házon belüli marketingmenedzseri pozíciók olyan sokrétű területeken, mint a gyorsan forgó fogyasztási cikkek, a kiskereskedelem, a luxuskiskereskedelem és a vendéglátás, az utazás, a kiadás és a gyártás.
A munkáltatók közé tartozik:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Marketing területen végzett hallgatóink pozíciói a következők:
- marketing menedzserek
- marketing tervezők
- márkamenedzserek
- vállalati kommunikációs menedzserek
- közösségi média közösségi menedzserek.
Emellett néhány diákunk saját céget alapít.
Erős kapcsolatokat ápolunk számos iparágban működő vállalatokkal, amelyek tájékoztatják a program tervezését és megvalósítását, valamint lehetőséget biztosítanak elhelyezkedésre és foglalkoztatásra. Karrierszolgálatunk segíti a diákokat a „versenyelőny” megszerzésében állásra jelentkezéskor azáltal, hogy segítséget kínál önéletrajzok elkészítésében, valamint álértékelési központokban és interjúkban.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Mester Marketing és Innovációs Menedzsment
- Joondalup, Ausztrália
MSc marketing
- London, Egyesült Királyság
- Online
MSc digitális marketing
- Berlin, Németország